חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון לאירועים קטנים – 2023

באירועים קטנים המקום הוא קטן וגם כמות המשתתפים היא מינורית. לכן כאשר מעוניינים להזמין את התפריט הנכון ביותר צריך להביא בחשבון שאומנם לא יהיו סוגים רבים של מאכלים, אך המטרה היא שכל אחד מהאורחים ימצא את מוצרי המזון שהם המתאימים ביותר עבורו.


להזמנת דוכני מזון לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


דוכני מזון לאירועים קטנים

יש הרבה מאד אפשרויות של דוכני מזון לאירועים קטנים, אך לאור העובדה שמדובר באירוע קטן יש לבחור את האופציות שהן האהובות ביותר על הקהל. בשיחה עם נציגי האולם אפשר לדעת באופן מידי אילו אפשרויות נחטפות ואילו מהן נותרות בדוכנים. לכן ההעדפה היא להזמין את המאכלים האהובים ביותר על הקהל וכך כולם ייהנו ממאכלים מעולים.

בחירה של התפריט לאירוע קטן

השף מסביר למארחים על התכולה האפשרית כל אחד מדוכני מזון לאירועים קטנים ובהתאם לכך הם מרכיבים יחד את התפריט הנבחר. הדוכן שסוחף אליו הכי הרבה אורחים הוא דוכן הסושי של נויה קייטרינג. לכן מכינים כמות גדולה מאד של גלילי סושי שכוללים אורז עגול ואיכותי, אצות מעולות, ירקות דקיקים כמו צנון, אבוקדו וגזר וחביתה אשר חתוכה למקלות קטנים. לחלק מהרולים מוסיפים דגים כמו סלמון, או טונה אדומה והרולים האחרים נותרים צמחוניים.

דוכן נוסף שזוכה לפופולריות רבה הוא הדוכן שיש בו אופציות שונות של בשר כמו קבבים פיקנטיים שהורדו כרגע מהגריל, נתחי בשר שהפכו אותם על הפלנצ'ה, עוף שלם בגריל אשר חותכים אותו מול הקהל, נקניקיות חריפות ורגילות, אסאדו ועוד. כאשר הכול מתובל בתבלינים מצוינים, הטעם הוא גן עדן ולכן האורחים נהנים מכל אחד מהמטעמים.

סוגים שונים של דגים

כמו כל תושבי המזרח התיכון, גם הישראלים אוהבים מאד דגים ולכן הימצאותם של דגים משמחת מאד את המשתתפים. הם יכולים ליהנות מהמנה המסורתית של פיש & צ'יפס, מנתחים עבים וקריספיים של סלמון אשר מוגש עם המון תבלינים ודגים אחרים בשלל צורות הכנה כמו סביצ'ה.

דוכן ישראלי

כאשר האירוע הוא קטן יש דוכן אחד שלא מוותרים עליו והוא הדוכן פלאפל הישראלי. יש בו כדורי פלאפל חמים, חומוס בכמה צורות כמו חומוס עם טחינה, חומוס חריף, עם גרגרי חומוס, פטריות, חריף ועוד. יש גם טחינה בכמה גוונים, כמה סוגי חמוצים וירקות חתוכים שמתאימים מאד להניח בתוך פיתה חמה.

סלטים לכל האורחים

אחת ההעדפות של הקהלים השונים היא הירקות הטריים. לכן השף של נויה קייטרינג מכין כמה וכמה סוגים של סלטים צבעוניים. הם מונחים על מבחר של דוכני מזון לאירועים קטנים והאורחים נהנים מהריחות של עשבי התיבול והרטבים המפתיעים.

מנות הירקות מתאימות מאד גם לאורחים הצמחונים והטבעונים ולכן ההיצע הוא רחב במיוחד. אפשר להוסיף גם שלל ירקות אשר נאפו עם שמן זית בתנור וכך נוצרת מנה איטלקית מובילה אנטיפסטי שיש לה מעריצים רבים בכל אולם.

דילוג לתוכן