חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הזמנת קייטרינג לאירוע

לכל אירוע שמבקשים לעשות מכל סיבה שהיא, תמיד לאוכל שיוגש יש חשיבות עצומה. גם האורחים וגם המארחים מבקשים לחגוג עם בעלי השמחה ולשמוח בשמחתם וחלק מהחגיגה הוא כמובן הארוחה, כך היה וכך יהיה. האורחים המגיעים במיטב בגדיהם ומשאירים גם מתנה, מצפים לקבל אירוח שיהיה לרוחם ולטעמם. המארחים מעוניינים שהאורחים יהיו מרוצים ושכל האירוע יהיה מוצלח וייזכר כחוויה טובה.

בחברת נויה פוד מכינים קייטרינג לאירוע בסטנדרטים מאד גבוהים שישאירו רושם אדיר גם אצל המארחים וגם אצל האורחים ולכן זוהי האופציה המוצלחת ביותר שבה המארחים יהיו שקטים ורגועים כיוון שברור להם שהפאן הקולינרי יהיה לא פחות ממשולם.


להזמנת קייטרינג לאירוע חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


תכנון קייטרינג לאירוע

בפגישה עם היועצים מתכננים את האירוע ומהן הציפיות של המארחים. האם יש נושא מסוים שהמארחים מבקשים לעצב על פי קונספט מסוים את הדוכנים ואת המקום, או שהעיצוב יהיה חופשי. כל זה חשוב כדי לעמוד בציפיות שלכם ולתכנן את המנות השונות שיוכנו במטבח לקראת האירוע החשוב.

העיצוב של המרחב

אם לדוגמה מדובר בבת מצווה והחוגגת היא חובבת סוסים, נעצב את המקום לפי התחביב שלה והדוכנים יותאמו לעיצוב ולאווירה.

לעמדות של אוכל אסיאתי ניצור עיצוב אסיאתי בהתאמה. השף יכין את האוכל כמו סושי, דים סאם, נודלס.. מול עיני האורחים והמנות יוגשו טריות וטעימות וכך ירשימו מאד את האורחים.

דוכן של פיצות, פוקאצ'ות ודברי מאפה יעוצב בסגנון ים תיכוני איטלקי והטאבון יהיה חלק מעיצוב הדוכן כך שהמאפים יצאו חמים וטריים לאורחים. עם תוספות ומטפלים בטעמים מופלאים.

דוכן שיוגש בו בשר שהוכן בזה הרגע על האש יעוצב כעמדת מנגל והתוספות יהיו תואמות לבשר המוגש ישירות מהגריל, עמדת השווארמה, המנגל או הפלאנצ'ה.

דוכן המבורגרים יעוצב בסגנון אמריקאי עם לחמניות ורטבים מתאימים לבשר.

דוכנים במתחם מעוצב בסגנון של שוק מחנה יהודה כאשר כל המתחם מעוצב והדוכנים מגינים מזונות שונים כמו בשוק.

דוכן של פינגר פוד הוא דוכן של מאכלים בגודל ביס. הרעיון הוא שהאורח לא יתמלא מידי מההיצע שקיים   בכל אחד מהדוכנים, אלא הוא יוכל ליהנות מכל האוכל המוצע כמו במנות העיקריות.

נויה פוד מקפידים על דוכנים מעוצבים מרעיון מובנה ועד עיצוב חופשי בשילוב פרחים, לבוש של המלצרים וצבעוניות רבה כדי ליצור אירוע מלא בשמחה ובאושר.

היערכות לקראת האירוע

יש כמה נקודות אקוטיות בנושא הזמנת קייטרינג לאירועים כמו לדוגמה:

  • גודל האירוע ומספר המוזמנים הם שקובעים את העלויות של דוכני מזון והעיצוב של כל אחד מהם.
  • יש להחליט מראש על העלויות כדי לא ליצור חריגה מהתקציב שנקבע.
  • בהתאם לסוג האירוע, קובעים את רמת העיצוב ואת כמות ההשקעה בו. לכל אירוע מתאימים את האווירה הרצויה על פי הקונספט שנבחר על ידי המארחים.

נשמח לסייע לכם בתכנון של אירוע מושלם, השאירו פרטים והשף של נויה פוד  ישמח לשוחח אתכם לקדם את התהליך לשביעות רצונכם המלאה.

דילוג לתוכן