חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

למה גם לכם כדאי להזמין קייטרינג בשרי?

קייטרינג בשרי במרכז

מחפשים קייטרינג בשרי במרכז? מצאתם!  צוות העובדים בקייטרינג "נויה פוד" מתמחה בהכנת כל סוגי הבשרים. אנו בונים כל תפריט בהתאם לצרכים, לטעם שלכם ולתקציב.

צרו קשר, אנו נשמח לתת לכם הסבר קצר על אודות הקייטרינג הבשרי והיתרונות הרבים שלו.

 

קייטרינג בשרי במרכז – למה גם לכם כדאי להזמין קייטרינג בשרי?

קייטרינג בשרי הוא קייטרינג משביע ולדעת רבים הוא גם הקייטרינג הטעים ביותר. קייטרינג בשרי כולל מגוון רחב ועשיר של סוגי בשר שונים, בשר כבש, בשר עוף, בשר פרגיות, בשר בקר, בשר אסאדו ועוד. הודות למגוון הגדול כל אחד יכול למצוא את סוג הבשר ואת הטעם המועדף עליו.

קייטרינג בשרי מתאים לכל סוג של אירוע ולכל שעה בשעות היום. רבים נוטים לחשוב כי קייטרינג בשרי אינו מתאים לאירועי בוקר, אך זו טעות. גם כאשר אתם בוחרים תפריט בשרי אתם לא חייבים להגיש תפריט בן שלוש מנות ולשבת מסביב לשולחן. את נתחי הבשר העסיסיים אפשר להגיש גם במזנונים או בדוכני מזון וליצור אירוע קליל ודינמי המתאים גם לשעות היום.

רוצים לפנק את האורחים שלכם? הגישו להם בשר אסאדו. בשר האסאדו נחשב לבשר טעים במיוחד ויוקרתי. תהליך הבישול של בשר האסאדו נמשך במשך מספר שעות כאשר הבשר מתובל ברטבים שונים ונצלה בתנורי עישון מיוחדים המעניקים לכל נתח בשר ארומה מיוחדת וטעם נהדר. לאחר שהבשר בושל  במשך שעות ארוכות, הוא נפרס לפרוסות לעיניי האורחים כאשר תהליך פריסת הבשר מלווה בריחות משכרים ומפתים.

בחרתם קייטרינג בשרי, אל תוותרו על תעודת הכשרות. גם אם אתם אינכם מקפידים על אכילת אוכל כשר, רוב הסיכויים כי בין האורחים שלכם יהיו מספר אורחים המקפידים על אכילת אוכל כשר, במיוחד במאכלי בשר. בחירה בקייטרינג בשרי כשר תבטיח כי כל האורחים באירוע יוכל לטעום וליהנות מנתחי הבשר המשובחים.

קייטרינג בשרי הוא קייטרינג המעניק תחושה של שפע ויוקרה. בכל העולם הקייטרינג הבשרי נחשב לקייטרינג גורמה המעניק חוויה קולינרית עשירה ויוקרתית. כאשר בוחרים  תפריט בשרי אין גבול ליצירתיות. כל שף יכול להכין את הבשר בצורה שונה וכל הכנה היא חגיגה של טעמים ועיצוב.

המפתח להצלחת האירוע שלכם הוא האוכל, בחרתם בקייטרינג "נויה פוד", בחרתם באירוע מושקע ויוקרתי. אנו בקייטרינג "נויה פוד" נשמח להכין עבורכם קייטרינג יוקרתי וטעים מתוך הקפדה על איכות המוצרים, על טריות המוצר, על רמת היגיינה גבוהה. אנו מכינים את הבשר באהבה, ואוכל העשוי באהבה, נאכל באהבה.

עוד מאמרים בנושא:

איך תקיימו אירוע יוקרתי ומדהים?

מידע חשוב על תעודות הכשרות לקייטרינג

דילוג לתוכן