חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חברת קייטרינג – אפשרויות רבות

להזמנת חברת קייטרינג איכותי חייגו עכשיו: 072-2119587


חשיבות חברות הקייטרינג בחיינו הולכת ועולה בשנים האחרונות וכך גם השימוש בשירותים שהן מעניקות. נראה כי אין תחום בחיינו שבו הן אינן מעורבות. בין אם באירועים כמו ימי הולדת או חתונות, בין אם במקומות עבודה בחדרי האוכל או באירועי חברה, בבתי ספר בארוחת הצהריים של ילדינו, או מידי פעם על שולחן השבת של כולנו.

שרותי קייטרינג הפכו נדרשים במיוחד בתחום העסקים. חברות ועסקים גדולים נעזרים לא פעם בשירותי חברת קייטרינג. בין היתר ניתן למצוא קייטרינג באירועי השקה של חברות גדולות, ימי כיף לעובדים, ערבי חברה, אירועי התרמה, או גיוס כספי משקיעים כדי להנפיק מניות בבורסה.

קייטרינג לאירועים אלו הם אירועים בקנה מידה גדול, של עשרות ואפילו מאות אורחים שאז נוכחותה של חברת קייטרינג גדולה, נדרשת. באפשרות חברת הקייטרינג לספק לנו כמעט כל סוג אוכל שנעלה על דעתנו. החל מאוכל פשוט וביתי ועד לאוכל יוקרתי ומיוחד.

חברות קייטרינג נוהגות גם לספק מנות אוכל מוכן לישיבות צוות בארגונים או בעת הגשת ארוחת צהריים בחדרי אוכל של ארגונים גדולים אשר מעניקים הטבה זו לעובדיהם אך אין ביכולתם להחזיק מטבח ולנהל אותו בתוך הארגון.

בשנים האחרונות תעשיית האירועים בארץ התפתחה מאוד ומאחר ולא משנה כמה יפה, מושקע ונוצץ יהיה האירוע אותו אנחנו מתכננים, אי אפשר הרי לפסוח על שלב האוכל ולרוב הוא גם יהיה זה שיקבע את הטון של האירוע. אם האוכל לא יהיה טעים לחיך האורחים, האירוע יחשב בעיני בעיניהם כלא מוצלח.

חברות קייטרינג היום גם מציעות את שירותיהן לאירועים כמו ימי הולדת, בר מצווה, חתונות ועוד. בעלי האירוע רוצים להעניק חוויה כוללת לאורחיהם החל מכלבים מעוצבים, תפאורה התואמת את אופי האירוע וכמובן התאמת המנות לאורחים ולאופי האירוע. הן מציעות מגוון רחב של אופציות החל מקייטרינג בשרי, חלבי, טבעוני או צמחוני ועוד.

בנוסף רוב חברות הקייטרינג הפועלות היום בתחום הרחיבו את סל השירותים אותו הן מציעות מאפשרות להזמין גם צוות מלצרים שילווה את האירוע, אופים שיכינו לחמים לעיניהם של המוזמנים, אנשי גריל אשר יצלו בשר בשיטות חדישות וכלים התואמים את אופי האירוע. לעיתים הן אפילו מגדילות לעשות ומספקות לנו שרותי עיצוב, ריהוט וגם הגברה ותאורה. הן רוצות  להקל על לקוחותיהן ולהציע להם סל שירותים הכולל את כל זוויות האירוח.

גם בסופי שבוע ניכרת עלייה בביקוש לשירותיהן של חברות קייטרינג בשוק הפרטי בין אם מגיעים בני משפחה להתארח לכל סוף השבוע ובין אם למשפחות שומרות שבת שאינן נוהגות לבשל בשבת.

נהוג לחשוב כי שירותי קייטרינג הם יקרים אך אם ניקח בחשבון את זמן העבודה של מי שמבשל ואת חומרי הגלם הנדרשים להכנת התבשילים,  את החשמל ואת הגז הנדרש לבישול, נמצא כי הפערים אינם גדולים כל כך והשימוש בשירותי קייטרינג הוא בהחלט אופציה מפנקת.


קראו עוד על עמדות אוכל לאירועים

דילוג לתוכן