חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

7 סיבות להזמנת דוכני מזון

IMG_20180114_210038_793

דוכני המזון הם עמדות מזון המציעות לאורחים באירוע מגוון גדול של מאכלים מסוגים שונים. הדוכנים יוצרים אווירה מיוחדת בכל אירוע הם מציגים פשטות מינימלית לצד איכות ויוקרה ומעניקים לכל אורח את האפשרות לבחור את האוכל שהוא אוהב ואת כמות האוכל שבה הוא חושק. בדוכני מזון אין מנה ראשונה, מנה שנייה או מנה אחרונה, כל אורח יכול לבחור את סדר המנות ולהחליט מתי הוא יאכל כל מנה, בתחילת האירוע או אולי בסיומו.

סיבות להזמנת דוכני מזון –7 סיבות שישכנעו גם אתכם להזמין דוכני מזון לאירוע

1. אירוח באמצעות דוכני מזון יהיה אירוח זול יותר מאשר אירוח באמצעות הגשה של מנות אישיות. בדרך זו אפשר לחסוך את העלויות של המלצרים וכמויות האוכל המוגשות על דוכני המזון קטנות יותר מאשר כמויות האוכל המוגשות במנות אישיות אל השולחנות.

2. קל ונוח יותר לקחת אוכל באמצעות דוכני המזון. האורחים לא מאבדים את הסבלנות שלהם בהמתנה למלצר שיגיע אליהם ויגיש להם את המנה ואם הם קמים לרגע באמצע האירוע הם לא מפספסים את המלצר שכבר סיים להגיש את המנות לשולחן.

3. באמצעות דוכני המזון אפשר להציע מאכלים מתאימים לכל סוגי האורחים. האורחים הצמחוניים ימצאו את הדוכנים עם האוכל המתאים להם, האורחים השומרים על אכילת מאכלים כשרים ימצאו את המזון העונה על כללי הכשרות ואם באירוע שלכם יש ילדים, תוכלו להציב עבורם דוכנים עם אוכל מתאים לילדים כמו צ'יפס, נקניקיות שניצל או גלידות, שוקולדים או עוגיות.

4. את דוכני המזון אפשר להציב בכל מקום, גם במקומות לא שגרתיים. אם תבחרו לקיים את האירוע בטבע, על שפת הים, במדבר או בחורשת עצים, תוכלו להציב את הדוכנים גם במקומות שבהם אי אפשר להעמיד שולחנות וכסאות.

5. אירועים עם דוכני מזון הם אירועים שבהם האורחים נהנים. האווירה באירוע תהיה נעימה ומשוחרת, האירוע יהיה תוסס ודינמי, והאורחים יוכלו להסתובב במתחם, לפגוש אנשים רבים ולנהל אתם שיחות מעניינות. אם יש לכם הרבה ילדים, הם יאכלו להתרוצץ במתחם, לשחק ולא להשתעמם במהלך האירוע.

6. דוכני המזון חוסכים מכם את הצורך בשכירת מעצב לאירוע. אין צורך לעצב את השולחנות או את המתחם, דוכני המזון הם דוכנים מעוצבים עם חגיגה של צבעים. הדוכנים יתרמו לאווירה ולעיצוב של המקום, הם ימשכו את העין, ישדרגו את המקום ויחסכו לכם את עלויות העיצוב.

7. הכנת המזון נערכת מול עיני האורחים, המנות יהיו טריו וחמות ואף אורח לא יישאר רעב.

אולי יעניין אותך להזמין:

קייטרינג בשרי במרכז

קייטרינג אסאדו כשר

דילוג לתוכן