חייגו עכשיו!ייעוץ בוואטסאפ

דוכני מזון ליום הולדת לילדים

יום הולדת זו חגיגה ענקית ושמחה גדולה. ההורים דואגים להפעיל את החברים של הילדים במשחקים או שהם מזמינים מפעיל מקצועי וכך הילדים נהנים ממסיבה נפלאה.

דוכני מזון בחגיגה

הקולינריה היא חלק מהותי בכל מסיבת יום הולדת ולכן ההורים בוחנים כמה וכמה אופציות כדי לדאוג למטעמים שהם אהובים על ילדים. האופציה המועדפת היא הזמנה של מאכלים ספציפיים אצל נויה דוכני מזון לאירועים. לאור הניסיון רב השנים של חברת הקייטרינג, נציגיה ימליצו להורים אילו דוכני מזון ליום הולדת לילדים, הם המתאימים ביותר וזאת על פי הניסיון של חברת הקייטרינג ובהתאם לגילם של הילדים.


להזמנת דוכני מזון ליום הולדת חייגו עכשיו: 072-2119587


דוכני שניצל בחלה

רוב הילדים אוהבים מאד לאכול שניצל קריספי ולכן דוכן שניצל בחלה הוא אפשרות שזוכה להצלחה גדולה. הטבחים של נויה דוכני מזון לאירועים מכינים שניצלים איכותיים, חמים וטריים ומניחים כל שניצל בתוך חלה. כל אחד מהילדים בוחר תוספות אהובות כמו מלפפונים חמוצים, פרוסות של עגבניות, רוטב קטשופ ואפשרויות נוספות הממתינות להם בקעריות. הם ייהנו להוסיף לכך צ'יפס בטיב מעולה ומבחינתם זו מנה טעימה ביותר.

דוכני המבורגרים

קציצת המבורגר בלחמנייה רכה, היא אחת האופציות המועדפות על ילדים רבים. זו הסיבה שהצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים מכינים קציצות איכותיות מבשר בקר וגם לחמניות בגודל תואם שהן רכות ונימוחות. הילדים נהנים להניח בתוך הלחמנייה גם רטבים שאהובים עליהם כמו מיונז, ברביקיו וקטשופ וגם פרוסות של ירקות כמו חסה, עגבניות, מלפפון חמוץ, בצל ועוד. הילדים נהנים מכל ביס ולא אחת הם ניגשים אל דוכני מזון ליום הולדת לילדים פעם נוספת ונהנים לאכול לחמנייה עשירה נוספת.

דוכני טוסט נקניק

בשנים האחרונות השפים של נויה דוכני מזון לאירועים הוסיפו אפשרויות חדשות של מוצרי מזון שאהובים על הילדים וזאת כדי ליצור להם מגוון. כך הם מכינים טוסט המכיל נקניק בטיב מעולה. הילדים אוהבים לאכול טוסט שהוא קצת חמים ויש בו נקניק מהסוג שהם אוהבים, זה מבחינתם שילוב מנצח.

דוכן ישראלי ביום הולדת

אין כמו אוכל ישראלי שהוא אהוב על הילדים ולכן מציעים להם דוכן פלאפל קריספיים וחמים. הילדים מניחים כמה כדורי פלאפל בתוך הפיתה ומוסיפים לכך את האופציות שהם אוהבים כמו טחינה איכותית, רטבים מפתיעים, סוגים שונים של ירקות חתוכים, סלט ירקות קצוץ דק, חמוצים ועוד. בסופו של דבר יש להם פיתה מלאה בכל טוב והם נהנים מהמזון הישראלי.

קינוחים בסוף החגיגה

אין חגיגה בלי קינוחים לקראת סוף האירוע. הצוותים של נויה דוכני מזון לאירועים מציעים לילדים וואפל בלגי על מקל, הם נהנים להוסיף לכך רטבים כמו רוטב שוקולד, רוטב מייפל וגם תוספות כמו סוכריות צבעוניות וכך ליהנות מהמעדן המתוק. כמו כן מכינים פסטיבל מתוק שכולל הרבה מאד סוגים של קינוחים בכוסות אישיות, עוגות ייחודיות, עוגיות, מטעמי שוקולד והמון אופציות נוספות כך שהילדים יבחרו מתוך ההיצע הרב את הקינוחים שאהובים עליהם.

אם גם אתם מעוניינים לתאם חגיגה שהיא עשירה בטעמים, נשמח להעניק לכם שירות מרגע התכנון ועד סיומה של המסיבה המוצלחת. השאירו כאן את הפרטים שלכם ואחד הנציגים שלנו ישוחח אתכם כדי לבצע סיעור מוחות יחד ולקבל החלטות על דוכני מזון ליום הולדת לילדים המתאימים ביותר לחברים של הילדים שלכם.

שאלות נפוצות דוכני מזון ליום הולדת לילדים:

מהם הדוכנים המומלצים ליום הולדת לילדים?

אנו מציעים מגוון גדול של דוכני מזון ליום הולדת לילדים, לכן כדאי לדעת מה תרצו להזמין מראש ולשאול אותנו על מגוון האפשרויות המתאימות לאורחי האירוע. דוכן פופקורן, צמר גפן מתוק ודוכן המבורגרים בשרים על האש הם דוגמאות לאופציות פופולריות ליום הולדת.

מהם הקישורים בין התפריט המוצע לגיל הילדים המתאימים ליום הולדת?

כשמבחרים דוכני מזון ליום הולדת יש לשים דגש גדול על הקהל המכוון, זה אומר לחשוב על המספר והגילאים של האורחים באירוע. מומלץ לבחור אפשרויות מתאימות לגיל הילדים כגון גלידה, פופקורן וכו '. אפשר להתייעץ איתנו.

מה כדאי לבדוק לפני ההזמנה של דוכני מזון ליום הולדת לילדים?

לפני הזמנת דוכן מזון ליום הולדת כדאי לבדוק את הדברים הבאים: השירות הכלול עם הדוכן, ההגדרות שלך עם הספק, הסטנדרטים הבריאותיים והאבטחה בשטח האירוע וכן לבדוק את המשקל למחיר כדי לקבוע את העמלות הנכונות.

דילוג לתוכן