חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג מקצועי לבת מצווה

דוכן שניצלים טעים במיוחד – לבת מצווה

אירוע בת מצווה הוא נפוץ בין הבנות המגיעות לגיל 12. יש שפע מקומות שמתאימים לכך וכלת השמחה בוחרת את המקום המועדף עליה.

בת מצווה במקום באוויר הפתוח

יש אירועים מסוג זה שמתקיימים במקומות קטנים או בטבע, כמו בפארק, ביער או בחצר הגדולה של הבית. המוזמנים לאירוע זה הם תלמידי הכיתה והמשפחה הקרובה של חוגגת האירוע. עבור אירוע בת מצווה מזמינים המארחים קייטרינג לבת מצווה, כדי לא לטרוח בבית בבישולים או אם עושים בשר על האש לא לעמוד ליד המנגלים ולנפנף על הבשר אלא ליהנות מהאירוע ומהשיחות עם האורחים.

חברת נויה פוד ידועה בקייטרינג האיכותי ביותר והמוצרים שלה טריים ונקיים ונעשים באופן מוקפד ביותר. אפשר להזמין קייטרינג לבת מצווה המבוסס על מגשי סושי. את המוצרים מכינים בסמוך לאירוע ומנחים על המגש שלל סוגי סושי נעשים עם ירקות, חביתה ודגים טריים וקיימים גם רולים צמחוניים של סושי. מדובר בפריטים צמחונים ובריאים אשר עשויים מאורז מלא וללא גלוטן.

אפשר להזמין גם קייטרינג לבת מצווה הכולל מגשי המבורגר שהנוער אוהב במיוחד, המבורגר מעולה  בתוך לחמנייה טרייה בתוספת ירקות טריים וחמוצים תוצרת הבית. אפשר להזמין גם מנות מזרחיות המוגשות בפיתה כמו קבב טלה איכותי וטרי ועם שלל תוספות לבחירה כמו חומוס ביתי במגוון אופציות,  מלפפון כבוש, סלט ירקות קצוץ דק, עריסה בצל מטוגן וטחינה.

אפשר לשלב בארוחה גם דוכני מזון של עוף קריספי בפיתה עם תוספות לבחירה כמו בצל סגול, מלפפון חמוץ, עמבה עלי פטרוזיליה חמוצים ביתיים, זיתים ועוד או להזמין דוכן שווארמה וכך ייהנו האורחים מהנתחים העסיסיים בפיתה או בלאפה עם התוספות המועדפות עליהם.

לטבעוניים קייטרינג לבת מצווה מציע תפריט מיוחד הכולל שווארמה פורטובלו העשויה מהפטריות המצוינות, בצל ותיבול מיוחד עם מגוון אפשרויות כמו כרובית שלמה בתנור, חצילים, חומוס, טחינה, סלק אדום, חמוצים ובצל ירוק. או שניצל טופו כמובן עם תוספות של סלטים ייחודיים. דלפק השתייה  יציע למוזמנים  היצע נרחב של שתייה קלה וכן שתייה חמה בסוף הארוחה.

בת מצווה במקום סגור בתוך מבנה

כאשר בת מצווה מתקיימת בתוך מבנה סגור עם מוזמנים רבים, הכיבוד הוא נושא מהותי ולכן מזמינים קייטרינג לבת מצווה מעולה של נויה פוד.

על השולחנות יוגשו דגים טריים כמנה ראשונה עם שלל סוגי סלטים כמו סלט ירקות קצוץ, חמוצים, סלט חצילים על האש פיקנטי ועוד. במנה עיקרית יוגשו מגשי בשר מסוגים שונים שיפודי פרגיות, קבבים מסוגים שונים ועוד.

אם מעוניינים ליצור גימיק מיוחד באירוע זה אפשר להזמין קייטרינג אסייתי מגוון הכולל עוף מוקפץ עם ירקות, בשר בקר מוקפץ עם ירקות נודלס מסוגים שונים שאופייניים למזרח עם רטבים כמו סויה ורוטב חמוץ מתוק האורחים ייהנו גם מכנפיים ברוטב אסייתי חמוץ מתוק.

מעוניינים לקיים אירוע ייחודי? השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נפתיע בגדול את המארחים ואת האורחים.

להזמנת דוכני מזון לבת מצווה לחצו כאן

דילוג לתוכן