חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי דרך הבשר

אז מה הופך את האירוע לאירוע טוב במיוחד? כל אחד מאתנו נוכח באירוע זה או אחר, ולכל אחד יכולה להיות תשובה אחרת. יש שיפזלו לרחבת הריקודים ויחכו בקוצר רוח עד שצלילי המוסיקה הראשונים יתחילו להתנגן, אחרים ייהנו לפגוש את חבריהם באירוע ויש כאלה שפשוט ישבו בשקט ויחכו עד שהאירוע יעבור. אך דבר אחד בטוח, האוכל הוא מרכיב בלתי נפרד מהאירוע. אפשר לארגן אירוע בלי קטע אמנותי או ללא דברי הפתיחה של המנכ"ל, אך לא ניתן לארגן אירוע ללא דוכני מזון.

מה הופך את הקייטרינג הבשרי למלך?

לפני שמארגנים את האירוע, מתלבטים רבות אם להזמין קייטרינג בשרי או חלבי. כבודו של הקייטרינג החלבי במקומו מונח, והוא חשוב לאירועים קטנים יותר. אך אם אתם מעוניינים להדהים את האורחים שלכם ולספק להם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, כדאי להזמין מאכלים מהקייטרינג הבשרי. במשך שנים רבות נחשב הבשר למאכל יוקרתי. לדוגמה, קהילות יהודיות במזרח אירופה לא יכלו להרשות לעצמן לקנות עוף או בקר לשבת, ונאלצו להסתפק בדגים. למרבה המזל, בימינו מרביתנו יכולים להרשות לעצמם ליהנות ממטעמי בשר, במיוחד אם מכינים אותם במסגרת קייטרינג טעים.

מה יש לאכול?

ועכשיו נעבור לתכל'ס, אז מה זה אומר בעצם קייטרינג בשרי? ובכן, קייטרינג מסוג זה כולל מגוון רחב של מטעמים שכדאי להכיר:

  • המבורגר – אי אפשר לדבר על הקייטרינג הבשרי מבלי להזכיר את ההמבורגר. אותו כריך הכולל קציצת בשר איכותית שאפשר לתבל ברטבים שונים, ואף להוסיף עגבניות, חסה, בצל ומה לא. קייטרינג בשרי איכותי יודע להתאים את ההמבורגרים לאירוע ומציע מיני המבורגרים. אותם המבורגרים קטנים שאפשר להכניס לפה בקלות.
  • עראיס– אוהבים לאכול בשר אך חסרה לכם הפיתה? תוכלו ליהנות מעראיס: מיני פיתה עם בשר טלה טחון, פטרוזיליה קצוצה והרבה טחינה.
  • שווארמה – מי שמתגעגע לישראלי ולביתי יכול לטען מן הדוכן שווארמה. שווארמת פרגיות קצוצות ערבה לחך, והיא מוגשת עם מגוון רחב של תוספים אהובים כמו חומוס, טחינה, תבליני שווארמה, בצלים ועוד.
  • אסאדו– קייטרינג בשר אמתי כולל את האסאדו, המאכל הדרום אמריקאי שהגיע גם לישראל. נתח בקר צלוי עושה טוב על הלב. כי בינינו, יש שכאלה שבאים לאירוע רק עבור האסאדו.
  • טוסט – ולא מדובר בטוסט גבינה וזיתים שאתם אוהבים לאכול בבוקר, אלא בטוסט נקניק טעים. עמדת הטוסט מגישה לכם לחמניות חמות שיוצאות היישר מהטוסטר עם נקניקים שונים לבחירה: אווז, כתף בקר, פסטרמה ועוד.
  • אוכל מקסיקני – מי שמעוניין לקפוץ לרגע למקסיקו ועדיין להישאר בארץ, יכול לטעום מאוכל מקסיקני אמתי הכולל טורטיות הממולאות בנתחי חזה או בתבשילי בקר ושעועית.

אלה רק כמה דוגמאות דוכני מזון לאירועים המוגשים לאורחים במהלך האירוע. מטבע הדברים, קייטרינג בשרי אינו כולל את המנות הבשריות בלבד, אלא שורה ארוכה של תוספות ומנות איכותיות כמו סושי, סלטים, שקשוקה וכמובן קינוחים המוגשים בסוף האירוע.

דילוג לתוכן