חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

קייטרינג לאירוע בבית

מחפשים קייטרינג לאירוע בבית? הגעתם למקום הנכון

אצלנו ניתן להשיג את כל מה שאתם מחפשים,החל מציוד,דוכני אוכל,שתייה וקינוחים,אנו מגיעים לכל חלקי הארץ,עם אוכל מדהים ומבחר ענק של אוכל והכי חשוב אנחנו כשרים, לחצו כאן לרשימת הדוכנים המלאה

 

יש לך מעט מוזמנים? בעל האולם לא רוצה להשכיר לך את האולם בגלל הכמות הקטנה של האורחים? במקום להתחנן לבעל העולם תוכל לעשות את האירוע שלך בבית עם המשפחה הקרובה והחברים וליהנות כמו שצריך.

מהו קייטרינג לאירועים קטנים בבית?

קייטרינג לאירועים קטנים בבית הוא קייטרינג אשר נועד לאנשים שאין להם מספיק מוזמנים לחגוג את האירוע באולם אירוע. עם שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בבית ניתן לקבל אוכל טעים ואיכותי גם חלבי וגם בשרי או שילוב של שניהם. האוכל מוכן מחומרי גלם הטובים והאיכותיים ביותר שקיימים, הוא מותאם בהתאם לסוג האירוע הנחגג. אם מדובר על אירוע משפחתי האוכל יותאם בהתאם למספר המשתתפים בבית, סוגי האירוע ועוד. אך אם מדובר על אירוע עסקי אשר נעשה בבית האוכל יותאם לסוג האירוע, מספר המשתתפים. אירוע משפחתי שונה מאירוע עסקי, אירוע משפחתי הוא אירוע יותר אינטימי ואישי עם קרובי משפחה שאנו מכירים, ואילו אירוע עסקי הוא אירוע בו לרוב אנו לא מכירים את המשתתפים בשטח ואין לנו היכרות איתם בעבר.

למי מתאים קייטרינג לאירועים קטנים בבית?

קייטרינג לאירועים קטנים בבית מתאים לאנשים פרטיים וכן לאירועים עסקיים שיש בהם כמות מצומצמת של משתתפים. בהתאם לסוג האירוע אשר מתקיים בבית בין אם הוא משפחתי או עסקי וכמות המשתתפים בו, מותאם סוג האוכל אשר מוגש באירוע. ע"י צוות מקצועי שמכין לא מעט מאכלים קולינריים ניתן לבחור מאכלים שיתאימו לאירוע ממגוון המאכלים השונים בתפריט. ברוב האירועים בבית משלבים בין מאכלים בשריים לבין חלביים על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות מכך.

למה כדאי לי קייטרינג לאירועים קטנים בבית?

אם החלטתם לעשות אירוע ביתי עם המשפחה חשוב שהאוכל יהיה טעים ומקצועי ולא חובבני. לכן עם שירותי קייטרינג לאירועים קטנים תוכלו לחסוך לכם זמן מיותר וכאבי ראש  מיותרים ולקבל אוכל טעים ואיכותי אשר הוכן ע"י מיטב השפים המקצועיים במיוחד לאירועים משפחתיים. חברת הקייטרינג תשמח לייעץ לכם לגבי סוגי המנות הקיימים וכן לספק לכם כלים חד פעמיים או רב פעמיים על מנת שתוכלו לאכול איתכם את האוכל.

מה היתרונות של קייטרינג לאירועים קטנים בבית?

לקייטרינג לאירועים קטנים ישנם לא מעט יתרונות על בני קייטרינג אחרים. ראשית, ניתן להתאים את סוג הקייטרינג לכמות המשתתפים ללא כל בעיה. שנית, אספקת שירותי הקייטרינג היא מהירה עד מאוד, מאחר שמדובר על אוכל בכמות קטנה. שלישית, האוכל של חברת הקייטרינג הוא אוכל אשר מוכן מחומרי הגלם הטובים האיכותיים ביותר. רביעית, ניתן להזמין אוכל בשרי, חלבי וכן שילוב של שניהם בדומה לקייטרינג של אירועים בינוניים וגדולים. חמישית, במקום להכין לבד אוכל ולבזבז זמן וכסף, אתם מקבלים אוכל טעים ומקצועי וחוסכים לכם כאבי ראש מיותרים וזמן.

אולי יעניין אותך:

מהו הייחוד של אוכל כשר

דוכני מזון לאירועים

קייטרינג לאירוע בבית - קטן וגדול

מסיבה ביתית מתוכננת היטב כוללת אוכל טעים שישביע את החיך של כל אורח בנוסף לעיצוב והגשה שמושכים את העין והכנה קפדנית. העסקת קייטרינג לאירוע בבית, כמו קייטרינג של נויה פוד, עשוי לעשות את כל ההבדל בין מפגש סטנדרטי לאירוע חברתי בלתי נשכח.

היתרונות המדהימים של קייטרינג לאירוע בבית

הזמנה של קייטרינג לאירוע בבית מציעה החזר משמעותי על ההשקעה. להפקיד את הצרכים הקולינריים של האירוע שלכם בידי אנשי מקצוע שמבשלים אוכל מעולה יש יתרונות משמעותיים. זה משחרר אותכם מהדאגה  מכל הקשור לאוכל, ומפנה לכם את הזמן לעיסוק בשאר המאפיינים החשובים של הקמת אירוע שלכם. כשאחריות הכנת האוכל מטופלת, המארחים יכולים להתמקד בתחומים חשובים אחרים של תכנון האירוע, כמו עיצוב מרהיב מבחינה ויזואלית, ארגון לוח זמנים לתוכניות בידור, להתכונן לאירוע בעצמם.

כאשר מכינים ארוחות בקנה מידה עצום, הבטיחות קודמת לכל. עבודה עם קייטרינג לאירוע בבית בעל מוניטין מבטיחה שמקפידים על תקנות קולינריות והיגייניות קפדניות, ושמה את בריאותו ורווחתו של כל אורח בראש סדר העדיפויות. קייטרינג נויה פוד, הטוב ביותר בתחום, משתמש במגוון נהלים וטכניקות כדי להבטיח את הארוחות ברמה הגבוהה ביותר, מקניות של חומרי גלם איכותיים ועד לבחירה, בישול והגשת האוכל הנבחר.

מספקים את כל הטעם עם תפריטים מותאמים אישית

שירותי קייטרינג לאירוע בבית מספקים ללקוחות מגוון אפשרויות קולינריות. שירותים אלו מספקים אפשרויות להתאמה אישית של התפריט בנוסף לצוות בקיא ומקצועי שיכול להגיש עבורכם כל מנה בהתאם לדרישות התזונתיות שצוינו. שירותי קייטרינג מיומנים מספקים מבחר רחב של מאכלים המשקפים טעמים מקומיים  המעניקים לכל מנה טעם ייחודי.

דברים שחשוב לזכור בעת הזמנת קייטרינג

להזמנת קייטרינג מקצועי לאירוע הביתי שלכם יש השפעה חיובית על התפתחות האירוע, אבל רק בתנאי שהבחירה של הקייטרינג תתבצע בהתאם לשיקולים ולקריטריונים הבאים:

  • הגדרת תקציב מראש מאפשרת לכם להתאים את ציפיות המסיבה עם הטעם של האורחים שלכם.
  • וודאו ששירות הקייטרינג עומד בכל תקנות הבריאות וההיגיינה הדרושות.
  • וודאו כי התפריט של הקייטרינג ניתן להתאימה אישית בהתאם לאירוע שלכם.

עם כל כך הרבה יתרונות הקשורים לשימוש בשירותי קייטרינג לאירועים ביתיים, צרו קשר עם נויה פוד, והזמינו את השירות המקצועי של החברה עם ההכנה הקפדנית וההצגה המהממת. נויה פוד מבטיחים שהאורחים שלכם ידברו על האירוע שלכם הרבה אחרי שהוא יסתיים.

דילוג לתוכן