חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

שירותי קייטרינג איכותיים לאירועים עסקיים

אירוע עסקי הוא מורכב יותר מאירוע רגיל שכן מעבר להנאה וכיף למוזמנים לאירוע, יש בו גם מטרות עסקיות נוספות. לאירוע כזה מוזמנים לא רק אנשים קרובים אלינו כמו משפחה וחברים, אלא שותפים ולקוחות איתם אנחנו בקשרי עבודה וחשוב לנו מאוד ליצור רושם טוב כדי ליצור קירבה ושיתוף פעולה עסקי מתמשך. לכן, כדאי מאוד להיעזר בשירותי קייטרינג איכותי ומקצועי.

מקצוענות ללא פשרות

נויה פוד היא חברה המספקת שירותי קייטרינג ומתמחה באירועים עסקיים. קייטרינג לאירוע עסקי צריך להיות מכובד ומראה על חשיבה רבה שהושקעה בו לכבוד אורחינו העסקיים. לכן יש לשים דגש על עיצוב האוכל מעבר לאיכותו ולטעם שלו, וגם על הגשה מסוגננת על ידי צוות מנוסה של חברת נויה פוד. כמו כן, החברה מקפידה על כשרות וזהו מאפיין חשוב מאוד באירוע עסקי כדי למנוע אי נעימות מאורחים שמקפידים על נושא זה. איכות האוכל היא תמיד משובחת, המנות מיוצרות מחומרי גלם טריים, תוך הקפדה על ניקיון, היגיינה והגשה אסתטית לאורחים.

 


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

 

מגוון סגנונות קייטרינג

יש להתאים את סוג האוכל וסגנון של שירותי הקייטרינג לשעת האירוע. אם האירוע מתקיים בשעות הערב, יתאים להגיש בו מנות בשריות וניתן להציע למטרה זו מגוון נרחב בשרים טריים שהם בטיב מעולה כמו קייטרינג אסאדו ונתחי בשר איכותיים נוספים הנפרסים מול האורחים ומוגשים מיד עם מגוון תוספות.

אם זהו אירוע בו מסתובבים ומשוחחים ותוך כדי אוכלים, רצוי לבחור להגיש פינגר פוד. סגנון הגשה זה מתאים ומקובל באירועים עסקיים מכיוון שהוא מאפשר לקחת פיסות מזון קטנות יחסית שאפשר לאכול בביס אחד או שניים ללא צורך לקטוע את השיחה, או להמשיך וללעוס מול הלקוח. פריטים שונים של פינגר פוד מוגשים גם על מגשים יפהפיים במרכז השולחן שלצידו יושבים אורחים. הוא יכלול נתחי בשר קטנים ופשטידות קטנות, מאפים ועוד. אם האירוע הוא בשעות הבוקר, נכון יותר להגיש כיבוד קל של כריכוני ביס, ירקות ומאפים אישיים, שלל אופציות של גבינות, ממרחים ולחמים טריים.

קייטרינג סושי

סושי הוא כבר מזמן סגנון שכבש את הטעם של הקהל הישראלי ויש בו סטייל ייחודי ויוקרתי. עד כמה שהמאכל הזה פשוט ומורכב רק מאורז מגולגל בתוך אצה ובתוספת ירקות או דגים, כמות הווריאציות שאפשר לעשות בו היא עצומה וכך גם הביקוש והאהבה של האורחים למזנוני סושי. קל ומהיר לאכול סושי וזה לא מלכלך כמו מנות אחרות, ולכן זה מאוד מתאים לאירוע עסקי.

ניתן לארח אירוע עסקי עם קייטרינג סושי שכולל עמדות סושי שונות כולל כאלו שמתאימות לצמחונים ולטבעונים. מזנוני סושי הם גם צבעוניים מאוד, והנראות שלהם בולטת למרחוק כך שהם מושכים אורחים לאכול מהם. מובן שלצד הסושי מוגשים גם רטבים מעניינים כמו סויה ומקלות אכילה והמראה כולו יפני ויוקרתי ולכן הוא מזכיר לרוב אנשי העסקים את הנסיעות שלהם לאסיה.

אם אתם מתכננים אירוע עסקי ורוצים שכולם ירגישו בו בנוח ויזכרו אותו לטובה, צרו קשר עם המומחים של נויה פוד עוד היום וקבלו הצעת שירותי קייטרינג שתתאים לתקציב שלכם ותגרום לעסקים להמריא גבוה. אין כמו מפגש קולגות מוצלח לאור איכותם הגבוהה של המזון ושל הקינוחים המוגשים בו.

קראו עוד על קייטרינג לאירועים קטנים

דילוג לתוכן