חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הפתרון המושלם הוא קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים

אתם מתכננים אירוע קטן? מארחים אנשי עסקים מחו"ל?, ארוחה בבית לאורחים חשובים שתרצו להרשים?, מבקשים קייטרינג איכותי עם מזון עשיר, טרי וטעים?, תרצו לארגן אירוע שישאיר רושם אדיר? נויה פוד הוא הקייטרינג המושלם למטרות הללו. בייעוץ עם המומחים שלנו תקבלו התאמה מדויקת של התפריט לאופי האירוע, למטרתו ולתקציב שלכם.


להזמנת קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587

לא סתם קיבלנו 5/5 כוכבים – מוזמנים לקרוא את הביקורות על נויה פוד


דאגה לאירוע מושלם

באירוע קטן יש הקפדה על לפרטים הקטנים של האירוח. השף מייעץ בפגישה אישית על כל תכנון האירוע, מהו הסגנון ובחירת המנות. קייטרינג נויה פוד מקפידים על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. דואגים לשירות אדיב ולבבי לסועדים שלכם וכמובן הכלים וההגשה מוקפדים ומרשימים. כל זה יחד יוצר חוויה של אירוע משובח ויגרום לאורחים שלכם להתרשם וליהנות.

באירוע קטן בשונה מאירוע רב משתתפים, האוכל נעשה במקום ממש לפני ההגשה והדבר מורגש היטב בטעמו ובטריותו. בנוסף לארגון כל מה שנדרש כדי להאכיל ולהרשים את האורחים. השילוב של הניסיון, האחריות, ההקפדה והידע המקצועי של נויה פוד מניבים אירועים שיזכרו לזמן ארוך וישאירו רושם בלתי נשכח על האורחים שלכם.

כאשר מבקשים לקיים אירוע כלשהו, פרט למזון, יש פרטים קטנים שצריך לתכנן מראש ולבצע בזמן אמת. חברת קייטרינג נויה פוד מומחית בארגון קייטרינג לאירועים קטנים ולכן יוצעו לכם פתרונות שיקלו עליכם ויורידו מכם את הדאגה הקולינרית, כך שאתם תגיעו לאירוע שלכם רגועים ובטוחים ותוכלו ליהנות מזמן איכות עם האורחים.

מכל העולם באירוע מיוחד

מגוון האפשרויות שיש לכם לבחור מתוכן מטעמים הוא עצום. שילוב של דוכני אוכל המגישים מאכלים מכל העולם בטעמים המיוחדים של כל מאכל, יגרמו לחוויות מרגשות. ההגשה היא בצורת טעימות קטנות כדי שהאורח יוכל ליהנות מהמגוון הגדול של המנות אולם אין הגבלה במספר הפעמים שאפשר לחזור לאותו דוכן. החוויה של טעימת מעדני שף שבו האוכל מבושל לעיני האורחים יוצרת הנאה קולינרית של נסיעת גורמה מסביב לעולם. קונספט נוסף הוא שולחן שוק ענק ובו מאורגן מזון מכל הטעמים בהגשה של "מהשדה לשולחן" כאשר כל אורח בוחר ולוקח לעצמו את השילוב שהוא בוחר.

חברת נויה פוד מגיעה עם קייטרינג לאירועים קטנים למקום האירוע בו אתם מארחים ומארגנת עמדות בישול של אוכל גורמה בכמה סגנונות, דוכני מזון המעוצבים לפי סגנון האוכל המוגש בהם ומאורגנים במקום באופן אסתטי ומזמין כך שנוצרת חוויה קולינרית של אוכל רחוב מכל העולם.

לסיום מוצלח של כל אירוע קולינרי, הקונדיטורים של נויה פוד מפנקים את האורחים שלכם בדוכנים של קינוחים, מתוקים ושתייה חמה שישאירו לכולם טעם של עוד. פירות עסיסיים, עוגות, קינוחים בכוסות, וופל בלגי, קרפים, שלגונים טבולים בשוקולד בטעמים שונים ועוד לפי בחירתכם.

לקבלת קייטרינג יוקרתי לאירועים קטנים, אתם מוזמנים להתקשר ולהתייעץ עם המומחים של נויה פוד לגבי כל הקונספט הרצוי לכם ואנו נעניק לכם מהידע והניסיון רב השנים שלנו לפי הנתונים שתתנו לנו ומובטח לכם אירוח מושלם שידברו עליו רבות.

דילוג לתוכן