חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

חברות קייטרינג לאירועים פרטיים

אין ספק שהאוכל של אמא הכי טעים וכולם מחכים לו משבת לשבת,  ואין כמו האוכל שסבתא מכינה לנו בכל פעם שאנחנו מבקרים אותה אבל כאשר מדובר באירוע- משפחתי קטן או אירוע משפחתי גדול יש צורך בהרבה אוכל, ולא תמיד אמא יכולה או רוצה (וזה די הגיוני) להכין את האוכל. וסבתא כבר אירחה מספיק אירועים בחיים שלה ובישלה למספיק ילדים ונכדים ואף נינים שבאירוע הבא וזה שלאחריו מגיע לה לנוח ולהגיע כאורחת.

אבל בכל זאת אירוע וצריך לאכול נכון? אז מה עושים? מי דואג לאוכל?. בדיוק למקרים כאלה נוסדו חברות קייטרינג לאירועים פרטיים.


להזמנת קייטרינג לאירוע פרטי חייגו עכשיו: 072-2119587


חברות קייטרינג לאירועים פרטיים- סוגרים לכם את הפינה

אוכל הוא נושא מאוד חשוב והוא המרכז בכל אירוע. תחשבו על זה- אין אירוע שהייתם בו ולא דיברו אחר כך על האוכל. וגם אתם- תמיד זכרתם אם היה אוכל טעים במיוחד או להיפך בלתי אכיל בעליל… אז נכון שמדובר במשפחה וחברים קרובים אבל אתם עדיין רוצים שיהיה טעים ונעים בלשון המעטה ושהאורחים ילקקו את האצבעות ויזכרו את האירוע שלכם לא רק אבל גם בגלל האוכל, אז בשביל זה צריך חברת קייטרינג לאירועים פרטיים.

חברת קייטרינג לאירועים פרטיים- אתם מחליטים

שלא כמו אירוע ציבורי גדול בו חברת הקייטרינג מציגה בפניכם את האפשרויות של דוכני מזון ואתם צריכים לבחור ביניהם ולרוב להתפשר, באירועים פרטיים אתם קובעים. בהתאם לרצון שלכם, לטעם של בעלי השמחה וכמובן לתקציב- אתם אלה שאומרים מה יהיה, לדוגמא: דוכן המבורגר, דוכן נודלס, דוכן אסאדו

חשוב שתהיו מוכנים מראש עם התקציב שיש לכם וכמה אתם מוכנים להוציא, לדעת מראש כמה אנשים יש לכם באירוע, מה אופי האירוע שאתם רוצים ואם יש מאכלים שאתם חייבים שיגישו וגם מאכלים שאתם לא מעוניינים בהם בכלל. כיום אפשרי לבנות תפריט מודולארי ולבחור מנות ולערבב מכמה אפשרויות ולבנות את האירוע שלכם כמו שאתם רוצים!

אתם קובעים אילו מנות יוגשו, איזה סוג קייטרינג לאירועים יהיה, האם יהיו מלצרים שיסתובבו בין השולחנות (אם זה אירוע בישיבה סביב שולחנות) או בופה בהגשה עצמית. אם בנוסף להגשה עצמית יהיו גם מלצרים שיסתובבו בין האורחים- הכלה כל אתם אלו שמחליטים!

בסופו של דבר אוכל הוא הנושא המרכזי בכל אירוע אבל שלא כמו הרבה נושאים אחרים באירוע שלכם-באוכל אתם ממש לא צרכים להתעסק. ברגע שהזמנתם חברת קייטרינג פרטית לאירוע שלכם התפקיד שלהם הוא לדאוג לכל מה שקשור לאוכל ולאפשר לכם להתעסק בשאר הדברים ולא להתעסק בדבר הקשור לאוכל.


אולי יעניין אותך המבורגרים קפואים

דילוג לתוכן