חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

סושי כשר

היום אם לדוגמא תעשו חתונה או מסיבה כל מקום שהוא נקרא יחסית מסודר כגון גן אירועים או אפילו אולם קטן. ותרצו להכניס ספק חיצוני שייתן לכם שירותי סושי או אפילו כל שירות אחר אתם תיתקלו בבעיה רצינית מול הספק החיצוני במידה ואין לו תעודת כשרות מסודרת. פשוט יכול להיות מצב שהמשגיח כשרות של אותו אולם לא ייתן לכם להכניס אותו ואז מתחילות הבעיות הלא רצויות .. לכן יש לברר קודם עם הספק לגבי הכשרות שלו. ולא להסתפק בתשובה כמו  "אני דתי"  או  "המוצרים שלי כשרים" או "אני לא עובד בשבת"  זה לא תופס!

מדוע סושי כשר הוא הבחירה המושלמת לאירוע הבא שלכם

סושי כשר זו אפשרות טובה עבור אנשים המעוניינים לאכול דגים אך אינם רוצים להתפשר על אמונתם. אז מה היתרונות והחסרונות של הגשת סושי כשר באירוע הבא שלכם, וכן כמה טיפים לשמירה על טריותו.

סושי כשר הוא לא רק טעים, אלא גם אפשרות בר קיימא לבעלי מגבלות תזונתיות על צריכת פירות ים. אבל מה בדיוק עושה סוג זה של סושי שונה מסוג אחר? ומה הם כמה טיפים להגשתו באירוע?

ההבדל העיקרי בין סושי כשר רגיל הוא שהדגים בגרסאות כשרות לא יכולים להכיל קשקשים או סנפירים (לרוב התאמה שנעשתה כדי לעמוד בחוקי התזונה בהלכה היהודית). אין גם ערבוב בשר עם מוצרי חלב, דבר האסור על פי ההלכה היהודית. סושי כשר מכינים לרוב עם סלמון וטונה במקום.

קייטרינג כשר ללא טרחה אנו מספקים עד פתח ביתכם!

חשבת פעם לקבל אוכל כשר ממש עד סף ביתך? ובכן, זו לא בעיה בשירותים שלנו

אנו נספק לכם את כל הקייטרינג סושי כשר שיועבר עד לפתח ביתכם. אצלנו תוכלו ליהנות מהאוכל האיכותי שלנו ללא כל טרחה או דאגה.

פרטים שעליך לדעת על שירותי השף הסושי הכשר שלנו

אנו משתמשים במרכיבים איכותיים ביותר עבור כל סוגי הסושי שלנו.

אנו יכולים לספק לכם תפריט סושי מלא הכולל:

- סושי ניגירי

- סשימי

- סושי רול (מאקי)

- גליל יד (טמאקי)

אינארי

פוטומאקי

ועוד רבים!

 

אולי יעניין אותך: דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן