חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי לאירועים – כל היתרונות

קייטרינג בשרי לאירועים

למי זה לא קרה? הגעתם רעבים לאירוע חולמים על נתח בשר עסיסי ומעורר תיאבון, אך במקום זה קיבלתם פשטידה או מנת פסטה! ולא שהפשטידה או מנת הפסטה לא טעימות, אבל אין מה, לעשות רוב האנשים מעדיפים מאכלי בשר. אז רגע לפני שאתם מחליטים איזה קייטרינג לבחור לאירוע שלכם, חלבי או בשרי, קבלו מספר סיבות שישכנעו אתכם למה כדאי להזמין קייטרינג בשרי לאירועים.

 

קייטרינג בשרי לאירועים – היתרונות

קייטרינג בשרי הוא קייטרינג עשיר בכל פרמטר שחושבים עליו. הוא עשיר בריחות, בצבעים, בסוגי הבשרים, במגוון התוספות ובמבחר התבלינים שבהם אפשר לתבל הן את נתחי הבשר והן את התוספות הנלוות.

בעולם הגדול כאשר מדברים אל חוויה קולינרית עשירה מתכוונים לחוויה של אכילת בשר מסוגים שונים. את מנות הבשר אפשר לבשל במגוון דרכים, בבישול איטי, בצלייה, על האש ועוד ולהגיש בשלל עיצובים מרהיבים. מאז ומתמיד קייטרינג בשרי נחשב לקייטרינג משביע יותר, מהנה יותר ויוקרתי יותר.

יש הטוענים כי קייטרינג בשרי נחשב לקייטרינג כבד ומעמיס יותר יחסית לקייטרינג החלבי, אך זו טעות! האוכל הכבד אינו תלוי בסוג המזון, אלא בכמות שאנו מעמיסים על הצלחת ומכניסים אל תוך הקיבה. קייטרינג בשרי הוא קייטרינג עשיר בחלבונים, והחלבונים ידועים כאב מזון משביע במיוחד. אפשר לאכול כמות קטנה יותר של מנות חלבון בשריות ולהישאר שבעים.

אנשים רבים נרתעים מהזמנת קייטרינג בשרי בשל החשש מהגשת קינוחים פחות טעמים. עולם הקינוחים התקדם מאוד בשנים האחרונות, לכל רכיב חלבי אפשר למצוא תחליף פרווה ולהגיש קינוחים מרהיבים וטעימים, גם אחרי ארוחה בשרית. אם תבחרו בחברת קייטרינג רצינית, האורחים לא יבחינו בין קינוחים חלביים לבין קינוחי פרווה.

 

קייטרינג בשרי לאירועים – 3 טיפים ועצות טובות

כאשר אתם בוחרים קייטרינג בשרי, חשוב להקפיד על איכות חומרי הגלם ועל הטריות שלהם. הבסיס לכל נתח בשר טעים ועסיסי הוא האיכות והטריות של סוג הבשר.

כדאי להקפיד על האסתטיקה של המנה. ככל שהמנה תיראה יפה יותר, אסתטית יותר ומעוצבת, כך היא תעורר תיאבון רב יותר. וכבר אמרו החכמים: אנחנו אוכלים פעמיים, פעם אחת באמצעות העיניים ופעם שנייה באמצעות החך.

אל תבחרו קייטרינג בשרי לפני שקיבלתם המלצות. נסו לברר בין חברים וידידים שערכו אירוע בשרי והיו מרוצים. אם לא הצלחתם לדלות מהם המלצות, תוכלו להיעזר גם ברשת האינטרנט. בפורומים ייעודים, בקבוצות פייסבוק ובאתרים מובילים של חברות הקייטרינג תוכלו להתרשם מחוות דעת של לקוחות רבים.

אינספור לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ על קייטרינג לאירועים נויה פוד, צרו קשר והצטרפו גם אתם אל משפחת הלקוחות המרוצים!

עוד כתבות בנושא:

קייטרינג אסאדו כשר

דוכני מזון

דילוג לתוכן