חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון ליום הולדת- סוגרים לכם פינה

 

חיפשתם דוכני מזון ליום הולדת? הגעתם למקום הנכון.

חברתנו מתמחה במתן שירותי דוכני מזון לימי הולדת,אנו מגיעים לכל חלקי הארץ עם מגוון רחב של דוכנים לאירוע שלכם החל משתיה קלה-שתייה חריפה-אוכל וקינוחים

חשוב לציין שאנחנו כשרים,אנו מגיעים לכל מקום על הציוד הנידרש,אתם תבואו כמו אורחים לאירוע שלכם אנחנו נדאג לשאר

 

 

אם לאחד מהילדים שלכם יש בתקופה הקרוב יום הולדת אתם בטח כבר עמוק בחיפושים ובארגונים. מי זכר שזו כזו הפקה להרים יום הולדת לילדים היום? הרי פעם היו עושים משחקים בחצר עם מוסיקה מהרדיו או מהטייפ וכיבוד שאמא היתה מחלקת. אבל הזמנים השתנו והיום ימי הולדת הן הפקה ולכן צריך לחפש ולמצוא הפעלה ליום הולדת ושמלה ליום הולדת, מתנות בהתאם למה שילד היום הולדת או ילדת היום הולדת רוצים, מתנות לילדים, וגם דוכני מזון ליום הולדת.


להזמנת דוכני מזון ליום הולדת חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון ליום הולדת - אתם והילדים תהיו מרוצים

קודם כל דוכני מזון ליום הולדת סוגרים לכם ההורים הרבה יותר מרק פינה אחת. הם בעתם סוגרים כמעט את כל האירוע ואם תשכילו לעשות תוכלו להתאים את ההפעלה בהתאם לדוכנים עצמם ולהרים הפקת יום הולדת מגניבה ממש, כזו שכל הילדים האחרים ירצו גם וההורים ישר יתקשרו לברר מאיפה השגתם את הדוכנים והתפאורה.

דוכני מזון ליום הולדת מגיעים לרוב עם התפאורה עצמה – כל דוכן שתבחרו בהתאם לסוגי המזון המגוונים והרבים שמוצעים על ידי אותן חברות הפקה- מעוצב יפה ומרשים. אפשר להזמין סוגים שונים של מזון בדוכנים לפי ההעדפות של ההורים ושל הילדים שחוגגים – כשבראש ובראשונה מה שילד או ילדת יום ההולדת בוחרים!

אם יש לכם קונספט מסוים ליום הולדת אפשר להתאים את הדוכנים לכך ואז העובדים שמגישים את האוכל ומפעילים את הדוכנים לבושים בהתאם וגם עושים סוג של מיני הפעלה לילדים מה שיכול לגמרי להעביר את הזמן עד שתתחיל ההפעלה עצמה- ובהתאם לגיל כמובן – כי היא לא תמיד הכרחית.

דוכני מזון ליום הולדת- ממש כמו פסטיבל:

תחשבו על הירידים שהיתם בהם בתור ילדים וגם כאלה שבתור הורים לקחתם את הילדים שלכם. אפילו על הפסטיבלים של יום העצמאות וחגיגות אחרות, על ירידים של לונה פארקים ושווקים בטיילות- כמה נחמד זה לעבור בין כל דוכני המזון אפילו לפני שמחליטים מה רוצים לאכול (כי כמובן שרוצים את הכל והכל!) ולראות את הכל מקושט ומזמין ואז להריח את הריחות המלוחים והמתוקים באוויר ולהימשך לדוכנים ולהתהפנט מהעשייה, מההכנה של המאכלים השונים- מהאיש עם צמר הגפן המתוק שנראה שהיה מכין ענן אמיתי מסוכר ומאיש הפופקורן ששפך גרגירי תירס לתוך מיכאל שקוף והם התחילו להתפוצץ והפכו לפופקורן- אותן חוויות שזכורות לכם אפשר להעביר ביום ההולדת  של הילד או של הילדה שלכם, עם דוכני מזון ליום הולדת שמותאמים בדיוק לכמות הילדים, למיקום מסיבת יום ההולדת, לדרישות שלכם כהורים ולהעדפות הקולינריות של הילדים ושלכם.

עשינו לכם חשק נכון?

להזמנת דוכני מזון לימי הולדת לילדים לחצו כאן

דילוג לתוכן