חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

יוקרה היא שם המשחק

כולנו רוצים להשתתף באירוע יוקרתי. משום כך, אנו בוחרים את מיטב הבגדים שלנו לאירוע על מנת להיראות טוב. אתה בחליפת טוקסידו, את בשמלת ערב שחורה-כחולה או זהובה-לבנה לפי טעמך האישי, ואתם יוצאים לדרך לקראת האירוע הגדול של השנה. אז למה אתם מצפים באירוע היוקרתי? אולי למוסיקה עדינה ומאופקת, או לעיצוב יוקרתי ומרשים? אך מעל לכול, חשוב לכם שיהיה קייטרינג יוקרתי באירוע שישביע את רעבונכם.

קייטרינג יוקרתי– מה זה אומר בעצם

בכל אירוע כמעט יש מאכלי קייטרינג שנועדו לא להשאיר את המשתתפים רעבים. אבל קיימים הבדלים לא מעטים בין קייטרינג רגיל לבין קייטרינג יוקרתי:

  • קייטרינג ברמה אחרת – הקייטרינג היוקרתי מציע למשתתפים מאכלי גורמה ערבים לחך שהם לא יוכלו לטעום במקום אחר. במסגרת קייטרינג זה עוברת כל מנה עיצוב ייחודי. כך שהאוכל גם טעים וגם נעים למראה.
  • תפריט מגוון – במסגרת קייטרינג יוקרתי מוצעות מנות רבות יותר מבדרך כלל. כך שהאורח הנוכח באירוע יכול לבחור בין צלי טלה, מנת דגים או כל מנה משובחת אחרת המצוינת בתפריט.
  • ללא קלקולי קיבה – מכירים את זה שאתם חוזרים הביתה מאירוע ויום למחרת יש לכם כאבי בטן? ובכן, בקייטרינג גורמה אמיתי זה לא יכול לקרות. זאת משום שהשפים משתמשים בחומרי גלם איכותיים על מנת להפיק את המנות הטעימות ביותר.
  • כל מנה היא מתנה – במסגרת קייטרינג יוקרתי משקיעים בכל מנה ומנה – החל ממנת הפתיחה ועד למנה העיקרית. כך שהאורחים יוצאים לביתם כשהם שמחים וטובי לב.

לאילו אירועים מתאים קייטרינג יוקרתי

הקייטרינג היוקרתי מתאים במיוחד לאירועים גדולים ומשמעותיים. אירועים אלה יכולים להיות אירוע חברה גדולים של חברה החוגגת 60 שנה, חתונות מפוארות, מסיבות בר מצווה ובת מצווה ובמקרים רבים גם אירועים קטנים יותר כמו ברית מילה. לא משנה איזה אירוע בחרתם לציין, העיקר שתבחרו את חברת הקייטרינג המתאימה לכם.

איך בוחרים את חברת הקייטרינג?

אם אתם מעוניינים לפנק את האורחים שלכם בקייטרינג יוקרתי, כדאי לוודא כמה דברים. ראשית, מומלץ לבחון את שנות הניסיון של החברה. ככל שמדובר בחברה מנוסה יותר, כן סביר להניח שהיא תספק שירותים איכותיים הרבה יותר. שנית, כדאי לאסוף המלצות על החברה כדי להיות סמוכים ובטוחים שמדובר בחברה אמינה ומומלצת. תוכלו לשאול את החברים הקרובים אליכם, אך אם אין כאלה שערכו אירוע לאחרונה, כדאי להיכנס לפורומים ולרשתות החברתיות. שם תמצאו אנשים שימליצו לכם על חברת קייטרינג המציעה מאכלי גורמה.

קראו עוד על:

קייטרינג לאירועים- כי אירוע חוגגים פעם אחת

אירועים קטנים עם אוכל טעים

דילוג לתוכן