חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

עשרת הדברות לגרילמן מצליח

אם המשפחה או החבר'ה נפגשים לעל האש ואתה תמיד נעלם בדיוק כשמחפשים את הגרילמן, רק כי אתה חושש שאתה לא מספיק טוב, הכתבה הזו בדיוק בשבילך. אספנו בשבילך את עשרת הדברות לגרילמן המוכשר.

#1  תחזוקה של הגריל

יש את הגריל החד פעמי ויש את הגריל שעומד כמעט בכל מרפסת. גרילמן מקצועי מחזיק גריל קבוע ולא חד פעמי. גריל קבוע דורש תחזוקה קבועה והקפדה על גריל נקי תביא לתוצאות מוצלחות של צליית הבשר ומחמאות בלתי פוסקות מהחבר'ה. בנוסף, הקפדה על תחזוקה וניקיון של הגריל תורמת להארכת חייו ומונעת בעירות שומנים ששורפות את הבשר.

 

#2 במקרה הכינותי מראש

כל תוצאה מוצלחת תלויה בתכנון המוקדם. מומלץ להכין מראש את כל אביזרי הצלייה וחומרי הגלם איתם אתם מתכננים לעבוד ולקרוא מראש את ההוראות וההצעות לסוגי הבשר השונים. תכנון מוקדם והערכות נכונה יביאו לתוצאות שיקצרו מחמאות.


גולשים נוספים התעניינו גם בדוכני מזון לימי הולדת


#3 מחממים מנועים

אחד התנאים להצלחת הברביקיו זהו חימום מוקדם של הגריל. יש לחמם את חלל הגריל והרשתות על מנת שהמזון אותו תבקשו להכין יהיה צלוי ולא רק מבושל, וההבדל הוא הבדל אש ומים.

 

#4 סינר של מקצוען

אולי זה נשמע לך מגוחך, אבל הסינרים המאובזרים האלו של הגרילמנים הם לא סתם, הם צורך אמיתי של מקצוען שקוצר מחמאות. אביזרי הצלייה שתלויים על הסינר מאפשרים תפעול קל של הגריל ותוצאות הרצויות. מלבד מלקחיים ניתן למצוא בסינר גם מדחום דיגיטלי, מזרק מיוחד למרינדה ועוד.

 

#5 חום ישיר ועקיף

הידעת? בגריל קיימים אזורים שונים שיש להם משמעות והשפעה על איכות הבשר והתוצאה. ישנם אזורים לצלייה בחום עקיף וישנם אזורים לצלייה בחום ישיר. כל סוג ש בשר או חלק אחר ממנו דורש סוג חום אחר. עשה שיעורי בית והתוצאות לא תאחרנה לבוא.

 

#6 צפיפות אוכלוסין

ככל שיש לך יותר אורחים ויותר ביקוש לבשר מהגריל, יש נטייה להעמיס כמה שיותר ולצמצם זמנים. זו טעות גדולה. חשוב לרווח בין חתיכות הבשר ולתת לכל אחת את מקומה, אחרת יכולה להתקבל תוצאה עגומה.

 

#7 לא יכול להוריד את העיניים

סוד הצלייה הטובה היא הקפדה על השמירה. שומן שנוטף ומבעיר אש יכול להרוס את כל הבשר. הקפד להישאר עם עיניים על הגריל וכבה מיידית כל התפרצות של אש שלא במקומה.

 

#8 מדיום, וול ומה שביניהם

זוכר את מד הטמפרטורה מהסינר המקצועי? הנה מד הטמפרטורה מהמערכה הראשונה מופיע במערכה השביעית. שליטה בטמפרטורה מאפשרת השגת בשר במידת הצלייה הרצויה.

 

#9 זה הזמן לנוח

על מנת שהבשר יהיה מושלם, יש לתת למיצי הבשר להיספג ועל מנת שייספגו, יש לתת לבשר לנוח כחמש דקות לפני ההגשה.

 

#10 עזר כנגדו

ברבקיו מהנה איננו רק על טהרת הבשר. גרילמן מוכשר יודע לצלות גם ירקות ולגרום לחבר'ה ללקק את השפתיים. בכל מפגש לארוחת גריל, אל תשכח נגלה של ירקות על האש.


אולי יעניין אותך לקנות פאני פורי

דילוג לתוכן