חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

איך מתכננים אירוע עסקי מוצלח?

חברות וארגונים גדולים עורכים מפעם לפעם אירועים עסקיים. לכל אירוע – מטרה שונה.

בין אם זה אירוע קטן כמו השקה של מוצר חדש, יום עיון או אירוע גדול כמו ערב חברה מפואר. על מנת ליצור אירוע מוצלח נצרך לשים לב לפרטים הבאים:

מי הקהל עבורו אנחנו מתכננים את האירוע

עלינו לתת את הדעת מי הם המוזמנים שלנו. האם אלו עובדי החברה או האם אלו לקוחות או משקיעים חשובים. מחשבה מעמיקה על קהל המוזמנים שלנו תעזור לנו מאוד בבואנו לתכנן אירוע עיסקי. זה יעזור לנו להתאים את אופי האירוע למוזמנים שלנו. חשוב גם לדעת את כמות המשתתפים באירוע כדי שנוכל להתארגן בהתאם.

אולי יעניין אותך יש לכם רעיון לדוכן מזון?

בחירת המקום בו נערוך את האירוע המדובר

בחירת מקום האירוע נעשית בהמשך ישר ובהתאמה לאופי האירוע המתוכנן והקהל המוזמן.

אם אנחנו מעוניינים לקיים אירוע למשקיעים חשובים נצטרך ליצור אירוע אקסקלוסיבי, איכותי בעל אווירה יוקרתית ולכן בוודאי נבחר במקום מוקפד ואלגנטי ואם אנחנו מתכננים ערב חברה עבור העובדים שלנו, נרצה לבחור במקום פחות שמרני ופורמלי. מקום בו ניתן לדוגמא לבנות בו במה, כדי שהעובדים יוכלו לרקוד ולהנות בו ואולי גם לשלב מופע מרגש בכדי להודות להם על עבודתם הקשה. יש לתת את הדעת על המתחם בו יתקיים האירוע. מתחם מהודר, מפנק ומעוצב עם פינות ישיבה בהם ניתן לנהל שיחות ללא צורך להרים את הקול או אירוע קליל יותר על שפת הים או בגן אירועים מפואר. כל אחד מהמקומות יתרום אווירה אחרת לאירוע. הקפדה על מכלול הפרטים יהפוך את הערב להצלחה בטוחה.

 קייטרינג לאירועים עסקיים

בחירת קייטרינג מתאים, גם לו חשיבות רבה בהצלחת האירוע. לסוג המנות המוגשות באירוע יש משקל כבד. גם המנות המוגשות וגם אופי ההגשה צריכים להיקבע בהתאם לאורחים המגיעים. קייטרינג לאירועים עסקיים מציע מגוון עצום ומשובח של מנות לכל אופציה אפשרית שתעלה על דעתכם החל מתפריט בהגשה מלאה, דרך אפשרות של בופה ועד לשפע של דוכני מזון שיכולים להיפרס במקום. תפריט גורמה הכולל הגשת יינות משובחים יכולים בהחלט להוסיף לאווירה.

מגוון רחב של משקאות ומאכלים באיכות מעולה יכול לעזור לכם להשיג את התדמית הרצויה וניתן יהיה להפיק אירוע שמשדר הצלחה.

מומלץ כמובן גם להגיע לטעימות כך שתוכלו להתרשם בעצמכם מהמנות המושקעות ומהטעמים הנפלאים

המלצה נוספת היא לצרף לאירוע דוכני מזון לאירועים, שירותי בר משקאות דבר היכול לתרום לאווירה חגיגית, מגשי אירוח, עשירה ויוקרתית ולהשאיר למוזמנים טעם של עוד.

כולנו יודעים שאין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני ולעיתים מקיימים אירועים חשובים מאוד שלתוצאותיהם יהיו השלכות מרחיקות לכת על המשך דרכו של העסק ולכן חשוב מאוד לתת את הדעת, להשקיע מחשבה מעמיקה ביצירת האירוע ולדעת אילו מטרות נרצה להשיג בו. נקפיד מאוד גם לשמור על התקציב שהוגדר מראש.

דילוג לתוכן