חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

4 הסיבות הכי ישראליות להצבת דוכן שווארמה לאירועים

דוכן שווארמה

 

קיימים כמה מאכלים ישראליים שהקהל תמיד יאהב לאכול מהם בכל שעה ובכל מצב. אחד מהם הוא הדוכן המציע שווארמה פרגיות אשר משתלבת מצוין עם מאכלים ישראלים רבים. האורחים ייהנו מכל ההיצע של המאכלים הטעימים בדוכנים, אך המוצר שיעשה להם הכי טוב בבטן ובלב, זה הדוכן הישראלי.

 


להזמנת דוכן שווארמה מפואר לאירוע שלכם חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכן שווארמה עם תוספות מדליקות

בסמוך לדוכנים האיכותיים של נויה פוד נמצא מכשיר ייחודי להכנת שווארמה של פרגיות. מדובר בנתחים טריים ובטיב מעולה, שהוכנו במיוחד ונצלו לאורך זמן כדי שיהיו מוכנים בזמן הגעת האורחים.

המוזמנים נהנים ממוצר איכותי של פרגיות קצוצות עם תוספת של שומן טלה המוסיפה לכך טעם משובח והן מתובלות בשילוב של כמה תבלינים שהוכנו במיוחד עבור מנה זו.

המלצרים חותכים במקום פיסות של שווארמה ומחלקים אותן לאורחים בתוך צלחות או לחלופין מגישים את חלקי השווארמה בתוך לאפה בצורת קונוס אשר נוחה מאד לאחיזה, וכך התכולה הנוזלית לא תצא החוצה.

מגוון של תוספות ממתינות למוזמנים בדוכן השווארמה, פלאפל קריספי טעים במיוחד, חומוס אסלי בטיב מעולה שמוכן במקום וכולל חומוס טחון, גרגרי חומוס, המון פטרוזיליה, שמן זית, טחינה נפלאה, סלט ירקות קצוץ דק ומתובל כהלכה, עמבה הודית, חמוציות הבית ובצלים בסומק וסלט חריף. כל אחד מהאורחים משלב את התוספת האהובות עליו עם השווארמה ונהנה מכל ביס.

חוזרים לדוכן השווארמה המוצלח

רבים מהמוזמנים יחזרו במהלך קבלת הפנים פעם נוספת לדוכן השווארמה, כדי לאכול מנה ישראלית נוספת. הדבר קורה גם אם הם מלאים ושבעים מהמנה הראשונה וגם אם הם טעמו מאכלים נוספים בדוכנים של המאכלים האחרים באירוע. העניין הוא שלשווארמה ולתוספות הישראליות אין תחליף ולכן יהיה רצון תמידי לאכול את הפריטים הללו שוב.

כמו כן נהנים המוזמנים מהמזון המוצע להם בדוכנים הסמוכים ובהם עראיס יוצא דופן, פוקצ'ות ומעליהן בשר טחון שמכינים בטבון במקום, מעורב ירושלמי המבורגרים, אסאדו משובח, טוסט נקניק, צ'יפס ועוד.

כמה דוכני שווארמה באירועים גדולים

באירועים גדולים שבהם מגיעים מאות מוזמנים ולאור הדרישה הגדולה של מוצר זה והמוצרים הנלווים אליו, נויה פוד מציבה כמה דוכנים של שווארמה בכמה מיקומים במרחב קבלת הפנים לנוחות הקהל.

דוכנים נוספים באירועים

הדוכנים הנוספים הממתינים לאורחים מציעים מאכלים טעימים רבים המשלימים את המאכלים הישראליים כמו דוכן סושי ומטעמים יפניים כמו פריקסה יפני, דים סאם סיני בכמה צבעים, לחמניות מאודות במגוון אפשרויות מילוי איצ'י באן, ומבחר מאכלים מקסיקנים הכוללים טורטיות רוטב סלסה גוואקמולה וממרח שעועית שחורה.

אוהבי הדגים ייהנו מדוכן פיש & צ'יפס, מבחר סביצ'ה ודגי ים, סלמון קריספי ואפשרויות נוספות.

דילוג לתוכן