חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגשי אירוח – פנקו את האורחים שלכם בהרפתקה קולינרית משמחת

מגש דונטסים טעימים במיוחד!

מגש דונטסים טעימים במיוחד!

הצלחת האירוע והעובדה שהאורחים שבעי רצון מהמאכלים שהוגשו הם הדברים החשובים ביותר עבור כל מארח שמתכנן מסיבה בכל סדר גודל לחברים, למשפחה ולקולגות עסקיות. לאור זאת כל אחד מהם מחפש מהם הטרנדים העכשוויים בתחום הקולינריה, כדי להזמין את האופציות המיטביות עבור האורחים היקרים.


להזמנת דוכני מזון מתאימים לאירועים חייגו עכשיו: 072-2119587


בחירה של חברת קייטרינג

בשלב הראשון מומלץ לקבל חוות דעת על חברת קייטרינג מעולה כמו נויה פוד ולאחר מכן לבצע סיעור מוחות עם השף כדי לגבש החלטות על התפריט. ההיצע הוא נרחב מאד אך יש חשיבות רבה להתאמה אופטימלית כדי שכל אחד מהאורחים ייהנה מאוכל העשוי מחומרי גלם שהוא אוהב ושהוא מותאם גם לאלו שהם צמחוניים או טבעוניים.

אחת האופציות המומלצות לאירוע בכל סדר גודל הוא מגשי אירוח. מדובר באפשרות מפנקת במיוחד כיוון שאפשר לפזר על כל השולחנות בכניסה כמה וכמה סוגים של מגשי אירוח אשר התכולה בכל אחד מהם היא שונה. בדרך זו המוזמנים יעברו בין השולחנות, ייחשפו למטעמים השונים וכך יגבשו החלטה אילו מוצרים הם הנכונים ביותר עבורם.

היצע של מגשי אירוח

כאשר הדגש הוא על רמה גבוהה של קולינריה, השף מציע ללקוחות כמה וכמה סוגים של מגשי אירוח שהם המתאימים ביותר לכל סוג של אירוע. אם מדובר באירוע עסקי קיימת חשיבות גבוהה לכל מגש ולכן המבחר כולל כמה מגשים ענקיים של סושי על כל גווניו. האהבה העצומה של הישראלים למאכל יפני זה יוצרת מצב שבו באירועים גדולים, יניחו המלצרים של נויה פוד כמה מגשי אירוח עם סושי הכולל דגים וגם כאלו שהם צמחוניים וזאת לאור הדרישה הגבוהה של הקהל.

כריכים ובייגל מכל הסוגים

אפשר למלא את כל אחד ממגשי האירוח בסוגים שונים של כריכים שאהובים על המשתתפים. כמו לחמניות קטנות עם המבורגרים ותוספות, לחמניות באן, לחמניות ייחודיות עם שלל ממרחים, ירקות ועוד. כך כל אחד מהנוכחים יבחר את הכריך המועדף עליו מתוך כלל מגשי אירוח, כמו לדוגמה כריכים מקמח מלא, או בייגל מדהים עם מילויים מגוונים.

אופציות של מגשי אירוח מפתיעים

המטרה היא להזמין מגשי אירוח שהם יוצאי דופן כדי לבדל אירוע זה מאירועים אחרים. לכן אפשר להזמין מגש של אנטיפסטי, כמה סוגים של קישים קטנים, מיני פריקסה, סלט בורגול, סלט פסטה קר שיפודי סלמון קריספיים ועוד. אם מדובר באירוע חלבי שנערך בכל שעה משעות היום, אפשר להציע לאורחים מגשי אירוח ייחודיים של נויה פוד כמו פרחי פילו גבינה, מוזלי בכוסות, קרואסון חמאה עם שפע של מילויים מגוונים, טורטיות עם כמה אופציות של מילויים, מאפה בוקר כמו סוגי בורקסים טריים או מאפים מתוקים כמו רוגלעך וקרואסונים מפתיעים.

משהו מתוק לאורחים

גם הקינוחים המתוקים מוגשים באמצעות מגשי אירוח ואפשר ליהנות משלל פחזניות מדהימות, כוסות מוס, עוגות, עוגיות, מקארונים צבעוניים, פטיפורים והמון אפשרויות מתוקות נוספות.

תכנון של אירוע אינו עניין של מה בכך ולכן המטרה היא להותיר רושם רב על כל אחד מהמוזמנים. הנושא הקולינרי הוא החשוב ביותר מכל מה שקשור לאירועים, כיוון שעל פיו יוכרע אם האורחים נהנו לאורכה של החגיגה.

זו הסיבה שהלקוחות בוחנים יחד עם השף את מלוא האפשרויות ובהתאם לחוות הדעת המקצועית שלו הם מרכיבים יחד את התפריט המנצח. אם אתם חושבים על אירוע, דברו אתנו ונשמח לעזור לכם.

אולי יעניין אותך קינוחי פרווה

דילוג לתוכן