חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לחינה

כאשר רואים דוכני מזון לחינה לא יכולים להתעלם מההשקעה היצירתית הרבה שהשקיעו במגשי האירוח. ניתן להבחין במגוון של מאכלים בסגנונות שונים המותאמים לקהל המגיע לחגוג את מסיבת החינה וכוללים מטעמים ייחודיים רבים.


להזמנת דוכני מזון לחינה חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון לחינה

לאירוע החינה חברת נויה דוכני מזון לאירועים מציעה מגוון של דוכני מזון ומייעדת אותם למשפחות ולחברים האמורים להגיע למסיבה. ההחלטה על כמות הדוכנים תואמת את כמות המשתתפים כדי שלא יהיו תורים ארוכים ליד הדוכנים, המגמה היא להכין כמה וכמה דוכנים וכך כל אחד מהמוזמנים יוכל ליהנות מכמה אופציות של מאכלים טעימים.

כל המזון שמכינים הטבחים המיומנים במטבחי החברה, עשויים מחומרי גלם טריים ואיכותיים תוך הקפדה של ניקיון והיגיינה ודבר זה מורגש בכל ביס שנוגס כל אחד מהאורחים במטעמים הנפלאים.

ההיצע של המטעמים על כל דוכן מזון לחינה מאורגן בצורה ייחודית ויש חשיבה רבה על העיצוב האותנטי ועל הנראות המוקפדת עד הפרט הקטן ביותר כדי שכל אורח המגיע לחינה ייהנה משפע המזון האהוב עליו כמו לדוגמה מהמגשים עמוסי סושי הן צמחוניים והן עם דגים. כל אורח מניח על צלחתו את הרולים המועדפים עליו אשר כוללים ירקות למיניהם כמו גזר, אבוקדו בטטה ודגים כמו טונה וסלמון אשר מוגשים בצלחות קטנות בצורת צדפה ולצידם רטבים ומקלות אכילה.

קייטרינג בשרי

מגוון של דוכני מזון לחינה

השפים של נויה פוד דוכני מזון לאירועים מציעים למארחים את סוגי דוכני מזון לחינה בהתחשב בעובדה שמדובר באירוע שהוא אותנטי ובעל אווירה יוצאת דופן. לכן האורחים מגיעים אל דוכן קרנבל בשרים המציע מגוון של שישה סוגי בשרים עסיסיים אשר מכינים אותם מול עיני האורחים.

התפריט הייחודי של נויה דוכני מזון לאירועים כולל גם סלטים עשירים מתובלים בעשבי תיבול ריחניים כך שכל אחד מהאורחים ייהנה מהסלטים המסקרנים שמותאמים לכולם וגם לטבעוניים.

אחד מהדוכנים המוצלחים ביותר של דוכני מזון לחינה הוא דוכן פלאפל שיש בו פלאפל חם וקריספי המוגש בתוך מיני פיתה והמוזמנים מוסיפים לפיתה את התוספות האהובות עליהם. כמו מגוון סלטים, חמוצים, צ'יפס והמון רטבים לשיפור הטעם.

המשקאות הם חלק אינטגרלי של חגיגת החינה ולכן המשתתפים ייהנו משלל המשקאות הרגילים והתוססים שיוצעו להם, כמו כן יינות אדומים או לבנים, משקאות אלכוהוליים מועדפים כמו וויסקי וודקה. הקוקטיילים הם כוכבי האירוע ואורחים רבים נהנים מהמשקאות יוצאי הדופן המוגשים בכוסות מרטיני ומשאירים רושם רב וגם טעם מופלא.

קינוחים בחינה

הילדים והמבוגרים ייהנו בעיקר מדוכן פסטיבל מתוק שיש בו וופל בלגי על מקל עם מגוון תוספות, צ'ורוס. שערות סבתא, וברד בצבעים. דוכן מתוקים כולל מגוון רחב של קינוחים שיוגשו לאורחים בסיום האירוע כמו כוסות מלבי, פטיפורים, פחזניות, כוסות מוס וקרמבואים בטעמים שונים.

הזוג הצעיר עומד להתחתן? דברו אתנו ואנחנו נשמח לסייע בתכנון החינה שלכם.

דילוג לתוכן