חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הזמנת קייטרינג בשרי לאירוע משפחתי

כאשר מתכננים אירוע משפחתי, יש לטפל במעטפת של נושאים רבים, כדי שהאירוע יוכתר בהצלחה. אחד התחומים האקוטיים הוא נושא הקולינריה וזאת לאור ההשפעה הרבה שלו על התחושה של האורחים אם מדובר באירוע מוצלח ומיוחד או על אירוע רגיל.


להזמנת קייטרינג בשרי חייגו עכשיו: 072-2119587


ההתלבטות בין בישול ביתי לבין חברת קייטרינג

בעבר באירועים רבים בישלו בני הבית לכל האורחים. הדבר כלל היערכות גדולה שכללה את בחירת התפריט, עריכת קניות מרוכזות ושעות רבות של בישול ואפייה במטבח. ביום האירוע בני הבית טיפלו גם בכל מה שקשור לעריכת השולחן, הגשת המטעמים לאורך כל הערב ובסיום האירוע גם לפינוי, שטיפת הכלים וניקיון של כל המרחב. מדובר בעבודה קשה מאד לאורך שעות וימים והדבר פגם בהנאתם של בני המשפחה הקרובה באירוע עצמו, כיוון שהם היו עייפים ומותשים.

בחירת חברת הקייטרינג לאירוע

כדי שבני המשפחה הקרובים ייהנו באירוע מתחילתו ועד סופו, מומלץ לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג מוצלחת, אשר עובדיה יכינו מאכלים נפלאים שיערבו לחיכם של האורחים.

הדרך הנכונה למצוא חברת קייטרינג מעולה, היא לשוחח עם חברים או בני משפחה אשר ערכו לאחרונה אירוע כדי לבדוק אם הם היו מרוצים מאיכותם של חומרי הגלם, מטיבם של המטעמים, אופן ההגשה, ההתארגנות, לוחות הזמנים, העלויות וכל נושא אחר שקשור בכך. לאחר מכן משוחחים עם כמה חברות קייטרינג ומתרשמים מהיצע התפריטים הייחודיים של כל אחת מהן, כדי לבחור חברת קייטרינג שתהיה המתאימה ביותר לאירוע משפחתי זה.

חשוב מאד לבחור חברת קייטרינג כמו נויה פוד אשר מציעה תפריט עשיר כך שכל אורח ימצא מוצרים שאהובים עליו. הן מי שאוהב בשר והן מי שהוא צמחוני או טבעוני, כדי שיאכל מאכלים שהוכנו במיוחד עבורם ומבוססים על סלטים המורכבים מירקות טריים, מאודים או אפויים.

תפריט של קייטרינג בשרי

השף בשרים של חברת קייטרינג בשרי מציע בדרך כלל ללקוחות כמה סוגים של מזון. השלב הראשון הן מנות פתיחה שמוגשות בדוכני אוכל ויש בהן היצע של מטעמים כמו שווארמה, מעורב ירושלמי, קבב, רוסטביף, ארעיס, פוקצ'ות עם בשר טחון מעל ועוד.

השלב השני כולל מנות ביניים שהן דגים, מאפים עם בשר ואופציה צמחונית כמו לזניה.

השלב השלישי הן מנות עיקריות ויש בהן היצע רב של אופציות. השף מסייע ללקוחות לבחור את המנות שהן הטובות ביותר עבור סוג הקהל שאמור להגיע. הבחירה היא בין מאכלים מבושלים כמו לדוגמה התאמה של מאכלי עדות שאהובים על חלק גדול מהקהל שאמור להגיע לאירוע הספציפי, או מאכלים שאהובים על רוב הקהל כמו סטייק אנטרקוט, פרגיות, עוף, צלעות כבש ועוד. שפע של תוספות ימתינו לאורחים החל בירקות מבושלים, תפוחי אדמה אורז ועוד.

לסיומו של הערב המוצלח יציעו המלצרים של קייטרינג בשרי קינוחי פרווה מפתיעים, טעימים ומתוקים אשר עשויים מחומרי גלם משובחים כמו שוקולד, חלבה, קמחים איכותיים, שמרים, אגוזים, פירות טריים ועוד.

דילוג לתוכן