חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג טעים, בשרי וגם בריא

חצאי פיתה ממולאים בבשר משובח

חצאי פיתה ממולאים בבשר משובח

רבים נוטים להזמין קייטרינג בשרי איכותי לאירוע שלהם ולא בכדי. מנות הקייטרינג המשובחות מציעות מנות טעימות כמו אסאדו, שווארמה עגל, חזה עוף, בורגרים קטנים ועוד. הקייטרינג הבשרי נחשב לקייטרינג יוקרתי, והוא מתאים במיוחד לאירועים המתקיימים בערב – חתונות, מסיבות מצווה, ערבי חברה, ימי גיבוש וכדומה. כמובן, כשמארגנים אירוע יש צורך להתחשב בכולם. קייטרינג בשרי כשר ואיכותי מספק מנות צמחוניות גם לאלה הנמנעים לאכול בשר.

מיתוסים על בשר שהגיע הזמן לשבור

יש שיגידו כי בשר זה רצח, אבל עבור קרניבורים רבים מאתנו הבשר הוא עולם ומלואו. לאור הקריאות החוזרות ונשנות כי הבשר אינו בריא וכי גופנו לא אמור לצרוך אותו, כדאי לעשות קצת סדר בדברים ולשובר כמה מיתוסים:

  • מיתוס 1: שומן מן החי עלול לגרום למחלות לב – סביר להניח שאולי שמעתם זאת לא פעם ולא פעמיים, ואולי אתם נמנעים מלאכול את השומן הזה של השווארמה שכל כך מפתה אתכם לפעמים. עם זאת, אם מקפידים לאכול שומנים במידה, מגלים כי אין להם השפעה שלילית על בריאותינו. למעשה, דווקא בשומנים מן החי ישנם רכיבי תזונה חיוניים לגוף כמו ויטמין D, אומגה 3, ויטמין A וכן ויטמין K2.
  • מיתוס 2: מערכת העיכול של האדם אינה מתאימה לאכילת בשר –אחד הטיעונים הנפוצים נגד אכילת בשר הוא ששיני האדם אינן זהות לאלה של הטורפים. עם זאת, שינינו זהות לאלה של בעלי חיים טורפי כול. סימנים נוספים לכך שגוף האדם מתאים לאכילת בשר הם מעי השונה במבנה שלו מן המעי של בעלי החיים הצמחוניים, וכן היכולת של הקיבה שלנו להפיק חומצה חזקה המסוגלת לעכל את הבשר.
  • מיתוס 3: הבשר בימינו אינו איכותי כמו פעם – ובכן, זה תלוי מה אתם בוחרים לצרוך. אם תאכלו נקניקיות בכל יום, סביר להניח שלא תעשו חסד עם מערכת העיכול שלכם. למרות זאת, אם תצרכו בשר איכותי כמו עוף או בשר טחון, תוכלו להפיק ממנו הרבה תועלת. ואם כבר מדברים על בשר איכותי, הרי שבדיוק בשר כזה תוכלו לאכול באירוע, כשהוא מוגש בחסות קייטרינג לאירועים בשרי כשר.

הכי בשר שאפשר

הבשר בריא וכולל את הוויטמינים הדרושים לקיומנו. הסוד הגדול בשמירה על בריאותנו היא לא להפריז באכילת הבשר. אם אתם מעוניינים ליהנות ממנות בשרות קטנות ואיכותיות, קייטרינג בשרי כשר נועד בשבילכם. כי במסגרת קייטרינג טעים שכזה תוכלו לטעום שווארמה, דונאטס בורגר או אסאדו. כמובן, ניתן גם לעשות קצת הפסקה מהבשר ולטעום מהסושי או מהפיש אנד צ'יפס.

להזמנת דוכני מזון לאירועים לחצו כאן

דילוג לתוכן