חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון להעשרת האירוע

כמעט כל חודש יש אירוע שצריך לציין בחברה או בארגון ולצורך כך יש להרים הפקה קטנה או הפקה גדולה. כאשר מדובר באירוע גדול עם הרבה עובדים אחד מהאלמנטים החשובים ביותר של ההפקה הוא בחירת דוכני מזון. דוכני מזון הפכו לפופולאריים ביותר באירועים של חברות וארגונים, בימי הולדת וחגיגות גדולות במקום חברות קייטרינג שמגישות את האוכל או שיש בופה של מאכלים לבחירה, דוכני מזון הן אופציה מועדפת לבחירת מגוון מאכלים ולצורת הגשה באירועי חברה ארגונים ובכלל.


להזמנת דוכני מזון חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני מזון להגברת האיכות של האירוע

בכדי להעשיר את האירוע בחוויה של ריחות וטעמים וגם תפאורה מתאימה דוכני מזון הן אחת האופציות הטובות ביותר. בנוסף- כמובן שיש להאכיל את כל העובדים ולפעמים גם את האורחים שהם מביאים איתם תלוי בגודל האירוע ואף פעם אי אפשר לקלוע לטעם של כולם. לכל אחד ואחת יש העדפות קולינריות שונות ואחרות ואם תשאלו את העובדים מה הם יעדיפו לאכול באירוע הזה או באירועים בכלל אז תקבלו רשימה שלמה של מאכלים שלא תמיד מקובלים על כולם. ולכן כדאי ורצוי להזמין דוכני מזון כאלה שיענו על הרצונות של כולם או לפחות כולם.

עוד על קייטרינג לאירועי חברה

במידה ומדובר במיקום גדול ניתן ורצוי לפרוש את הדוכנים על פני השטח ולאפשר את ההגשה במקומות שונים במתחם וביניהם שולחנות וכיסאות שמתאימים לתפאורה של השוכנים.

לא רק מזון:

דוכני מזון משמשים להרבה יותר מרק מזון שאוכלים באירוע שכן הם מגיעים בדוכנים מעוצבים שמשמשים כתפאורה לאירוע ומוסיפים לו המון צבע. דוכני מזון זו חוויה של ממש- ריחות וטעמים, וביחד עם מוזיקה מותאמת (אפשר להגדיל ראש ולהתאים את המוזיקה לסוג הדוכנים) הם יכולים ממש להרים את האירוע. אם מחליטים על קונספט מסוים כדאי להתאים את כל התפאורה ואת הקישוטים ואת המוסיקה וגם את ההפעלה וגם את דוכני המזון לאותו הקונספט ולהרים אירוע מדליק של ממש שידהים את כל עובדי החברה.

חשוב לוודא שיש מספיק דוכני מזון בכמויות של מזון של העובדים בכדי שלא יחסר וגם לגוון בסוגי המזון כי כפי שצוין לכל אחד העדפות משלו. במידה ויש צורך אז לדאוג לתעודת כשרות בכדי שכל העובדים יוכלו ליהנות מהאוכל. אם אפשר רצוי לחלק את הדוכנים בצורה כזו שלא יווצרו תורים ואנשים לא יעמדו בחלוקה לדוכן אחד ותור הוא משהו שגורם לכולם להיות חסרי סבלנות בעיקר כשהם רעבים.

חשוב לוודא עם החברה האחראית על דוכני המזון מה הם מספקים ובאילו תנאים בכדי שתוכלו לדעת מה אתם צריכים להשלים מבחינת מזון, שתייה, כלי הגשה, שולחנות וכדומה ומה הם יכולים לספק לכם וכך לתכנן את האירוע בהתאם.

אולי יעניין אותך מגשי סושי

דילוג לתוכן