חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

לאיזה אירועים מתאים קייטרינג בשרי כשר?

לאיזה אירועים מתאים קייטרינג בשרי כשר?

לאיזה אירועים מתאים קייטרינג בשרי כשר?

קייטרינג בשרי כשר

כל אירוע בין אם הוא משפחתי או עסקי חשוב שיהיה כשר. שאנו עושים אירוע משפחתי או עסקי ישנם לא מעט אורחים אשר שומרים על כשרות, עם קייטרינג בשרי כשר ניתן לספק את כל סוגי האורחים הקיימים במנות טעימות ומשביעות. קייטרינג בשרי כשר מתאים לאורחים דתיים ושומרי מסורת וכן לחילוניים אשר אוהבים שהבשר שלהם יהיה כשר ולא סתם שרצים.

לאיזה אירועים מתאים קייטרינג בשרי כשר?

קייטרינג בשרי כשר מתאים לאירועים משפחתיים ואירועים עסקיים כאחד. הקייטרינג המוכן במטבח האולם מוגש אל האורחים חם וטרי ממש כמו במסעדה כשהוא כשר לחלוטין. קייטרינג בשרי חשוב  מאוד לאירועים עסקיים ומשפחתיים מאחר שהוא טעים ומשביע ועושה את האירוע לאירוע טוב ושווה הודות לתפריט המגוון והעשיר במנות בשריות. עם קייטרינג בשרי נמצא מגוון נרחב של מנות בשר טעימות שלא נמצא בקייטרינג חלבי או צמחוני, לכן סוג קייטרינג זה פופולארי עד מאוד באירועים משפחתיים ועסקיים כאחד.

לאיזה אורחים מתאים קייטרינג בשרי כשר?

קייטרינג בשרי כשר הוא קייטרינג אשר מתאים לסוגי אנשים שונים אשר שומרים על כשרות. זה יכול להיות דתיים, שומרי מסורת, חרדים או אפילו חילוניים שאוהבים לשמור על כשרות מטעמי בריאות והן מטעמים אישיים. הקייטרינג אשר נעשה במטבח מוגש לאורחים במנות גדולות אשר משביעות את רעבם, וכן המטבח אשר נעשים בהם הבשרים הינו מטבח כשר עם תעודת כשרות בשרית במקום.

מה כולל קייטרינג בשרי כשר?

קייטרינג בשרי כשר כולל מבחר גדול של מנות בשריות במגוון צורות. ישנם את מנות הפתיחה שכוללות שיפוד קטן על מקל, קבבונים, נקניקיות לילדים או למבוגרים אם אתם חובבי נקניקיות, וכן מנות פתיחה קטנות. שמדובר על המנות העיקריות ניתן למצוא שם: שווארמה, פרגיות, קבב, המבורגר, סטייק, כבש, בשר בקר ועוד. מנות אלה משביעות עד מאוד את הלקוח וגורמות לו להרגיש שהוא מקבל תמורה מלאה עבור הצ'ק שהוא שם לאירוע. לכן ברוב הפעמים אירוע טוב אצל אורחים נחשב לאירוע בו האוכל היה טעים ואיכותי מאשר המוזיקה או החתן והכלה. רובו הגדול של האורחים מגיעים לרוב לאוכל ולא לריקודים, ולרוב הם מגיעים לאחר יום מתיש וארוך בו לא אכלו כמו שצריך והתפריט באירוע הא הארוחות ערב שלהם. לכן חשוב להשקיע בתפריט בשרי עשרי שהאורחים שלנו יוכלו לבחור בין מגוון נרחב של מאכלים בשריים.

למה כדאי לכם קייטרינג בשרי כשר?

עם קייטרינג בשרי כשר לא תצטרכו לרצות את כולם, כל האורחים יקבלו מנות בשריות כשרות וטעימות כולל האורחים הדתיים ושומרי המוסרת שהם חלק בלתי נכבד  מאירועים המשפחתיים וכן העסקיים שיש לדאוג להם לאוכל כשר. עם חברת קייטרינג אשר מתמחה בתחום הבשרים לא תצטרכו לדאוג לכך. מעבר לכך, המנות הגדלות והטעימות שנראות אסתטית יפות ומזמינות יגרמו לאורחים שלכם לתת בהם ביסים ואף לקחת עוד כמה כאלה.

 

אולי יעניין אותך:

קייטרינג לאירועים קטנים כשר

דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן