חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

תיאום הגעה של חברת קייטרינג לאירוע פרטי

כאשר מתכננים אירוע פרטי, הנושא הקולינרי הוא מרכיב מהותי בתכנון האירוע ויש להקדיש לו מחשבה מעמיקה. כדי שהאירוע יוכתר בהצלחה כדאי להתייעץ עם השף של חברת הקייטרינג כדי לקבל הכוונה בנושא הגסטרונומי.

כל אירוע מצריך החלטה אחרת וזאת בהתאם לפרמטרים שהם ייחודיים למסיבה זו. הנתונים שמשפיעים על הבחירה הם כמות המשתתפים, ההעדפות הקולינריות שלהם עד כמה שידוע למארחים, הימצאותם של טבעונים וצמחוניים וכל מידע רלוונטי נוסף.


להזמנת קייטרינג לאירוע ביתי חייגו עכשיו: 072-2119587


תכנון האירוע הפרטי

השפים הם אנשים מקצועיים, פרקטיים ויצירתיים ולכן הם ישמחו לתפור את החליפה המתאימה ביותר עבור קייטרינג לאירוע פרטי, כדי שהאורחים יהיו שבעי רצון מהמגוון הקולינרי שמתאים להם באופן מקסימלי. החשיבה היא שלכל אחד מהאורחים יהיו כמה מנות לבחירה שכוללות מאכלים או חומרי גלם שאהובים עליו.

נושא האירוח באמצעות חברת קייטרינג מקצועית מתוכנן באופן מוקפד. המארחים בוחנים כמה אפשרויות גסטרונומיות שמציע השף ובסופו של דבר הם מכינים יחד מבעוד מועד את ההזמנה כדי שצוות הטבחים יערך לכך מראש.

הלוגיסטיקה ביום האירוע

אירועים פרטיים נערכים במקומות שונים, זה יכול לקרות באולם שמשכיר המארח, בחצר של בית פרטי, ביער, בחוף הים ובמקומות רבים אחרים. בהתאם לכך חברת הקייטרינג מתאימה את הציוד שיהיה הנוח ביותר לאורחים.

מכינים רשימה של כל כמויות הציוד כמו כיסאות, שולחנות, מגשים, כלי אוכל, סכו"ם, מפות, מפיות, חפצי נוי, נירות ריחניים ועלים של פרחי בר כדי לפזר על השולחנות. ביום האירוע כל הציוד יגיע באופן מסודר לנקודה בה יתקיים האירוע והעובדים יתקינו ויסדרו את כל הציוד.

בשעה שנקבעה מגיעים נציגי חברת הקייטרינג עם צידניות גדולות ומיוחדות ובהן תבניות ששומרות על חומם של המטעמים השונים. עם הגעת האורחים מניחים את המאכלים על השולחנות הארוכים והאורחים נהנים מאוכל משובח ברמה גבוהה, אשר מוגש באופן אסתטי ומעורר תיאבון.

בחירת המטעמים לאירוע

חברת קייטרינג היא מומחית בהכנת סוגים רבים של מאכלים ולאחר שהלקוחות קיבלו את ההצעות של השף הם מחליטים אילו מבין המאכלים יהיה המתאים ביותר לקהל שיגיע למסיבה. קייטרינג לאירוע פרטי יכלול מנות ראשוניות שהן מעוררות את התיאבון כמו סושי, שווארמה, דים סאם, כריכוני ביס או פיש & צ'יפס.

לאחר המגוון המשובח הזה ברור לכל האורחים שהמנות העיקריות יהיו מדהימות באיכותן. הם אכן נחשפים למנות ברמה קולינרית בין לאומית הכוללות מנות בשר מיושן צלוי ומתובל, אסאדו, עראיס, קבבים, שווארמה פרגיות בטעם עולמי ועוד.

חברת הקייטרינג לאירוע פרטי מגישה גם תוספות שונות כמו ירקות טריים חתוכים, סלטים צבעוניים קצוצים דק, סלטים ישראליים כמו חומוס, טחינה סלט חריף ומגוון רחב נוסף.

אירוע פרטי לא יהיה מושלם ללא מנות מפתיעות של קינוחים שיוגשו בכוסות מרהיבות, מקרונים, מאפים ועוד שיוגשו על שולחן צבעוני ואסתטי. הנראות המדהימה של השולחן המעוצב והמלא בכל טוב הוא מסמר הערב ללא ספק.


עוד פרטים על דוכני מזון לאירועים

דילוג לתוכן