חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לבת מצווה כשר

בת מצווה הוא אירוע עם משמעות דתית לכן בעת תכנון האירוע קובעים אם יהיה זה אירוע בשרי או חלבי.


להזמנת דוכני מזון לבת מצווה כשר חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון כשרים ומסקרנים לבת מצווה

יש אירועי בת מצווה באולם גדול עם כמות גדולה של מוזמנים עם רעיון מיוחד כמו הובלת כלת בת המצווה בכרכרה אשר נושאים אותה על הידיים, אמנים תוקעים בשופרות בעת כניסתו לאולם וגימיקים נוספים. ההשקעה הרבה ניכרת גם בבחירת דוכני מזון לבת מצווה.

יש גם אירועי בת מצווה המתקיימים בחצר הבית או באולם קטן עם מספר מוזמנים מצומצם. דוכני מזון לבת מצווה הם חוויה בכל אחת מהקטגוריות הללו. משלבים בהם שלל טעמים מכל מדינות העולם. המגמה היא להגיש מנות קטנות שהן מנות ביס אשר מאפשרות לאורח ליהנות מאופציות רבות של מטעמים שמכינים השפים של נויה דוכני מזון לאירועים ועם זאת ליהנות גם משיחה קולחת עם קרובי משפחה וחברים בעת המינגלינג.

אירוע בת מצווה רב משתתפים

עבור אירוע בת מצווה רב משתתפים נחוצה כמות גדולה של דוכני מזון רבים מסוגים שונים, כדי שהמשתתפים ייהנו ממאכלים מגוונים. האופציה הנוחה ביותר היא לקחת בכל דוכן את האופציה המוצעת ולאחר מכן לגשת לכיסאות המוצבים ברחבה וכך ליהנות מהטעמים הללו. לאחר מכן ניגשים לדוכן אחר ונהנים גם מההיצע בו וחוזר חלילה.

בין האפשרויות הרבות יציבו הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים דוכן של בוריק המורכב מעלים דקיקים של בצק ממולא בתפוחי אדמה, ביצה או ממולא בטונה ומטוגן בשמן חם לצד סלטים ורטבים ומטבלים שונים אשר הוכנו על ידי השפים המקצועיים. כמו כן דוכן אסאדו שהוא בשר משובח מאד כאשר מכינים נתחי אסדו בבישול איטי בציר בקר או באפשרות של ברביקיו, עם תוספות נפלאות כמו תפוחי אדמה ועלי תימין.

יש דוכני מזון לבת מצווה כשר שבהם מוצעים נתחים קריספיים של דג סלמון טרי כשהם עטופים בפנקו ובסוגי תבלינים מדהימים עם תוספות מתאימות כמו אבוקדו, קרם ווסאבי, סויה, מירין ותערובת פיצוחים אסייתיים. אוהבי הדגים המטוגנים ייהנו גם מדוכן פיש אנד צ'יפס אשר מציע לאורחים נתחים קטנים של דגים בציפוי פריך אשר מוגשים לצד צ'יפס מטוגן ומתובל. כמו מוצעים לאורחים רוטבי איולי לימון כבוש, אריסה, ואיולי חרדל דיג'ון.

אחת ההפתעות שהמוזמנים אוהבים בין דוכני מזון לבת מצווה היא דים סאם שאורחים רבים טעמו בסין ועתה ייהנו לטעום שוב. דוכן דים סאם מכיל מגוון סוגי דים סאם שמוכנים במקום האירוע: גיוזה אווז גיוזה עוף, וון טון פטריות, וון טון בטטה, באו עוף ובאו חצילים, גיוזה ירקות מוקפצים. דוכן משקאות מגיעם עם בר משקאות קלים חמים וחריפים שוטים ובירה מהחבית. ברמנים מקצועיים של נויה דוכני מזון לאירועים יפנקו את המשתתפים בהיצע נרחב של משקאות. דוכן קינוחים ייפתח לקראת סוף החגיגה ויהיו בו שפע של קינוחים כמו כוסות מלבי, פחזניות, מוס, קרמבואים, פטיפורים, פירות ושלל מוצרים מתוקים.

אם אתם מעוניינים לתאם אירוח קולינרי מקצועי לאירוע, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

אולי יעניין אותך דוכני מזון מומלצים

דילוג לתוכן