חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מנגליסט מומחה אשר יוצר חגיגה של בשרים

אחת האהבות הגדולות של הישראלים היא ליהנות מחגיגת בשרים על האש בסופי שבוע, בחגים ובאירועים השונים. כדי לבצע זאת באופן מקצועי וליהנות מעשייה איכותית של הבשר על סוגיו השונים נעזרים במנגליסט.


להזמנת מנגליסט חייגו עכשיו: 072-2119587


מנגליסט באירוע

כאשר שוכרים את שירותיו של מנגליסט מצוין לאירוע בחצר, בשטח או בכל מקום אחר, מורידים את נטל האחריות לכל נושא הלוגיסטיקה מהמארחים. כך המארחים יוכלו ליהנות הנאה מלאה מהאירוע, לא יצטרכו לדאוג לרכישת הבשר עבור עמדות הגריל או לכל דבר אחר. השירות הייחודי של המנגליסט לאירועים של נויה פוד כולל אספקת בשר טרי ואיכותי ברמה גבוהה מאד בהתאם להזמנה של הלקוח, דאגה לכל התוספות מסביב ובעיקר לעובדה שהאורחים יהיו שבעים ומרוצים בתום האירוע.

תיאום הזמנת מנגלסיט

בהרבה מקרים עבור אירועים משפחתיים, ערבי גיבוש של העובדים בחברה או אין ספור סיבות לחגיגות, צורת האירוח המתאימה ביותר, היא לשבת בכיף במרחב נעים ונוח וליהנות הן מהבריזה והן מהאספקה השוטפת של הבשר הנפלא.

בשלב הראשון המארחים בוחרים את סוגי הבשר הרצויים, האופציות הן אסאדו, חלקי עוף, קבב, שווארמה, צלעות כבש, סטיק אנטריקוט, נקניקיות מרגז, צ'וריסו ואופציות נוספות. כל הסחורה היא טרייה ואיכותית ועוברת בקרת איכות קפדנית על ידי צוותי הניהול של נויה פוד, טרם ההגעה למסיבה.

המארחים מכירים את קהל המוזמנים ואת טעמם האישי ולכן יהיה להם קל לבחור בין האפשרויות השונות ולהכין הזמנה מרוכזת של הפריטים שלהערכתם תהיה להם הצלחה כבירה. בהתאם לכמות האורחים, המנגליסט דואג לאספקת בשר בכמות הנכונה שתספיק לכולם ותגרום לאורחים לאכול עוד ועוד להנאתם המלאה.

ההתנהלות באירוע על האש

המנגליסט מפעיל כמה עמדות גריל ובכל אחת מהן הוא מציב סוג אחר של בשר. לאור המיומנות שלו הוא יודע כמה זמן לוקח לכל אחד מסוגי הבשר להגיע למצב הצלייה האופטימלי, כך שיהיה בדרגת עשייה מדיום, או צלוי לחלוטין.

כדי להעניק טעמים מיוחדים לבשר, חלק מהם עוברים הכנה הכוללת השרייה במרינדה או כיסוי בתבלינים יוצאי דופן ודבר זה מעניק טעם יוצא דופן לבשר. הניחוחות והריחות נישאים באוויר כבר מתחילת הערב והמנגלסיט מעביר לנוכחים מגשים ועליהם נתחי בשר חתוכים ומוכנים.

כדי להשלים את הטעמים המושלמים, מוגשות גם תוספות כמו תפוחי אדמה בשיטות עשייה שונות ותוספות אחרות, סלטים חריפים כמו פלפלים ועגבניות ושפע של סלטים טריים במגוון רטבים נפלאים. השילוב של סוגי המאכלים השונים מוביל לתוצאות נהדרות והקהל מוקסם מהאירוע כולו.

על פי רצונם של המארחים, אפשר לצלות על האש גם סוגים שונים של דגים, התוספות של עשבי התיבול, התבלינים המתאימים ושמן הזית הופכים כל דג לחגיגת טעמים בלתי נשכחת.

ליצירת האווירה הנכונה, נהנים האורחים משתיה קלה רגילה ומוגזת, שפע של בירות, יינות וקוקטיילים מפתיעים.


להזמנת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

דילוג לתוכן