חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הבשר האיכותי שממתין בדוכן אסאדו

תשכחו כל מה שאתם יודעים על בשר. אסאדו זאת תורה בפני עצמה. לא מדובר ב"מנגל", "על האש" ואפילו לא "ברביקיו". אסאדו זאת שיטת צליה שהיא כמעט טקס. רוצים לפנק את האורחים שלכם ברמה גבוהה? הזמינו דוכן אסאדו לאירוע הבא שלכם.


להזמנת דוכן אסאדו חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו דירוג של 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


בסך הכול מדובר בבשר

זה לא מדויק כיוון שהאסאדו מגיע אלינו ממדינות דרום אמריקה וההתייחסות שם לבשר היא רצינית מאוד. בניגוד מהמנגל שזו טעות שהשתרשה בישראל, האסאדו מתאר נתח בשר מסוים, פירוש המילה אסאדו הוא צורת צלייה. מתקן הצלייה לאסאדו שונה מהגריל המקובל בארץ. הבשר משופד על מוטות מתכת בצורת צלב כשמתחת למוטות מונחים פחמים לוהטים. את בשר האסאדו לא משרים במרינדה אלא ממליחים ותהליך הצלייה לוקח כשעתיים שבמהלכן מרחיקים ומקרבים את הבשר לפחמים בהתאם למצב הצלייה האיטית. באסאדו יש סדר מסוים לצליית ולהגשת הבשרים וארוחה נפתחת ומתגלגלת למשך זמן ארוך.

דוכן האסאדו

כשאתם מזמינים דוכן מזון של אסאדו אתם בהחלט נותנים את הטוב ביותר לאורחים שלכם. מעבר לאוכל טעים האסאדו ייתן את כל האווירה לאירוע. מתקני הצלייה המרשימים עם נתחי הבשר ירתקו את האורחים, ימלאו את האזור בריח ממופלא ולבסוף אין כמו הטעם של בשר חם שיצא הרגע מהצלייה. האסאדו יכול ללוות את האירוע כולו מרגעי הפתיחה עם מנות בשר ועוף קלות, הדורשות צלייה קצרה ולהמשיך למנה עיקרית עם בשרים שצלייתם היא איטית וארוכה.

דוכן האסאדו של חברת נויה פוד יגיע עם כל האביזרים הדרושים ועם צוות מקצועי המתמחה בצליית אסאדו. הצוות גם יעזור לכם בבחירת הנתחים המתאימים בהתאם לסוג האירוע, המוזמנים ומקומו של האסאדו באירוע. חשוב לזכור כי באירועים שאליהם מגיעים גם ילדים יש לדאוג גם להם למנה מתאימה כמו למשל נקניקיות שייצלו גם הן על הגריל.

מה מגישים ליד האסאדו?

מושבעי בשר האסאדו יאמרו שליד הבשר אין צורך בשום דבר נוסף, עם זאת מומלץ להגיש ליד מנות הבשר סלטי ירקות טריים (קראו עוד על דוכן סלטים), רטבים שונים, מיקס של תפוחי אדמה, בצלים, תירס וחצילים שצלויים גם הם על המנגל. עם בשר איכותי צריך גם שתייה איכותית ואלכוהול שהוא תוספת ראויה ומתאימה. דוכן משקאות יוכל לדאוג ולספק למוזמנים שלכם יין, בירות, משקאות קלים ומיצים.

 

אולי יעניין אותך ערב בשר

 

קינוח בסוף הארוחה הדשנה

סביר להניח שבשלב זה האורחים כבר יהיו שבעים אבל אי אפשר לוותר על קינוח ומשהו מתוק לסיום. הקינוחים המסורתיים שמתלווים לאסאדו הם גלידה קלילה, פלאן שהוא קרם קרמל, קינוח נפוץ במדינות דרום אמריקה וכמובן פירות טריים ומרעננים יתאימו מאוד אחרי ארוחת אסאדו עשירה ומשביעה.

תחשבו על כל האורחים

בכל אירוע יש מגוון אורחים וחלקם נמנעים ממזון מסוים ממניעים שונים. אסאדו הוא בשר ומתאים מאוד לסובלים מאלרגיות מאחר שאין בו גלוטן, חלב או רכיבים אלרגניים אחרים. עם זאת לצמחונים וטבעונים תצטרכו לדאוג למנות חליפיות. צוות דוכני המזון יוכל לעזור ולהציע לכם אלטרנטיבות עבורם.

דילוג לתוכן