חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לאירועים עסקיים

דוכני מזון לאירועים עסקיים

אנשי עסקים רבים מתוך כלל המוזמנים לאירועים עסקיים, הם אנשים שביקרו במקומות רבים בעולם ולכן מכירים טעמים רבים המאפיינים מדינות שונות. זו הסיבה שכאשר מתאמים מועד לאירוע עסקי מעוניינים לתאם עם חברת הקייטרינג תפריט חוצה גבולות, אשר יסקרן את כל המוזמנים.


להזמנת דוכני מזון לאירועים עסקיים חייגו עכשיו: 072-2119587


הניחוחות שמלווים את הקהל כבר מהכניסה

דוכני מזון לאירועים עסקיים הם אופציה שאהובה מאד על האורחים, הם אוהבים להיעצר בכניסה ולבחון את ההיצע הקיים בדוכני המזון השונים. מהר מאד הם יחליטו אילו מאכלים הם מעוניינים לטעום ובמקרים רבים להגיע שוב לדוכן זה, כיוון שהטעמים הם יוצאי דופן.

לכן השפים של נויה דוכני מזון לאירועים מציעים להנהלת החברה כמה וכמה אפשרויות של תפריטים שמתאימים עבור דוכני מזון לאירועים עסקיים, כיוון שמדובר בפריטים שהם קטנים ולכן אין צורך בסכו"ם אלא אוכלים אותם בביס וממשיכים לאחר מכן לשוחח עם הקולגות ועם העובדים. מדובר בשילוב מנצח שהוא הנכון ביותר לאירועים מסוג זה.

אירועים עסקיים ברמה גבוהה

לכל אירוע עסקי יש מטרה, כמו השקת מוצר חדש, סיכומים של סוף שנה, מיזוג בין חברות ועוד. המארגנים משקיעים רבות בתוכן וגם מקדישים מחשבה רבה לנושא הקולינרי. כשמדובר באירוע עסקי המטעמים הם ייחודיים ויצירתיים והשפים ממציאים במקרים רבים שילובים חדשניים, כדי שאנשי העסקים ייהנו מכל ביס.

האופציות שמציעים השפים של נויה דוכני מזון לאירועים הכוללים סוגים שונים של בשר, עוף, דגים, תוספות, סלטים טריים, פירות וכמובן קינוחים שמוגשים לקראת סוף החגיגה.

בדרך זו כל אדם שמגיע לאירוע ימצא כמה וכמה אופציות של מטעמים שהוכנו ממזון שהוא אוהב. מעבר לכך יש דאגה גם לאורחים שמקפידים על התזונה שלהם ואוכלים סוגים ספציפיים של מוצרים בלבד כמו הצמחונים, הטבעונים, מזון ללא גלוטן וכו'. לכן הצוות במטבח מכין מעבר לתפריטים הנורמטיביים גם מאכלים שמתאימים לקבוצות הללו באוכלוסייה.

המזון המועדף באירועים עסקיים

אחת ההצלחות הגדולות באירועים עסקיים היא המגשים הענקיים של סושי. הם כוללים את כל הסוגים של הרולים, עם דגים או בלעדיהם, עם חביתה יפנית, ירקות חתוכים בקפידה כמו גזר, אבוקדו, בטטה ואחרים. דוכני מזון לאירועים עיסקיים האורחים מכירים את כל המיקסים האפשריים וכל אחד מהם בוחר ומניח על הצלחת שלו את הסוגים הצבעוניים האהובים עליו.

בכל אירוע שבו מגישים סושי באחד מדוכני מזון לאירועים עסקיים, זו הצלחה אדירה ומהר מאד המגש מתרוקן. צוות המטבח ערוך לכך מראש ומניח מיד מגש נוסף שהוא מלא כל טוב על הדוכן.

דוכן נוסף שהוא אהוב על אנשי העסקים הוא דוכן ישראלי המציע כדורים חמים וקריספיים של פלאפל, פיתות חמות, תוספות המתאימות לכך כמו חומוס בכמה וארסיות, עם טחינה, עם חריף, עם גרגרי חומוס, או עם פטריות. וגם טחינה לבד, סלט עגבניות חריף, חמוצים, סלט ירקות קצוץ דק ועוד. עבור כל המשתתפים באירוע הדוכן הישראלי הוא חגיגה לעיניים וגם לחך.

נשמח לתכנן אירוע עסקי גם עבורכם. דברו אתנו ונשמח לסייע.

אולי יעניין אותך:

דוכני מזון לאירוע חברה

דוכני מזון מעוצבים

דילוג לתוכן