חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מגש מסיבה של סושי

מגשי מסיבה

מסיבה זה תמיד כיף! אנשים, מוסיקה, כיף, אוכל, אלכוהול… לאחרונה כל אירוע הכי קטן הפך להיות סיבה למסיבה ולמה לא? מימי הולדת למסיבת רווקות- אנשים רוצים לשמוח ולחגוג. חלק מהכיף במסיבות הוא להזמין מגשי סושי מסיבה עמוסים בכל טוב, כמו לדוגמא מגש מסיבה של סושי.


להזמנת מגש מסיבה חייגו עכשיו: 072-2119587


מגש מסיבה של כל מה שתבחרו לאכול

מגש המסיבה הוא מרכז המסיבה ולכן חשוב שלא תקלו בבחירה ראש ותזמינו מגש מסיבה מושקע. גם ככה יש כל כך הרבה מה לארגן במסיבה גם אם מדובר במסיבה קטנה של כמה אנשים, אז למה להתעסק באוכל? אפשר כמובן שכל אחד יכין משהו ואפשר כמובן לדאוג להזמין אוכל. ישנן לא מעט חברות קייטרינג קטנות שמתמחות באירועים כאלה- מסיבות קטנות וגדולות ויכולות לספק מגש מסיבה של מתוקים, מגש מסיבה של פטיפורים, מגש מסיבה של כריכים וגם מגש מסיבה של סושי. מגש גדול ומעוצב מלא בכל טוב וערוך לכמות האנשים שיהיו במסיבה. כמה שיותר מעוצב, מגרה, טעים ומלא יותר טוב לא? מרכז המסיבה כבר אמרו?

מגש מסיבה – לא רק למסיבות

נכון ששמו הוא מגש מסיבה אבל זה לא אומר שהוא מתאים רק למסיבות. כמו שכבר ציינו הוא מתאים למסיבות יום הולדת וחגיגות של מסיבות רווקות אבל הוא בעצם מתאים לכל סיבה לחגיגה ואפילו להרמת כוסית במשרד. גם כשיש משרד קטן וגם כשיש משרד גדול ישנם עובדים רעבים שישמחו למגש מסיבה של סושי או של כל מאכל אחר שתחליטו לפנק אותם בו.

אז כן, גם בהרמת כוסית לחגים ולאירועים מיוחדים במשרד או אפילו לשעה כייפית שנהייתה מקובלת בסוף יום חמישי בכל שוע במשרדים רבים בארץ- מגש מסיבה של סושי יעשה את העבודה.


גולשים נוספים התעניינו גם סדנאות סושי


מגש מסיבה של סושי -איך בוחרים:

אם ניקח לדוגמא מגש מסיבה של סושי בכדי להחליט איך בוחרים- אפשר כמובן להתאים את הבחירה לכל מגש מסיבה של כל אוכל שתבחרו.

  1. כמות האנשים במשרד – צריך להתאים את גודל המגש ואת כמות המגשים לכמות האנשים במשרד.
  2. מה האנשים אוהבים- אם מדובר בסושי אז לדעת אם להזמין סושי צמחוני או סושי עם דגים ואם בכלל להזמין סושי.
  3. כשרות- האם צריך סושי כשר או שאפשר להזמין מגש מסיבה של סושי ממקום לא כשר
  4. האם יש צורך בתוספת? מגשים לרוב בנויים ממנות בגודל קטן יותר מראש או ממאכלים קטנים כגון סושי- חשוב לוודא שהכמות אכן מספיקה לאנשים שיגיעו לאירוע או להשקה או לכל מסיבה שלשמה הוזמן המגש. בהתאם חשוב לדאוג לעוד תוספות וגם להזמין את השתייה ואת הכיבוד הנוסף, אם יש בו צורך.

אולי יעניין אותך דוכני מזון

דילוג לתוכן