חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן פלאפל לאירוע עם תוספות נפלאות

כאשר המארחים ונציגי האולם בוחנים כמה אפשרויות עבור דוכני מזון באירוע, הם מתלבטים אילו אופציות לבחור. אבל על דוכן אחד אין עוררין שהוא יהיה אחד המוצלחים ביותר והוא דוכן פלאפל לאירוע.

דוכן פלאפל לאירוע

השף של נויה קייטרינג מכין כדורי חומוס על פי מתכון ייחודי ולכן טעמם של הכדורים אשר עשויים מחומוס טחון ותוספות כמו פטרוזיליה הוא מעדן של ממש. האורחים מתקרבים לדוכן ונהנים לאכול בזה אחר זה כמה כדורים של פלאפל. רבים מהם מעדיפים לאכול את הפלאפל עם תוספות ולכן הם מורחים בתוך פיתה חומוס, כמה כדורים פלאפל, המון טחינה, סלטים וחמוצים והמנה היא לא פחות ממושלמת.

המטרה היא שכדורי הפלאפל יהיו חמים ולכן מטגנים בכל פעם כמות קטנה יחסית של פלאפל וכך כל האורחים נהנים מכדורים חמימים, אשר מעוררים תיאבון ומדרבנים לאכול עוד כמה כדורים נפלאים.

דוכן פלאפל לאירוע הוא הדוכן הישראלי המובהק ולכן אין זה מפתיע שהרבה מאד מוזמנים ניגשים קודם כול לדוכן זה כדי להרגיש את הישראליות ורק לאחר מכן הם ניגשים לדוכנים אחרים שמציעים מאכלים טעימים וייחודיים.

להרכב האהוב של פלאפל, סלטים וחמוצים מתווספים גם מקלות צ'יפס חמים אשר מעניקים טעם של עוד והכמויות העצומות של הצ'יפס שהמלצרים מניחים על דוכן פלאפל לאירוע נחטפים במהירות.

 


להזמנת דוכני מזון לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


סלטים ישראלים בשלל גוונים

התוספת המתאימה של נויה קייטרינג עבור דוכן פלאפל לאירוע היא סלטים ישראלים טריים. השפים מכינים תערובות בשילובים מפתיעים משלל ירקות העונה. התוצאות הן מאד מפתיעות כיוון שהקהל לא חשב על מיזוג של טעמים שונים של הירקות ולכן הם מעדיפים לאכול מנה נוספת של סלט בטיב מעולה הכולל גם רוטב מפתיע, עשבי טיפול ותוספות כמו בוטנים קלויים, חמוציות, אגוזים, צ'יפס בטטה ועוד.

הכי ישראלי עם הפלאפל

השילוב המוצלח של כדורי הפלאפל הוא עם חומוס וטחינה. לכן על דוכן פלאפל לאירוע מניחים כמה קעריות ובכל אחת מהן יש סוג אחר של חומוס ושמן זית איכותי, כמו חומוס עם טחינה, חומוס מסבחה, חומוס עם צנוברים, חריף, עם גרגרי חומוס וכו'. כמו כן טחינה ירוקה שכוללת עשבי תיבול טחונים או טחינה לבנה. עם מבחר כה גדול של נויה פוד קייטרינג, המוזמנים נהנים מערב ישראלי שמבחינתם הוא הטוב ביותר.

שווארמה המאכל הלאומי

גם דוכן שווארמה הוא מאכל אהוב מאד על הישראלים ולכן במקרים רבים הוא ממוקם ליד דוכן פלאפל לאירוע. המלצר חותך את הפרגיות לנתחים צלויים בעלי טעם וריח נפלא. האורחים מניחים כמות של הבשר על הצלחת שלהם ומוסיפים לכך סלטים, חמוצים וצ'יפס. או לחלופין הם מניחים בתוך פיתה את הפריטים האהובים עליהם וכך נהנים משילוב נפלא של טעמים אשר נימוכים בפה.

בשלב שני המשתתפים טועמים גם מעדנים נוספים אשר מוגשים בדוכני מזון האחרים, מאכלי עולם כמו סושי, שלל בשרים צלויים, כמה אופציות של דגים ועוד.

דילוג לתוכן