חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

אירוע נפלא עם שף על האש

המאכל היחיד ביקום שיכול לרגש את רוב האנשים הוא בשר. נתח של בשר טוב תמיד מוציא קריאות התפעלות. כולם מייחסים חשיבות ושקיקה למנת הבשר שלהם. אולי זה זיכרון שבו האנשים התחלקו לציידים ומלקטות ואולי הטעמים המיוחדים של הבשר כאשר לכל חלק יש טעם אחר. ואולי לכל בשר מכל חיה יש מרקם שונה, מחיר שונה, אחוזי שומן אחרים, סוגי בישול שונים, זמני בישול משתנים אשר קובעים את טעמו של הבשר.

ארוחות של שף על האש

קייטרינג שף נויה פוד מומחים בארוחות גורמה עם שף על האש שמתאימים לכל אירוע בכל סדר גודל לכל האנשים. אם זה יום הולדת, אירוע משפחתי, ברית/ה, בר/בת מצווה, חתונה, אירועי חברים או עבודה, מאירוע בבית ועד אירוע בטבע, בכל מקום לכל מטרה יתאים אירוע בניצוחו של שף על האש. נויה פוד מגיעים לכל מקום ומפיקים אירוע שידובר בו רבות.

התמחות בקולינריה של בשר על האש

נויה פוד מומחים בטיפול בנתחי בשר מעולים והכנתם בשיטות צלייה שמתאימות בדיוק לכל סוג של בשר וכאשר הבשרים מוגשים לאורחים שלכם הם נהנים מבשר מושלם בטעמו.

בערב שף על האש תקבלו את חומרי הגלם האיכותיים והטריים ותפריט מגוון שיש בו מנות ייעודיות גם לאלה שלא אוכלים בשר כך שכולם יצאו שבעים ומרוצים.

התפריט כולל מבחר של מנות ראשונות, סלטים טריים, מנות עיקריות של נתחי בשר שונים ותוספות, קינוחים, שתייה קרה ושתייה חמה.

סוגי הגשה

דוכן מאד פופולרי הוא דוכן שווארמה. הבשר שנצלה כל הזמן מגיע עסיסי ומתובל לצלחת עם תוספות קלאסיות של חומוס, סלט ירקות, טחינה, עמבה והכל או מוגש או בצלחת או בתוך מאפים שונים לפי בחירת האורח.

דוכן אסאדו גם מאד פופולרי ואהוב על האורחים. האסאדו מבושל בבישול איטי בציר בקר, הבשר רך ונימוח בפה ומונח על תוספת חמה.

דוכן עראיס מאד נפוץ לאחרונה. זוהי מיני פיתה עם בשר טחון של טלה ושומן כבש מעורבבים עם אגוזים ותבלינים ומונחת לצלייה על גריל פחמים. המנה מוגשת עם טחינה משובחת, עמבה כמובן, חמוצים וסלטי ירקות שונים.

 

אם תבחרו בחגיגה של בשרים, תקבלו נתחים משובחים של אנטריקוט, סינטה, טומהוק, פרגיות, פילה, נקניקיות מרגז, צלעות כבש, כבד אווז עם סלטים ורטבים, אשר יוכנו בשיטות המותאמות לפי סוג הבשר כמו עישון, גריל, סו-ויד, בישול ארוך, פלנצ'ה.

 

שולחן שוק בשרים זהו הדבר החם הבא. על השולחן יונחו כלים מתכלים עם שפע של נתחי בשר מסוגים שונים, המבורגרים, שווארמה, נקניקיות צ'וריסוס, מרגז, ירקות בשפע, סלטים, סוגי מאפים שונים, רטבים והכל מעוצב בצבעים וטעמים אשר ניתן באופן חופשי להניח על הצלחת כמה ומה שכל אורח מבקש לעצמו.

היועצים הקולינריים של נויה פוד יוכלו לייעץ ולהתאים לכם דוכני מזון לאירוע בדיוק לפי מידותיכם. אתם מוזמנים להתקשר או להשאיר פרטים ואנו נדאג לכל השאר.

דילוג לתוכן