חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן קינוחים מתוקים ומעוררי תיאבון

קינוחים הם אחת המנות החשובות ביותר באירוע. מלבד הטעם המתוק שאיתו בדרך כלל האורחים הולכים הביתה, הם גם מאפשרים להכניס לאירוע צבעוניות ועניין. דוכן קינוחים הוא פתרון מושלם לכל אירוע ומסיבה.


להזמנת דוכן קינוחים מתוקים חייגו עכשיו: 072-2119587


מקומו של הקינוח בתפריט

כל ילד יודע שמי שלא מסיים את הארוחה לא מקבל קינוח. הקינוח טומן בחובו בדרך כלל הפתעה מרגשת שכדאי לצפות לה. לרוב מדובר במנה מתוקה אבל לא תמיד זה ככה. בצרפת למשל נהוג לקנח את הארוחה עם פלטת גבינות עשירה ובמטבח הסיני המנה המתוקה נאכלת דווקא באמצע הארוחה. קינוחים יכולים להיות עשירים בקלוריות וסוכרים, או להתבסס על פירות טריים. בשנים האחרונות מקובל לערבב בין מתוק למלוח כדי לאזן את הטעמים.

מהו דוכן קינוחים

לכל סוג של אירוע מומלץ להתאים את התפריט המתאים ביותר, אך חשוב לזכור את הקינוחים. דוכן קינוחים מאפשר הגשת מגוון עשיר של אפשרויות שמהן יכולים האורחים לבחור לפי טעמם, גילם ומגבלותיהם. המנות בדוכן קינוחים הן אישיות והאורחים יכולים להתנסות ולגוון בין כמה מנות שירצו. חשוב להתאים את דוכן הקינוחים לסוג האירוע, לגיל המוזמנים, למספר האנשים ועוד. חברה מקצועית תשמח לסייע לכם על בסיס נתונים אלה ולהתאים את דוכן הקינוחים המושלם שישאיר את האורחים נפעמים ועם טעם טוב.

מגוון אפשרויות וסגנונות

דוכני קינוחים לאירוע עם ילדים יכללו בדרך כלל עמדה של צמר גפן מתוק, ארטיקים קטנים, דוכן וופל בלגי והרבה גלידות, סוכריות צבעוניות, ממתקי גומי ועוד. באירועים שבהם האורחים מבוגרים יותר אפשר להתאים קינוחים אלכוהוליים כמו פירות עם ג'לי ונגיעות וודקה, או שוקולדים עם ליקרים שונים. דוכני הפנקייקים והצ'ורוס יהיו להיט בכל אירוע ולאירועים קייצים מומלצת עמדת שייקים המרעננת שמכינים מתוך היצע הפירות העסיסיים.

דוכן קינוחים כחלק מהעיצוב

מעבר לתרומתו של דוכן קינוחים לתפריט עשיר, הוא גם מוסיף צבע ועניין לעיצוב כולו. קיר דונאטס שירתק את האורחים כמו ליצירה, או מפל שוקולד שימשוך אורחים קטנים וגדולים להתבונן בו. האורחים יכולים לבחור ולהרכיב לעצמם מנות מתוקות וטעימות מתוך המבחר המוצע להם.

זה לצד זה

דוכן קינוחים מאפשר לכם להציע לאורחים מספר קינוחים ללא צורך להתלבט. הם יוכלו ליהנות מבלינצ'ס חם לצד גלידה צוננת וריבועי שוקולד איכותי במיוחד עם אשכול ענבים מרענן. המגוון הרחב מאפשר לכם להציע מוסים אישיים ליד עוגיות איכותיות, פירות ליד קינוחים עתירי שמנת ולהצליח לקלוע לטעמם של כל המוזמנים לאירוע.

נקודות מהותיות הקשורות לקינוחים

אנחנו חיים בעידן של שפע לצד מודעות בריאותית, כדי לאפשר לאורחים שלכם ליהנות מדוכן הקינוחים חשוב לדאוג כי יהיו בו פתרונות לשומרים על כשרות, לנמנעים מגלוטן, לרגישים לחלב ושאר אלרגיות מסכנות החיים. כדאי לדאוג שלצד המאפים הריחניים יהיו גם שפע של פירות עונתיים, שיהיו משקאות על בסיס חלב צמחי ושהצוות יהיה מודע לרכיבי המנות ויוכל להזהיר את האורחים הרגישים.

קראו עוד על גלידה תאילנדית

דילוג לתוכן