חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לחתונה

דוכני מזון לחתונה

ההכנות לכל חתונה נמשכות בדרך כלל חודשים רבים ולכן כל נושא נבנה בקפידה כדי ליצור אירוע מוצלח ככל האפשר.


להזמנת דוכני מזון לחתונה חייגו עכשיו: 072-2119587


הקולינריה בכל חתונה

גולת הכותרת בכל חתונה היא ההשקעה הקולינרית, אוכל מיוחד, צבעוניות, ניחוחות באוויר ומגוון אשר כולם יחד תורמים לשביעות רצון של האורחים. הטעמים הללו הם אלו שיכתירו את האירוע כמוצלח מאד או מוצלח פחות.

בתכנון של דוכני מזון לחתונה אפשר למצוא היצע גדול מאד של מאכלים אשר על פי הידע והניסיון של צוותי נויה דוכני מזון לאירועים יתאימו לכל הקהלים. המטרה היא שכולם ימצאו מתוך המבחר שקיים בדוכנים כמה אופציות של מאכלים אשר עשויים מחומרי גלם שהם אוהבים, כל אחד על פי ההעדפות הקולינריות שלו.

שלל האופציות כוללות גם הרבה מאכלים שמותאמים לצמחונים, לטבעונים ולמי שמקפיד על תזונה ללא גלוטן. כך כולם מרוצים מהעובדה שיש פריטים ייעודיים עבורם.

דוכני מזון לאירועים מעוצבים וצבעוניים

כל מי שמגיע לאירוע, רואה את דוכני מזון לחתונה ואת התכולה שלהם ובשלב הראשון הוא אוכל עם העיניים ובשלב שני הוא ניגש לדוכנים מסוימים ונהנה מהמטעמים. לכן יש חשיבות רבה לנראות אסתטית של הגשת המזון. זו הסיבה שכל דוכני המזון הם מרהיבים ועליהם מונחים מגשים בגדלים שונים אשר מזמינים את הקהל לטעום מהתכולה לאור הנראות הנעימה שלהם.

ההיצע הגדול של דוכני מזון לאירועים לחתונה כולל מאכלים שבדרך כלל אהובים על כל הציבור וכאשר יש מגוון גדול, הרבה יותר פשוט לכל אחד לבחור את האופציות המועדפות עליו מבין כולם.

הציפיה של האורחים

כאשר האורחים מגיעים אל דוכני מזון לחתונה, ברור להם שיהיו בהם מטעמים מושקעים וברמה קולינרית גבוהה. זו הסיבה שהם אוהבים מאד לגשת לכל הדוכנים ולטעום את אלו שנראים להם המתאימים ביותר עבורם.

הם יבקרו גם כמה פעמים בדוכן הקוקטיילים והמשקאות של נויה דוכני מזון לאירועים אשר מציעים סוגים רבים של משקאות אלכוהוליים, קוקטיילים מעולים, יינות משובחים, בירה מהחבית ושלל סוגים של שתייה קלה ומוגזת.

המיוחדים בכל חתונה

בחשיבה על פי סוגי הקהלים מעניקים תמיד דגש לדוכנים ספציפיים שלבטח תהיה להם הצלחה גדולה. בין האפשרויות הם דוכן שניצל בחלה אשר מציע את המאכל הקריספי האהוב בשלל ציפויים מפתיעים. נתחי השניצל מונחים בתוך חלה טרייה ונימוכה, עם שלל תוספות כמו ירקות, חמוצים, וממרחים שונים. התוצאה היא מושלמת כיוון שכל הרטבים וחומרי הגלם מתמזגים יחד והטעם הוא מושלם.

כמו כן דוכן על הפלנצ'ה שבו איש הגריל מכין באופן רציף סוגים שונים של בשרים כמו אנטריקוט, נתח קצבים, קבבים, רוסטביף, אסאדו ועוד. האורחים נהנים שיש כל הזמן פריטים חמים על המגשים והם מניחים בצלחת שלהם את הבשרים האהובים עליהם ואין מאושרים מהם.

אם גם אתם חושבים על תכנון של אירוע ייחודי, אנחנו נשמח לחשוב יחד אתכם. השאירו את הפרטים שלכם ונדבר בהקדם.

אולי יעניין אותך קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

דילוג לתוכן