חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

בחירה של קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים

 

כאשר אתם מתכננים אירוע יוקרתי כמו מפגש עסקי של גורמים חשובים, אירוע משפחתי או כל חגיגה אחרת, המגמה היא לבחור קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים, שיש עליו המלצות חיוביות ולכן קיימת סבירות גבוהה שהאורחים ייהנו גם באירוע זה ממזון משובח.

 


להזמנת קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587

 

מתלבטים? מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד דוכני מזון לאירועים


 

קבלת המלצות על קייטרינג יוקרתי

כדאי לשאול קולגות וקרובי משפחה ולקבל מהם המלצות על שירותי קייטרינג שהעניקו להם שירות לאחרונה. רבים מהם ימליצו על נויה דוכני מזון לאירועים וזאת כיוון שמדובר על עבודה מוקפדת שנעשית מחומרי גלם באיכות יוצאת דופן תוך שמירה על היגיינה, ניקיון ובקרת איכות לאורך כל הדרך.

חשוב להיפגש עם השפים כדי לקבל החלטות על התפריט היוקרתי וזאת על פי כמות המוזמנים אשר צפויים להגיע ואם מדובר בבני משפחה, אנשי עסקים, אנשים מבוגרים וכו'. בהתאם לכך השפים של נויה דוכני מזון לאירועים יסללו את הדרך שהיא הנכונה ביותר לקהל זה.

חשוב לבדוק גם חוות דעת באתרי האינטרנט, אם יש חוות דעת חיוביות וגם אם יש דיס המלצות כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ולקדם את תהליך תיאום התפריט. השפים מציעים כמה וכמה אופציות מתוך הניסיון רב השנים של נויה דוכני מזון לאירועים. הם מכירים את ההצלחות של מאכלים כאלה ואחרים ולכן קל להם להמליץ על השילובים הנכונים ביותר כך שיהיו בארוחה סלטים, מנות ביניים מפתיעות כמו דגים או מאפיים ייחודים, מנות עיקריות מעוררות השתאות של קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים וגם קינוחים שהם נפלאים.

 

תיאום אירוע עם הקייטרינג

כאשר מעוניינים לתאם קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים, התפריט יהיה שונה מהרגיל ויהיו בו מנות שאינן מוגשות בדרך כלל. כמו צלייה של נתחי בשר ייחודים, סטיקים, נתח קצבים, אסאדו, רוסטביף ועוד. כמו כן כמה סוגים של דגים בשיטות צלייה, טיגון או אפייה כמו דג דניס, סלמון, לברק, בורי ועוד. כל אחד מהם מוגש בדרגת עשייה אחרת, עם המון תבלינים ושמן זית כך שההנאה היא לא פחות ממושלמת.

אין חגיגה ללא ירקות ולכן בוחרים קייטרינג לאירועים קטנים יוקרתי שיש בו את הסלטים המבושלים האהובים על כולם כמו סלט סלק, סלט מטבוחה פיקנטי, חצילים בכמה צורות עשייה. בנוסף לכך יש סלטים צבעוניים של ירקות טריים שונים שכולם יוצרים טעמים ייחודיים בחך לאור התבלינים, הרטבים המתוחכמים של נויה דוכני מזון לאירועים והתוספות כמו פירות יבשים על סוגיהם הרבים.

 

מנות ישראליות

ללא קשר לסוג האירוע, הישראלים נהנים מאד תמיד לאכול אוכל ישראלי שהוא כל כך אהוב עליהם, כמו חומס עם כמה אפשרויות של תוספות, פטריות, גרגרי חומוס, חריף, טחינה ועוד. כמו כן כדורי פלאפל, סלטים חריפים, חמוצים, שאפשר להניח בפיתה מעולה. אפשר לשלב זאת גם עם ציר שווארמה שחותכים ממנו נתחים וגם אותם אפשר להניח בתוך הפיתה להנאה מושלמת מהנתחים העסיסיים והחמים.

דילוג לתוכן