חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

מנגליסט פרטי- ואתם אורחים באירוע שלכם

 

ירים את היד מי שאוהב להיות אחראי על המנגל כאשר יש ארוחה משפחתית או אירוע או מפגש של החברה. סביר להניח שרוב הגברים ירימו את היד עכשיו כי הם אוהבים להשוויץ בידע שלהם בבשרים (גם אם הוא לא באמת ידע מטורף), להיות אחראים בזמן האירוע לתת הוראות ולחלק פקודות ושדואגים להם לבירה בזמן שהם מנפנפים מעל המנגל. אבל אם היינו אומרים לאותם גברים ובכלל לכולם שיש להם אפשרות להזמין מנגליסט לאירוע פרטי– כזה שיעשה את הכל עבורם והם יוכלו ליהנות באירוע ממש כמו אחד האורחים- תגידו לי מי לא היה מרים את היד להצעה כזו. כולם היו מרימים!

 


להזמנת מנגליסט פרטי חייגו עכשיו: 072-2119587


 

אתם אורחים באירוע שלכם

הזמנתם את כל החברים לעל האש הקבוע שלכם פעם בשנה ואתם אוהבים להשקיע. כבר ניקיתם וסידרתם את הגינה מראש, הזזתם את כל משחקי הילדים הצידה בכדי שיוכלו לשחק ביחד עם הילדים האחרים, סידרתם פינה לתינוקות על הדשא. דאגתם לצל, פיניתם את החניה, ערכתם רשימה של כל מה שצריך לקנות בהתאם לכמות האנשים- חילקתם את האוכל שצריך להביא בין האורחים, קיררתם את השתייה, פרסתם את המפה אתם רק צריכים להדליק את המנגל ולסדר את השולחן בכדי שיהיה מוכן להגשה ולאכילה. תארו לכם עכשיו גם מישהו מכם היה צריך להתעסק במנהל. מבאז לא? בשביל זה יש מנגליסט פרטי. אפילו על החלק של הדלקת המנגל תוכלו לוותר.

 


גולשים נוספים התעניינו גם בדוכני מזון לאירועים


 

מנגליסט פרטי דואג לקבל מכם את המידע שצריך על האירוע- כמה אנשים יהיו, מהן העדפות הבשר של כולם, האם יש הגבלות של כשרות ומה התקציב. בהתאם לכך הוא דואג להביא את הבשרים הטובים ביותר הנבחרים והאיכותיים ביותר מתובלים מראש, מופשרים בהתאם ומוכנים לגריל (עוד פרטים על גרילמן פרטי). ביום האירוע הוא מגיע בזמן, דואג לעמדה מסודרת ונקייה ומתחיל לנפנף מעל המנגל (רק שהוא עושה את זה במקצועיות ובאלגנטיות הרבה יותר מכולם ביחד) בדיוק בזמן כדי שהסטייק הראשון לא יצא מוקדם מדי או מאוחר מדי.

 

בזמן הזה כולם פנוים לדבר, לקשקש, להיות עם הילדים, להכין את ההכנות האחרונות של האוכל, להגיש ולסדר וגם לשבת ולהתרווח ולאכול ביחד ולשתות את הבירה בנחת מבלי שכל פעם מישהו יצטרך להביא לבחור שאחראי על המנגל משהו שהוא צריך או להחליף אותו או להביא ממנו את הבשר ולהחזיר את הכלי למילוי. מנגליסט פרטי אחראי על כל אלו- הוא דואג לכם לבשר טעים ומוכן בדיוק במידת העשייה שאתם בורחים ואוהבים ולהגיש לכם אותו בזמן שאתם מבקשים כך שזה משתלב עם כל המנות האחרות. סביר להניח שלא רק שתבלו היטב באירוע הזה יותר מפעמים אחרות- אלה גם שאותו מנגליסט הולך להפוך להיות אורח קבוע באירוע שלכם מעתה והלאה…

דילוג לתוכן