חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

גרילמן- תפקיד חשוב ביותר בכל אירוע

 

 

לבחור את הנתחים המתאימים, לחשב כמויות של אנשים, לרכוש את כל הבשרים והחומרים מסביב, לאחסן את הבשרים, להפשיר את הבשרים, להכין את התיבול, לתבל- וכל זה לפני האירוע עצמו. אם חשבתם שלהיות גרילמן זו עבודה של להפוך את הבשר ולהגיש- אתם טועים! זו עבודה חשוב וקשה.

 

הרבה אנשים חושבים שגרילמן מקצועי הוא כמו החבר הזה שמתנדב או מנדבים אותו לעשות על האש באירוע של החברים- סה"כ אוסף מכולם כסף, קונה את הבשרים הטובים ואז מכין אותם במהלך האירוע בזמן שאחד החברים מחליף אותו בכדי שהוא יוכל לעשות הפסקה לנוח ולאכול.  אבל אין לזלזל בתפקיד החשוב של הגרילמן שהוא איש מפתח באירועים מכיוון שהוא אחראי על אחת המנות החשובות ביותר באירוע- הבשר! ולהיות אחראי על הבשר זה תפקיד שמתחיל הרבה לפי האירוע, ונמשך לאורך כל האירוע ואסור ליפול בפרטים הקטנים!

 


להזמנת גרילמן לאירועים פרטיים חייגו עכשיו: 072-2119587


 

אז תפקיד הגרילמן ממש לא מתחיל באירוע עצמו אלא כפי שהבנתם הרבה הרבה לפני והוא תפקיד מאוד חשוב באירוע. לאחר שהוא ביצע את כל המטלות והתארגן כמו שצריך לאירוע אז מגיע השיא של התפקיד- האירוע עצמו! (קראו עוד על גרילמן פרטי)

 

גרילמן- איש מפתח באירוע:

הגרילמן הוא אחד האנשים החשובים ביותר באירוע והוא צריך להיות בין הראשונים שמגיעים אליו. הוא צריך לדאוג להביא את כל הבשרים והתוספות שרכש ולדאוג שהכל יהיה מוכן לעשייה ושמור בטמפרטורה הנכונה בכדי שחלילה לא יתקלקל או יהרס. עליו לוודא מה צריך להישמר בקירור ומה צריך עוד תיבול או הכנה כלשהי לפני העשייה עצמה.

 

במידה ויש אנשים רבים באירוע גרילמן אחד לא יספיק ויכול מאוד להיות שיהיה צורך בגרילמן נוסף או באנשים שיעזרו לו ולכן יש להתארגן על כך בהתאם. יש לארגן את עמדת הכנת הבשרים בצורה יעילה ונוחה נקייה ומסודרת שלא יהיה צורך לחפש רכיבים או כלים במהלך ההכנה והבישול של הבשר ולשרוף אותו בטעות או לעכב את ההגשה. כמו כן אם העמדה פתוחה ורואים את מה שהגרילמן עושה אז כדאי מאוד שהאורחים יראו עמדה נקיה ומסודרת ולא בלגן גדול ולכלוך ואז הם יחששו מלאכול את הבשרים.

 

במהלך האירוע הגרילמן ועוזריו מכינים את הבשר, כל אחד מסוגי הבשרים בהתאם למידת העשייה שלו, לפי שיטות הכנה, גדלים של נתחים, מספרי מנות וכמובן שיש גם להתחשב ברצונות הלקוח ולהכין עוד נתחים בגריל כפי שהוא מבקש. וכל זאת בלחץ של האירוע ובדאגה שהכל יעשה כמו שצריך, יבושל כמו שצריך ולא תקרה תקלה תוך כדי או יהרס הבשר.

 


אולי יעניין אותך להזמין דוכני מזון

דילוג לתוכן