חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן שקשוקה שהוא תמיד פופולארי

ויכוח תמידי מתנהל סביב השאלה האם שמים בצל בשקשוקה או לא, אבל על החיבה לשקשוקה יש הסכמה כמעט מלאה וגורפת. דוכן שקשוקה אצלכם באירוע, ישמח את המוזמנים וייתן להם תחושה של בית.

 


להזמנת דוכן שקשוקה טעימה במיוחד חייגו עכשיו: 072-2119587


היכולת לבחור

בעזרת דוכני מזון באירוע שלכם תוכלו לתת לאורחים חוויה של גם וגם. דוכני מזון מאפשר למוזמנים לעבור מדוכן לדוכן ולטעום מנות שונות. המנות אינן גדולות מה שמאפשר לאורחים ליהנות ממגוון גדול של טעמים. דוכני מזון בדרך כלל מביאים את מאכלי הרחוב ממקומות שונים בעולם אליכם לחצר, לאולם, לאירוע. כך אפשר למצוא שם דוכן בורקס טורקי לצד טורטיות מקסיקניות והמבורגר אמריקאי ליד שווארמה ים תיכונית. בין שלל הדוכנים המוצעים לבחירה, תמצאו גם את דוכן השקשוקה שיכול להפוך את האירוע שלכם לאטרקציה בלתי נשכחת.

 

שקשוקה בקצרה

לא באמת צריך להסביר על שקשוקה, אבל נזכיר שמדובר במאכל שהגיע מהמטבח של מדינות צפון אפריקה. הבסיס של המנה הוא עגבניות, שמן זית וביצים. התוספות שנהוג להוסיף כמו בצל, פלפלים והאם טורפים את הביצה או משאירים את החלמון שלהם, זה כבר משתנה משקשוקה לשקשוקה ובעיקר תלוי בנוהג בכל מדינה. בשביל לסכם את הוויכוח בצל כן או לא, נבהיר שבשקשוקה התוניסאית נהוג להוסיף בצל בעוד הטריפוליטאים מוותרים עליו. את השקשוקה מגישים במחבת, מקובל לאכול בכל ארוחה לחם טרי כדי לנגב את הרוטב. מחדשי השקשוקה נוהגים להוסיף לה בשר, דגים, נקניקיות ויש כאלה המכינים שקשוקה בלי עגבניות אלא על בסיס של תרד ושמנת.

 

השקשוקה אצלכם באירוע

דוכן שקשוקה ימלא את האירוע שלכם בריח מסחרר וימשוך אליו אורחים רבים. חברת דוכני המזון תספק את הדוכן המעוצב, כלי הבישול, המחבתות, כלי ההגשה והמצרכים הדרושים להכנת המנה. הצוות המקצועי יבשל את הרוטב ועליו יפתח ביצים טריות שיתבשלו מול האורחים. כל אורח יקבל מנה חמה, טרייה, ריחנית ונפלאה של שקשוקה בתוך מחבת קטן. לצד השקשוקה בדוכן כדאי להציב כיכרות טריות של לחם, סלט ירקות קצוץ, חמוצים ותבלינים למי שמעוניין להוסיף ולחזק את הטעם החריף והמלוח.

אין זה מפתיע שרבים מהאורחים ייהנו כל כך מהמנה העממית הזו, שהם יעדיפו לקחת מנה נוספת של שקשוקה במקום מאכלים אחרים שמוצעים בדוכנים האחרים.

 

אלרגיות מזון

למעט לאלרגיים לביצים וטבעוניים, דוכן השקשוקה מתאים לכל המשתתפים באירוע. אין בו גלוטן, אין בו חלב, אין בו בשר (למעט במקרים מיוחדים) ומלבד עגבניות, ירקות וביצים אין בו שום מניעה תזונתית. גם השומרים על תזונה בריאה יוכלו ליהנות מהמנה שיש בה מעט שמן זית אבל הרבה ירקות.

 

דוכני שתייה

לצד דוכן שקשוקה תרצו להציב דוכן שתייה המכיל משקאות קלים מוגזים, מיצים טריים ובהתאם לגיל האורחים תוכלו להוסיף משקאות אלכוהוליים, יין ובירות. תוכלו להוסיף גם דוכן של מיצים הנסחטים במקום ואפילו דוכן שיקים מרעננים המוכנים במקום לפי בחירת הפירות של האורחים שלכם.

דילוג לתוכן