חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן בורקס טורקי בטיב מעולה

אם תעצמו עיניים ותחשבו על בורקס, תרגישו איך כל החושים שלכם מתעוררים. האף מתמלא בריח של אפיה, הפה מרגיש את הטעם, האוזניים שומעות את פצפוץ הבצק והידיים חשות בשומניות הנעימה. בורקס זאת חוויה כלל חושית וזה מה שהאורחים שלכם יחשבו כשהם יפגשו דוכן בורקס טורקי אצלכם באירוע.


להזמנת דוכן בורקס טורקי חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון בטעמים שונים

כדי לגוון ולייחד את האירוע שלכם תוכלו לבחור דוכני מזון של אוכל רחוב ממקומות שונים בעולם. הגיוון יאפשר לאורחים לטעום ולהתנסות במגוון עשיר של טעמים ממנות שונות ממדינות שונות. האפשרויות הן רבות וביניהן אפשר למצוא מיני המבורגרים מארה"ב, סושי מיפן ואגרול מסין, דוכן טורטייה מקסיקני ודוכן פיש & צ'יפס אנגלי. המנות קטנות, מוגשות בצורה המאפשרת אכילה באירוע עמידה, ליד שולחנות גבוהים.

טעמי הבלקן

רבות וארוכות אפשר לכתוב על הבורקס. מוצאו במדינות הבלקן, יוון ותורכיה בעיקר, אפשר למצוא אותו במגוון צורות ועם מילויים שונים. ההבדלים בין המדינות השונות נמצאים לעתים בבצק, בסוג השמנים שמוסיפים לבצק, בגודל הבורקס, צורת הגלגול וכמובן במילויים. המילויים הנפוצים ביותר הם גבינה ותפוחי אדמה, אבל גם תרד, פטריות, חצילים ורוטב פיצה, הם מילויים פופולריים.

מהרחוב לאירוע

דוכן בורקס טורקי מעניק לאורחים חוויה ייחודית. ריח האפייה ממלא את האוויר והאורחים מוזמנים לבחור את סוג המילוי האהוב שעליהם מבין שלל מילויי הבורקס המוצעים באירוע. אנשי הצוות המיומנים יחתכו את הבורקס מול עיני הלקוח ויציעו לו להוסיף ביצה קשה, חמוצים, רוטב חריף או טחינה ויגישו לצד הבורקס כמה זיתים יוצאי דופן שגם הם מאפיינים מאוד את המטבח הבלקני.

מה שותים ליד הבורקס?

מקובל לשתות משקה יוגורט ליד מנת בורקס באירוע אשר מושתת על מאכלים חלביים. בנוסף לכך יהיה גם  דוכן שתייה סמוך עם היצע נרחב של אפשרויות. בדוכני שתייה תוכלו לבחור בין דוכן מיצים הנסחטים במקום לפי בחירת הלקוח או דוכן שתייה קרה המגישה משקאות קלים, תוססים ועוד. תוכלו לשדרג את האירוע עם דוכן אלכוהול שבו יגישו למוזמנים אלכוהול בהתאם לדוכנים המקומיים, קוקטיילים מיוחדים ומשקאות שונים ומגוונים.

חשוב לדעת

דוכן בורקס טורקי  אינו מתאים לאורחים אשר נמנעים מאכילת גלוטן, חלב ושומשום. חשוב להכיר את מרכיבי המנה ולספק מידע ברור למוזמנים כדי להימנע מאי נעימויות. קשה למצוא תחליפים ראויים לבורקס טורקי כשהוא ללא גלוטן וללא חלב ולכן מומלץ לדאוג לדוכנים אלטרנטיביים שיאפשרו לסובלים מאלרגיות מזון שונות ליהנות מפריטי מזון אחרים ומהאירוע. חברת דוכני מזון מקצועית תשמח לספק לכם אפשרויות חליפיות.

יתרונות דוכני האוכל

מעבר למבחר הגדול המתאפשר למוזמנים ליהנות ממנו, מארחי האירוח נהנים מאירוע נטול מטלות. החברה המארגנת מגיעה עם הציוד המתאים, ציוד המטבח והכלים המתאימים. בסיום האירוע אוספים עובדי החברה את הציוד, מנקים ומחסלים את כל הבלגן. למארגני האירוע נשאר ליהנות מהאירוע ולצבור חוויות וזיכרונות נעימים מהבורקס התורכי.

דילוג לתוכן