חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

הצגה של מספר דוכני מזון לאירועים קטנים

עמדת אוכל לאירועים

עמדת אוכל לאירועים

טרנד דוכני האוכל, בניגוד למה שחושבים, מתאים גם לאירועים קטנים וזה מה שמיוחד בו. אפשר להתאים את הדוכנים ולעצבם בהתאם למספר המוזמנים ולאופי האירוע. האפשרויות הן רבות ומגוונות וחברת קייטרינג מתאימים את התפריט לאופיו של האירוע, לסוג המוזמנים, לשעת האירוע ולפרמטרים הנוספים.


להזמנת דוכני מזון לאירועים קטנים חייגו עכשיו: 072-2119587


אירועים קטנים

אירוע קטן הוא אירוע שבו מספר המוזמנים נע סביב המאה מוזמנים. הדעה הרווחת היא שלאירוע קטן לא מתאים להגיש דוכני מזון הן מבחינת עלות והן מבחינת נראות, הטענה היא שאם מעמידים כמה דוכנים מתפספס האופי הפסטיבלי שהדוכנים מקנים לאירועים. דעה זו מוטעית לחלוטין, חברות הקייטרינג המשווקות דוכני אוכל בנו קונספט מותאם לאירועים קטנים, קונספט שלא נופל באופיו ובנראותו הקונספט לאירועים גדולים.

 

העמדת הדוכנים באירועים קטנים

באירועים קטנים נפרוס את מפת הדוכנים על שטח קטן יותר וכך נקבל תחושה של מלאות ולא נפספס את אווירת הפסטיבל שמקנים דוכני האוכל. כל הרעיון הוא לא להשאיר שטחים ריקים ולמלא את כל שטח האירוע בדוכנים, בגדלים שונים, שולחנות ופינות ישיבה.

 

בחירת סגנון הדוכנים באירועים קטנים

יש שתי דרכים לעבות את הכמות של דוכני מזון לאירועים קטנים. דרך אחת היא להזמין כמה מנות כמספר הדוכנים שימלאו את המקום, אך להקטין את כמות המנות בכל דוכן, דרך שנייה היא לבחור מספר מצומצם של מנות ולהקים דוכנים כפולים עם אותן מנות. הבחירה בין שתי האפשרויות תלויה באופי המוזמנים, אם האירוע הקטן הוא לילדים עדיפה הדרך השנייה, נקים כמה דוכני נקניקיות, כמה דוכני המבורגר ונפזרם במקום. אם האירוע הקטן הוא למבוגרים ונדרש מגוון רחב של מנות עדיפה הדרך הראשונה, הרבה דוכנים ופחות מנות לכל דוכן.

 

בחירת מקום לאירוע קטן

מובן שהבחירה תלויה ראשית בעונת השנה, אם האירוע בחורף נבחר מקום סגור ואם הוא בקיץ נוכל לבחור גם גן אירועים. אם רוצים לאירוע דוכני אוכל צריך לקחת זאת בחשבון בבחירת המקום.

אף על פי שמספר המוזמנים קטן גם דוכני האוכל דורשים מקום . אולם או גן אירועים שמוגדר למאה עד ארבע מאות מוזמנים לדוגמה, יתאים לאירוע דוכני אוכל של כמאה וחמישים מוזמנים ולא יותר.

 

סיפור על אירוע קטן

לפני כשנה משפחת ישראלי חגגה לסבתא לאה יום הולדת שמונים. לאירוע הוזמנו כמאה מוזמנים. סבתא לאה מאד אוהבת את איטליה, את המטבח האיטלקי, את נופי המדינה ( כל שנה היא נוסעת ליול באזור אחר של איטליה) ואת האיטלקים. המשפחה החליטה שכל האירוע יהיה סביב איטליה. כל דוכן ייצג חבל ארץ אחר באיטליה . על פי חבל הארץ נבחרה המנה ועוצב הדוכן. מפעילי הדוכנים לבשו לבוש מסורתי איטלקי וברקע נוגנה מוסיקת רקע איטלקית לאורכו של האירוע. האירוע הוכתר כאחד האירועים המוצלחים, חגיגה איטלקית אמיתית וטעימה. והעיקר שסבתא לאה התרגשה מאד.

אולי יעניין אותך:

הלהיט התורן – דוכן שיפודי סלמון בפנקו

דילוג לתוכן