חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

היצע נרחב של דוכני אוכל לאירועים

הקולינריה היא מרכיב חשוב בהצלחה של כל אירוע. האורחים נהנים מאד להגיע לחתונה או לכל חגיגה משפחתית או עסקית ולטעום משלל המאכלים אשר מוצעים בדוכני האוכל השונים.


להזמנת דוכני אוכל לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני אוכל לאירועים

האורחים אשר מגיעים לאירועים השונים, עשו מאמץ ניכר כדי להגיע בזמן לחתונה, יצאו מוקדם מהמשרד, עשו את כל ההכנות הדרושות עם הילדים הקטנים ויצאו לדרך. לכן הם מגיעים לפעמים מותשים לאולם וכשהם רואים דוכני אוכל בכניסה, הדבר משמח אותם מאד.

הם מתחילים לעבור על פני כל הדוכנים מהראשון ועד האחרון, כדי לראות מה ההיצע בכל אחד מהם, מה הם אוהבים מאד, מה הם אוהבים פחות וכך הם מחליטים מול איזה דוכנים לעמוד בתור.

שפע של אופציות בדוכני האוכל

המארחים בכל אירוע נפגשים כמה שבועות לפני המועד המתוכנן עם השף כדי לקבל מידע על האופציות הקיימות עבור דוכני אוכל לאירועים, כדי לקבל החלטה על התפריט. המגמה היא להעניק לקהל שפע של אפשרויות כדי לקלוע לטעמם של כל המשתתפים. המטרה היא שכל אחד מהם יבחר לפחות כמה סוגים של מזון מתוך ההיצע.

בחירת התפריט היא בהתאמה לסוג האירוע כמו בר מצווה או ברית מילה, מהו הרכב האורחים אם מדובר בקהל מבוגר, צעירים המגיעים לאירוע עסקי של חברת היי טק, או נערים המגיעים לבר מצווה של אחד מהחברים שלהם. השף המיומן מכיר את טעמו של כל אחד מסיווגי הקהלים ולכן הוא יעניק הכוונה מקצועית וימליץ אילו דוכנים כדאי לבחור בכל אחד מהאירועים.

יש הצעות שמתאימות לאירועים בשריים ויש הצעות שמתאימות לאירועים חלביים. בשני המקרים מוקדשת תשומת לב למשתתפים שהם צמחוניים או טבעוניים ועבורם יש מנות מיוחדות על בסיס ירקות טופו ועוד.

דוכני אוכל באירועי ערב

אירועי ערב הם ברוב המקרים בשריים ולכן השף מציע דוכנים שונים כמו לדוגמה, דוכן של קבב שמכינים על פלנצ'ה במקום ולכן הוא מוגש חם. לצידם של הקבבים ייהנו האורחים מקעריות של חומוס, טחינה, סלט חריף ופיתות נפלאות. דוכן של בשר אשר חותכים אותו לרצועות כמו סינטה, אנטריקוט, רוסטביף ועוד. גם בדוכן זה מוצעת תוספת כמו תבשיל ירקות שורש, תפוחי אדמה בתנור, אורז וכו'.

דוכן אהוב מאד הוא דוכן המציע לחמניות באן עם שילוב מנצח בתוכן של בשר חתוך ושפע של ירקות טריים. גם השווארמה אהובה מאד על הישראלים ובדוכן זה הם נהנים מרצועות שווארמה שנחתכות על המקום ומוגשות עם תוספות פיקנטיות או חריפות, פיתות או לאפות וסלטים טריים.

כל המטעמים בדוכנים הללו הם טריים ואת רובם מכינים על המקום. זו הסיבה שבדרך כלל יש תורים ליד כל דוכן ומשתתפים רבים ממתינים בתור יותר מפעם אחת כדי ליהנות שוב ממאכל ספציפי שהם אהבו במיוחד כמו טורטייה מקסיקנית עם בשר, סושי על סוגיו השונים או דגים קריספיים ומוצלחים.


גולשים נוספים התעניינו גם בדוכני מזון לבר מצווה

דילוג לתוכן