חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכן סלטים טריים

חלק משמעותי בכל אירוע הוא האוכל. אתם משקיעים הרבה מחשבה במנות העיקריות, בקינוחים, בשתייה, אבל חשוב לזכור גם את חשיבותו של דוכן סלטים. הוא אהוב על הרבה אורחים והוא תוספת נפלאה למנות השונות.


להזמנת דוכן סלטים חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכן סלטים – התוספת שתופסת

לא חשוב מה סגנון האירוע שבחרתם. אם החלטתם על דוכני מזון בסגנון איטלקי הכוללים פסטה ופיצה, או שהערב כולו על טהרת הבשר עם שווארמה, המבורגרים ושניצלים, עצרו רגע וחשבו על דוכן סלטים. לצד המנות העיקריות הוא יכול להוות תוספת נהדרת ולנמנעים ממזונות מסוימים הוא מהווה פתרון לאוכל. רוב הסלטים מבוססים על ירקות ולכן הם מתאימים לשומרי הכשרות, לשומרי התזונה הבריאה, לנמנעים מחלב או גלוטן.

מה כולל דוכן סלטים

היצע הסלטים הוא רחב מאוד ואתם תצטרכו לבחור מתוך שפע האפשרויות שתציע לכם חברת קייטרינג דוכני המזון. ישנם סלטים מסורתיים, מבושלים כמו סלט המטבוחה, סלטי טחינה למיניהם, חומוס, חצילים במגוון סגנונות וטעמים, סלט ביצים, סלט תפוחי אדמה ועוד ועוד. תוכלו לבחור גם באופציה של סלטי ירקות טריים כמו סלט ירקות קצוץ, סלטי כרוב למיניהם, סלטי עגבניות או סלטי חסה עם פירות, פירות יבשים, עשבי תיבול ריחניים וכו'. השפע של הירקות הטריים והעסיסיים הוא גדול ומאד מגוון. הקפידו לחשוב על קהל האורחים שלכם ועל הסגנון שיקלע למכנה המשותף הרחב ביותר. באירועים משפחתיים לדוגמה יתאימו יותר סלטים מבושלים ובאירועי חברה מומלץ יותר הכיוון של סלטים טריים.

צבעוניות ואוירה

מעבר ליתרונות התזונתיים והגיוון למנות, דוכן הסלטים גם מוסיף לעיצוב האירוע. דוכן הסלטים הוא לרוב צבעוני ובולט בשל צבעוניותם של הירקות, העגבנייה, המלפפון, הסלק, הגזר, החסות, הכרובית, שלל צבעים וצורות. את דוכן הסלטים אפשר לעצב בסגנון שוק עם סלי ירקות מלאי כל טוב לצד הסלטים, להניח לידם כיכרות לחם או פיתות טריות וליצור אוירה אותנטית שתקנה לאירוע נופך חוויתי נוסף.

אהבה לסלטים

התזונה הבריאה היא כבר לא רק טרנד אלא אורח חיים של אנשים רבים הנמנעים מפחמימות, שומן, בשר. חלקם סובלים מאלרגיות וחלקם בוחרים בכך כדרך חיים. המוזמנים שלכם ישמחו לראות כי חשבתם גם עליהם ודאגתם לכך שהם יוכלו ליהנות מסלטים טריים ובריאים באירוע שלכם. אם בחרתם בדוכני מזון אותנטיים כמו דוכן שווארמה, דוכן פלאפל ודומיהם, הרי שמתבקש להוסיף לידם דוכן של סלטים אהובים כמו חומוס, מטבוחה, חמוצים ועוד. חברת דוכני המזון תעזור לכם למצוא את התמהיל הנכון ולייעץ בבחירת הסלטים המתאימים לכל אירוע.

דוכני מזון

כדי להעשיר את תפריט האירוע ולקלוע לטעמם של רוב האורחים, מציעות חברות דוכני המזון להזמין מגוון דוכני המזון שיאפשרו לאורחים לבחור מה לאכול לפי טעמם והעדפותיהם. המנות בדוכנים הן אישיות, מאפשרות לאורח לטעום טעימות מכמה דוכנים והן יוצרות לאירוע אוירה של תנועה. דוכני מזון מאפשרים אירוע ללא ישיבה או סביב שולחנות גדולים. האוירה באירוע היא קלילה יותר, מרשימה והאורחים יזכרו זאת לזמן רב.

אולי יעניין אותך:

דוכן קינוחים מתוקים ומעוררי תיאבון

דילוג לתוכן