חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

טיפים והמלצות על קייטרינג אסאדו

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

קייטרינג בשרי כשר למהדרין

 

קייטרינג אסאדו מגיש לכם נתחי בשר משובחים בצורות בישול מגוונות, צלייה, אפייה, עישון או טיגון. קייטרינג אסאדו נחשב לאחד מסוגי הקייטרינג הבשריים היוקרתיים ביותר ואין חובב בשר, ומי לא חובב בשר, שלא ישמח במיוחד כאשר ריח הבשר המתבשל לעיני האורחים מקבל את פניו כבר בכניסה לאולם.

קייטרינג אסאדו מתאים לכולם, הוא מתאים לצעירים, למבוגרים, לאירועים משפחתיים, לאירוע חברה ואפילו לאירועים עסקיים.

אז אם מחפשים קייטרינג דרום אמריקאי על טהרת נתחי הבשר המשובחים, צרו קשר עם "נויה פוד", אינספור בעלי אירועים כבר נהנו מהקייטרינג שלנו, עכשיו הגיע תורכם!

 

טיפים והמלצות על קייטרינג אסאדו– בואו לראות מה הלקוחות שלנו חושבים עלינו!

 

דוד מתל אביב מספר: מיד כשנכנסתי לאירוע של חברי  הטוב, קידם אותי ריח משכר של בשר צלוי וטעים. לרגע לא האמנתי שהגעתי אל המקום הנכון, האם ייתכן שריח הבשר ילכוד אותי כבר בכניסה אל האולם, יגרה את בלוטות הרוק שלי וישפר באופן אוטומטי את מצב הרוח שלי?

הייתי בטוח שאני עומד להתאכזב, אבל לא, קייטרינג "נויה פוד" הכין בשר משובח, טעים במיוחד. גם אנשים שלא משוגעים על בשר כמוני לא יכלו לעמוד בפני הריח והקסם המיוחד.

שולה ודוד שחיתנו את בתם הבכורה החליטו לבחור בקייטרינג אסאדו של חברת קייטרינג נויה פוד, והם מסבירים למה.

לא הרבה פעמים יצא לנו לצאת מחתונה ולא להפסיק לדבר על האוכל, על נתחי הבשר המשובחים ועל הריח הנהדר שמילא את האולם, אבל זה מה שקרה לנו בחתונה של בת השכנים. מיד ביררנו מי הכין את הקייטרינג וכששמענו שזה קייטרינג נויה פוד, קבענו אתם מיד פגישה לקראת החתונה שלנו.

כבר בפגישה הראשונה ראינו שיש לנו על מי לסמוך. צוות העובדים בקייטרינג נויה פוד היה מקצועי ואדיב והאוכל, אוי האוכל, היה טעים, טרי ומשביע. מיד ידענו שאנו יכולים לסמוך עליהם ושהאירוע שלנו יהיה מוצלח וטעים כמו האירוע של בת השכנים.

כאשר החלטנו לחגוג עם קייטרינג לבר מצווה לבננו חיפשנו קייטרינג שיהיה טעים, שכולם יאהבו את סגנון האוכל ושיענה גם על דרישות הכשרות מספרים דוד ונועה. אחרי שבדקנו היטב את השוק החלטנו ללכת על קייטרינג בשרי ובחרנו בקייטרינג אסאדו כי הבנו שאסאדו נותן את ה"שואו" החזק ביותר.

אחרי שבדקנו מספר חברות קייטרינג בחרנו בקייטרינג "נויה פוד". הטעימות היו מצוינות, טעם נתחי האסאדו היה מטריף, צוות העובדים היה אדיב ומקצועי וענה גם על כל דרישות הכשרות. נשמח להמליץ בחום!

כתבות מעניינות:

חברות קייטרינג – 6 דברים שחשוב לדעת

קייטרינג אסאדו – לכל סוגי האירועים

דילוג לתוכן