חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הדרך המוצלחת לתיאום קייטרינג לבר מצווה בבית

בר מצווה הוא אירוע משמח שמגיע רק פעם בחיים.

יש המון דרכים לחגוג את המאורע לפי טעמנו האישי ובאופן מגוון, גם כי למעשה חגיגת בר מצווה היא אירוע שמורכב מכמה אופציות שמתרחשות בכמה מיקומים. יש את החלק הטקסי שמתרחש בבית הכנסת ביום חול במהלך השבוע ובשבת – שהוא אירוע מצומצם יותר מבחינת כמות משתתפים, ובמיקום שיכול להיות צפוף יותר ולכן מאתגר באופנים מסוימים, ויש את המסיבה הגדולה עם כמות האורחים הגדולה יותר שאותה חוגגים באולם אירועים, בבית, בחצר או בטבע בדרך כלל.

במאמר זה נתמקד הפעם בחגיגת בר מצווה בבית בשני אופנים – חגיגה בתוך הבית וחגיגה בחצר הבית ואיך זה משפיע על קייטרינג לבר מצווה בבית.


להזמנת קייטרינג לבר מצווה בבית חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


חגיגה בתוך הבית

למיקום החגיגה יש השפעה מכריעה על אופן תכנון האירוע. אם נבחר לחגוג בתוך הבית נצטרך להתייחס למרחב המצומצם בבחירת כמות המוזמנים, המוסיקה לאירוע ובבחירת סגנון מתאים לקייטרינג לבר מצווה בבית כולל סגנון ההגשה. כאשר חוגגים בר מצווה בתוך הבית ההמלצה של נויה דוכני מזון לאירועים היא קייטרינג באמצעות מגשי אירוח מגוונים וטעימים.

מגשי האירוח שלנו מעוצבים, צבעוניים ומוכנים להגשה וכמובן כשרים. שיטה זו חוסכת לכם זמן יקר וכאבי ראש כי מגשי האירוח יגיעו אליכם ביום האירוע או יום לפני, וכל מה שיישאר לכם לעשות הוא לסדר אותם יפה על השולחנות. מגשי האירוח שלנו ידועים בסטנדרט גבוה, חומרי גלם טריים ומשובחים וקווי עבודה נקיים.

החוויה הטעימה מובטחת עם מגשי אירוח כמו פלטת קאנאפסים עשירה ומגוונת, שיפודי סלמון, מיני כריכונים וסוגי טורטיות, ברוסקטות שונות, קינוחים ופירות מגוונים ועוד.

חגיגה מחוץ לבית

כאשר החגיגה היא בחצר הבית יש מקום לשקול אופציה פופולרית נוספת של קייטרינג לבר מצווה בבית והיא דוכני מזון. דוכני מזון מאפשרים לאורחים שלכם ליהנות ממגוון מנות וטעמים באירוע אחד, הגיוון מאפשר לכל אחד מהאורחים בין שזה החברים של חתן הבר מצווה או הסבים והסבתות למצוא את מה שהוא אוהב לאכול וליהנות מהחגיגה הקולינרית.

דוכני המזון של נויה דוכני מזון לאירועים מציעים שפע חסר תקדים של אפשרויות עם מאכלים מכל קצוות תבל וביניהם: דוכן נודלס, דוכן שקשוקה, דוכן שניצל בחלה, דוכן המבורגר, דוכן מעורב ירושלמי, דוכן בקונספט אסייתי, דוכן בשרים, דוכן עראיס, חטיפי אוכל שמסתובבים בין האורחים, דוכני דגים כמו בוריק, פיש אנד צ׳יפס, סביצ׳ה ועוד, דוכן כריכוני ביס, דוכן מקסיקני, דוכן שווארמה, אסאדו ומעורב ירושלמי, פלאפל, סושי, טאבון לחמים, סלטים מגוונים, וגם דוכני מזון בהרכבה עצמית. בקיץ יש אפשרות לדוכן קוקטיילים קייצי ובחורף לדוכן משקאות חורף וגם מרקים.

כמו כן דוכנים יוצבו לקראת סוף האירוע, דוכנים מתוקים כמו וואפל בלגי ועוד שלל מטעמים על מקל.

אנא השאירו את פרטיכם ונשמח לעזור לכם להרים את האירוע שאתם חולמים עליו.

דילוג לתוכן