חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

העגלות שעושות את האירוע

תכנון והפקת אירוע הוא דבר מורכב ולא פשוט כלל. לצורך הפקת אירוע מיוחד ומושקע, יש צורך לדאוג למגוון דברים חשובים כמו המקום בו האירוע ייערך, רשימות כל המוזמנים שיגיעו, סידורי הישיבה במקום, אטרקציות מיוחדות ואטרקטיביות להנאת האורחים וכמובן האוכל שיוגש במהלך האירוע.

חשיבות איכות האוכל באירועים

הדבר המרכזי שאותו אורחים זוכרים באירועים שונים הוא איכות האוכל שהייתה באירוע שהם היו בו, וגם איזו שמלה יפה הכלה לבשה. האוכל הוא בין הדברים העיקריים והמרכזיים שיש בכל אירוע, ולכן חשוב לדאוג לאוכל טעים, איכותי ומיוחד שיוגש לאורחים במהלך כל הערב.

צורת ההגשה השגרתית שניתן לראות כמעט בכל אירוע, היא הגשת צלחות אוכל אישיות לכל סועד על ידי מלצר. לרוב צורת ההגשה הזו מסורבלת ולוקחת זמן רב, עד שהמלצר מתפנה להגיע לכל האנשים סביב השולחן כדי לקחת הזמנה על המנה שהוא רוצה לאכול, יכול לעבור זמן רב מאוד עד שהאורח יתאכזב וכבר לא ירצה לאכול.


אולי יעניין אותך דוכני מזון לבת מצווה


עגלות דוכני מזון

כדי שעוגמת נפש כזו לא תתרחש לאורחים, מכיוון שכפי שאמרנו זה הדבר המרכזי שכל האורחים זוכרים באירועים, מומלץ לבחור שיטת הגשה של אוכל באמצעות עגלות לאירועים העמוסות בכל טוב. עגלות כאלו מציעות מגוון דוכני מזון עם סוגים שונים ומגוונים של אוכל מיוחד להנאת האורחים. בין הדוכנים הפופולריים ביותר:

  • דוכני סושי –סושי כבר מזמן לא רק טרנד, אלא סוג אוכל אהוב ומועדף על רוב האנשים. היתרונות בסושי הוא שהוא קטן, טעים, מגוון בטעמים ומשביע במיוחד. כך דוכן סושי באירוע יוכל לפנק את כולם עם סושי איכותי וטעים, כך שיהיה נוח לאכול אותו במהלך האירוע אפילו בעמידה ולא יהיה צורך להתעסק עם סכין ומזלג.
  • דוכני המבורגר –כולם אוהבים המבורגר. ילדים ומבוגרים כאחד. לכן, בחירה בדוכן המבורגר באירוע יכול להיות סוג האוכל המושלם עבור כל האורחים. ההמבורגרים יוגשו בלחמניות מיני קטנות עם בשר איכותי, כך שיהיה נוח לאכול את ההמבורגרים במהלך האירוע ללא חשש מהתעסקות מיותרת ולכלוך.
  • דוכן חלבי –דוכן האוכל החלבי הוא אחד מהדוכנים המעניינים והצבעוניים ביותר. מכיוון שמדובר בדוכן חלבי בלבד, מגוון האפשרויות בו הוא עצום. האורחים יוכלו ליהנות ממגוון סלטים עשירים וטעימים, מיני כריכונים בלחמים מיוחדים וצורות חיתוך מיוחדות, מרקים טעימים בעונת החורף, ומבחר מנות של קישים ופשטידות.

יתרונות עגלות דוכני מזון באירועים

כאשר בוחרים בהצבת עגלות לאירועים כמו דוכני מזון, יכולים להבטיח הנאה טעימה ובלתי נשכחת לכל האורחים. ניתן לבחור כמה דוכני מזון שונים כך שהאורחים יוכלו לאכול מתוך מגוון מנות, בקונספטים שונים וטעמים מיוחדים.

דוכני המזון מוצעים לרוב בשיטת בופה, כך שהאורחים בוחרים ולוקחים בעצמם את המנות שהם רוצים, ללא צורך בתלות במלצר שיגיע להעניק להם שירות או חוסר נוחות שהם ירגישו בגלל שיצטרכו לחכות זמן רב.

דילוג לתוכן