חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים – למה כדאי לבחור בבשר אסאדו?

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

עורכים אירוע קטן בבית, החלטתם להגיש לאורחים תפריט בשרי, כדאי לכם לבחור קייטרינג אסאדו. קייטרינג אסאדו הוא קייטרינג בשרי לאירועים קטנים המתאים לאניני טעם האוהבים לאכול אוכל בשרי,  לאנשים המכירים את הסוגים השונים של נתחי הבשר, יודעים להעריך נתח משובח ולהתענג על הטעם והארומה המיוחדים רק לנתחי בשר משובחים.

 

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים – למה כדאי לבחור בבשר אסאדו?

כאשר אנחנו עורכים אירוע עם הרבה משתתפים, הנוכחות של האורחים יוצרת את האווירה באירוע, לעומת זאת, באירוע קטן, תמיד יש הרגשה שאין אווירה מיוחדת באירוע. קייטרינג אסאדו אולי לא ייצור את האווירה באירוע, אבל תמיד הוא יוכל להוסיף לה הרבה. דרך הבישול הייחודית של נתחי הבשר, הריחות והטעמים יעניקו לאורחים חוויה דרום אמריקאית הן בפן התרבותי והן בפן הקולינרי ויתרמו רבות לאווירה של האירוע.

נתחי הבשר המשבחים המאפיינים את קייטרינג אסאדו מעניקים תחושה של יוקרה ושל עושר. באירוע עם מספר משתתפים קטן לרושם יש תפקיד חשוב ולאוכל עוד יותר. בכל אירוע, אך במיוחד באירוע קטן, תשמחו לשמוע מהאורחים מחמאות על האוכל הטעים ועל האווירה הנהדרת.

אם אתם עורכים אירוע בטבע, קייטרינג דוכן אסאדו היא האופציה המושלמת ביותר. אין כיף גדול יותר מאשר לשמוע את ציוץ הציפורים ואוושת העלים, להריח את נתחי הבשר הנצלים וללוות את האירוע עם בקבוק יין משובח.

 

קייטרינג אסאדו–7 דברים שחשוב לדעת

אסאדו זוהי מילה בספרדית שפירושה הוא: צלוי. כאשר אומרים בשר אסאדו הכוונה היא לשיטה מיוחדת של צליית נתחי בשר משובחים על גריל פחמים. בחירת נתח הבשר המתאים וצורת הצלייה דורשת מיומנות, מומחיות וניסיון.

יש סוגים שונים שבהם אפשר להשתמש כמו נתחי בשר כבש, נתחי בשר אווז ועוד. בכל סוג של בשר שתבחרו חשוב להקפיד על בחירה של נתחים טריים וטעימים.

את נתחי הבשר המשובחים צולים על גריל פחמים. במהלך הצלייה אפשר להביא את הבשר לארבע רמות: נא, מדיום ריר, עשוי ועשוי היטב.

ברמת נא המעטפת של הבשר אפורה וסגורה, אך בתוכו הבשר מדמם ואדום.

ברמת מדיום ריר הבשר צלוי היטב. צבע הבשר בחוץ הוא חום, אך בפנים הוא עסיסי וורוד. כדאי לדעת שרמת מדיום היא הרמה המועדפת ביותר בין אוהבי בשר האסאדו בישראל.

ברמת עשוי הבשר פחות עסיסי מאשר ברמת מדיום ריר, אך הוא בהחלט טעים.

רמת עשוי היטב היא הרמה הגבוהה ביותר והיא מתאימה לאנשים האוהבים לאכול את נתח הבשר כאשר הוא צלוי היטב. כדי לצלות את הבשר ברמה זו יש צורך בידע ובניסיון כדי לדעת להפסיק את תהליך הצלייה רגע לפני שהבשר הופל להיות צמיגי וקשה ללעיסה.

אולי יעניין אותך:

קייטרינג יוקרתי

קייטרינג כשר

דילוג לתוכן