חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לילדים

 

דוכני מזון לילדים

 

באירועים שאמורים להגיע אליהם ילדים רבים, דואגים המארחים להזמין דוכני מזון לילדים וזאת כדי שהילדים ייהנו ממזון איכותי שאותו הם אוהבים.

 


להזמנת דוכני מזון לילדים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

האהבה של הילדים

ילדים קטנים אוהבים בדרך כלל מאכלים ספציפיים והם מעדיפים אותם על פניהם של מאכלים מבושלים רבים. זה קורה בכל בית ולכן השף המיומן של נויה דוכני מזון לאירועים מציעה ללקוחות לבחור תפריט שכולל מטעמים ספציפיים. בדרך זו כל הילדים או בני הנוער ייהנו מההיצע, יאכלו את המאכלים וייהנו מהם.

אם מדובר על ארוחה בשרית, הם ישמחו מאד אם יהיו בו המבורגרים קטנים המוגשים בתוך לחמנייה קטנה ואוורירית. הם ייהנו להניח בתוכה גם תוספות שונות כמו חמוצים, פרוסות של עגבנייה, חסה, בצל סגול ולצידם גם צ'יפס קריספי וחם. מבחינתם של הילדים זוהי המנה המושלמת ולכן לא אחת רבים מהם מגיעים לדוכן שוב כדי לקחת מנה נוספת, לאור טעמה המשובח של הקציצה האהובה.

 

שניצל קריספי וחם

הטרנד העכשווי של דוכני מזון לילדים הוא שניצל טעים במיוחד אשר מונח בתוך חלה מדהימה. מוסיפים לכך תוספות מעניינות כמו חמוצים, ממרחים שונים כמו חומוס, טחינה, רטבים כמו קטשופ או חרדל על פי אהבותיו של כל אחד מהילדים ומקנחים בצ'יפס שאי אפשר בלעדיו. כל ילד בוחר שניצל בחלה הנפלאה ולאחר שהוסיף את המוצרים הנוספים מתוך ההיצע הגדול הוא נהנה מכל ביס של השניצל האיכותי.

 

מזון ייחודי לילדים

אחד המאכלים המועדפים על הילדים הוא סושי, גם הם גילו את הטעם השמיימי של הרולים היפנים ולכן כאשר יש סושי במסיבה, זו חגיגה ענקית עבורם. הילדים מכירים מצוין את כל הסוגים של הרולים ובוחרים להניח על הצלחת שלהם רולים עם דגים או בלעדיהם וזאת לפי ההעדפות הקולינריות שלהם. כאשר תכולת המגש מתרוקנת, המלצרים מגישים מגש ענקי נוסף לשמחתם הגדולה של החוגגים.

 

פסטה היא תמיד רצויה

מאכל נוסף שילדים אוהבים מאד הוא פסטה. לכן כאשר יש דוכני מזון לילדים בארוחה בשרית, הם נהנים מסוגים שונים של פסטה המוגשים עם רטבים מעניינים כמו רוטב עגבניות שזו ההעדפה של הילדים.

 

מוצרים לכל ילד

השפים של נויה דוכני מזון לאירועים, מודעים לעובדה שיש ילדים ששומרים על התזונה שלהם ויש להם העדפות קולינריות כמו בני נוער שאינם אוכלים גלוטן, נמנעים מבשר כי הם צמחונים או מעדיפים להיות טבעוניים. עבורם מכינים הטבחים כמות גדולה ומגוונת של סלטים מסקרנים וצבעוניים בקערות גדולות עם רטבים מפנקים, וגם ירקות צלויים בתנור כמו בסגנון אנטי פסטי עם שמן זית מעולה.

 

קינוחים באירועים

אחרי האוכל הנפלא אין כמו לקנח עם מטעמים מתוקים כמו עוגות, עוגיות מפתיעות, קינוחי כוסות הכוללים שלל חומרי גלם והמון סוכריות גומי בשלל צבעים וטעמים.

זה בדיוק מה שאתם מחפשים לחגיגת הבת מצווה של הבת שלכם? דברו איתנו ונשמח לתכנן יחד.

דילוג לתוכן