חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

טיפים לבחירת דוכני מזון כשר

דוכני מזון לאירועים הם טרנד שתופס תאוצה. תחום האוכל הכשר לא נשאר מאחור וגם במסגרתו ניתן למצוא דוכני מזון בדרגות כשרות שונות. בשוק קיימות חברות רבות המציעות את השירות ולמרות השפע הקיים, לא כולן מתמחות בדוכני מזון דווקא. בחירה מוצלחת של דוכני מזון דורשת חשיבה וחקר שטח. בכתבה שלפניכם כמה טיפים לבחירת דוכני מזון בכלל ודוכני מזון כשרים בפרט.


להזמנת דוכני מזון כשר חייגו עכשיו: 072-2119587


אחד הדברים הנדרשים והבולטים בכל סוגי האירועים זה האוכל. האורחים ידרגו את הצלחת האירוע לפני הכל בהתאם לאוכל שאכלו בו, טעמיו, איכותו, מקוריותו ומקוריות הגשתו. לאחרונה, דוכני מזון הפכו לדבר הבא וניתן להעמיד אירוע כשר בעזרת דוכני מזון בדרגות כשרות שונות.

כפי שציינו, מאחר ודוכני מזון הם טרנד גדול לאחרונה, יש לא מעט אולמות, גני אירועים במרכז הארץ וחברות קייטרינג שמציעות את הקונספט, יחד עם זאת, אצל חלקן זהו תחום משני ואין להן את הידע והניסיון בהעמדת דוכני מזון, ולכן דוכני המזון שלהן יהיו לא מספיק מרשימים ולא יגרמו לאירוע להיות מוצלח.

כמה טיפים לבחירה מוצלחת:

הטיפ הראשון לפני הכל הוא לבחור בחברה בעלת ניסיון, שמציעה לכם דוכנים מגוונים, מלוחים ומתוקים, שיש לה יכולת לספק דוכני מזון איכותיים, מרשימים בעיצובם, טעימים וייחודיים. בשריים, חלביים ופרווה (שיכול לענות גם על צרכי צמחונות וטבעונות), ובנוסף כמובן שיש להם תעודת הכשר לפי דרגת ההכשר הנדרשת לכם.

בחרו בדוכני מזון שיצליחו לקלוע לטעמם של מרבית האורחים שלכם. באירועים שבהם יש ילדים ומבוגרים גם יחד, מומלץ לבחור דוכנים שאהובים על קטנים וגדולים. השגרתיים הם בדרך כלל: בצד המלוח – דוכן שווארמה, נקניקיות, מיני בורגר, דוכן פיש & ציפס, מוקפצים למיניהם, פיצות בטאבון, בורקס טורקי, דוכנים של כריכונים, פלאפל, מלוואח, ג'חנון ועוד.

בצד המתוק – קרפ, וופל בלגי, מיני פנקייק, גלידות, שערות סבתא, מזרקי שוקולד ועוד

במידה והאירוע כולל מספר רב של ילדים וחוגגים בת או בר מצווה, מומלץ בנוסף לדוכנים השגרתיים, להוסיף קלחי תירס, פופקורן, ברד, צ'יפס, שניצלונים, קבבונים, חטיפים, ארטיקים ודוכן ממתקים. דוכנים אלו יגרמו לשמחה רבה בקרב האורחים הצעירים. אל תשכחו לוודא שיש הרבה קטשופ בדוכנים המתאימים, כי ילדים בדרך כלל אוכלים קטשופ עם ציפס או נקניקיה ולא צ'יפס או נקניקיה עם קטשופ.

אם באירוע שלכם יהיה יותר קהל מבוגר, כדאי להקדיש גם לו דוכנים מיוחדים שהם מעבר לאלו השגרתיים. באירוע עם קהל מבוגר היינו ממליצים להוסיף דוכנים כמו למשל: דוכן של מגוון סוגי מרקים טעימים ומיוחדים כמו מרק בצל, מרק כתום או מרק פטריות עשיר, כמו כן, דוכן סלטים מעניינים ואולי אפילו כאלו בהרכבה אישית, אם הקונספט חלבי אז דוכן גבינות, קרקרים מיוחדים וטוסטים ולצידו דוכן יינות. אם האירוע בשרי אז דוכן נקניקים מגוון.

אחרי בחירת סוגי הדוכנים, הקפידו לבחור דוכנים מעוצבים שמושכים את העין ונראים מפתים. בסופו של דבר אנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים. שיהיה במזל טוב ובתיאבון.


אולי יעניין אותך קייטרינג לאירועים קטנים

דילוג לתוכן