חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מתי בפעם האחרונה עשיתם על האש

מתי בפעם האחרונה עשיתם על האש

מתי בפעם האחרונה עשיתם על האש

 

כבר לא צריך לחכות ליום העצמאות או לשבועות כדי לעשות על האש. כל שאתם צריכים הוא אירוע או סיבה למסיבה כדי להזמין קייטרינג על האש. קייטרינג ייחודי זה מספק מגוון רחב של מאכלים טעימים וערבים לחך. אז כדאי כבר ליצור קשר עם חברה מקצועית, והקייטרינג כבר בדרך אליכם. כי רק קייטרינג זה יציע לכם אסאדו, עוף ממולא, נתחי כתף או לשון של פרה במקום אחד.

קייטרינג על האש– לאילו אירועים הוא מתאים?

קייטרינג על האש יכול להתאים לכל אירוע שרק תוכלו להעלות על דעתכם. אלה רק כמה דוגמאות לאירועים שבהם ניתן לשלב קייטרינג:

  • כל אירוע המתקיים בחוץ – קייטרינג הכולל מאכלים על האש מתאים לכל אירוע הנערך בחיק הטבע, בחצר הביתית או במתחם תחת כיפת השמיים. זו יכולה להיות מסיבה של סטודנטים על חוף הים, יום הולדת בחצר או אירוע משפחתי גדול.
  • ערב השקה של ספר – כתבתם ספר, עמלתם עליו במשך זמן רב כל כך וכעת הוא מוכן לצאת לאוויר העולם ולקוראים. אם אתם מעוניינים לערוך חגיגה קטנה לקראת ההשקה הגדולה, כדאי להזמין קייטרינג על האש. כך תוכלו להגדיל בן רגע את מעגל הקוראים שלכם.
  • אירוע חברה – מסיבת על האש מתאימה במיוחד לאירועים המתקיימים בשעות הערב. אירוע חברה, אירועים עסקיים וערבי גיבוש הם המקומות המתאימים ביותר להזמנת מאכלים על האש. למעשה, זהו אחד הפתרונות הטובים ביותר לעובדים הרעבים שעבדו במסירות עד הרגע שבו היו צריכים לצאת לאירוע העסקי הגדול.
  • מסיבת רווקים/ רווקות –עורכים מסיבה לחתן או הכלה העתידיים? זה הזמן להפיג מעט את המתח שלפני החתונה באסאדו טעים ובבשרים צלויים.

לאכול על האש מבלי להשמין

כשיש אירוע, רובנו מאפשרים להתיר מעט את הרסן ולאכול מאכלים משמינים מעט יותר מן הרגיל. אך יש המעדיפים לשמור על המשקל גם באירוע חגיגי. ובכן, למרבה המזל, אפשר לאכול על האש ועדיין לשמור על הגזרה, רק צריך לעשות זאת נכון.

אחת הטעויות הנפוצות שעושים המשתתפים באירוע הוא לוותר על פחמימות ולהתמקד בבשרים בלבד. כך שהם טועמים מן הצלי ללא פיתה או אורז. העניין הוא שהפחמימות ממלאות תפקיד חשוב בגופנו: הן עוזרות לתחושת השובע שלנו. כך שאם אנו מוותרים עליהן, אנו אוכלים יותר בשר.

רוצים לקרוא על קייטרינג כשר

דבר שני, אפשר לאכול טעים ובריא אם תבחרו את הבשר הנכון. אם אתם מקפידים על אכילה נכונה, כדאי לשאול את מארגן הקייטרינג לגבי בשר רזה. הוא יוכל לשלוף לכם נתחי עוף או חזה עוף.

כמו כן, אם כבר אוכלים על האש, אל תאכלו רק את הבשר שעל גבי השיפוד, אלא את שאר הירקות הנמצאים עליו: בצלים, עגבניות, פלפלים וכדומה. הירקות מכילים נוגדי חמצון, המסייעים למערכת העיכול ומנטרלים את הרעלים.

ולבסוף, השתדלו לא להגיע רעבים ממש למסיבה, כך לא תעמיסו על הצלחת מעבר לדרוש.

דילוג לתוכן